Moje další auto bude Tesla Y . To už bude i mé auto na stáří. Je nádherné 😎👌Nyní mám zánovní Opel Mokka E a paráda
Dneska si může každá lopata stáhnout "apku na investování" a tržní kapitalizace Tesly podle toho potom vypadá... Výnosnost je blamáž
Mám Daewoo Tico a jsem spokojen
Automobilka BYD největší čínský výrobce automobilů představil mini MPV Seagull velikosti Fabie, 208,Polo . Uveřejnila startovací cenu od 250 000 Kč !!!!!!!!! Pozor a to v elektrickém motoru. Na jedno nabití max dojezd 400 km! V krátké době bude v Evropě.https://youtu.be/gk07Z4IBlkk
Prodeje EU 3/23Pos Model Mar-231 Tesla Model Y 46,0612 Opel/Vauxhall Corsa 25,1973 Peugeot 208 23,8764 Toyota Yaris Cross 22,6165 Nissan Qashqai 21,7286 VW T-Roc 21,487 Dacia Sandero 20,9458 Hyundai Tucson 18,5239 Peugeot 2008 18,44810 Citroen C3 18,32611 Fiat 500 18,32412 Renault Clio 18,05213 VW Golf 18,04214 Kia Sportage 17,68715 Dacia Duster 17,56516 VW Tiguan 17,40917 Skoda Octavia 16,26818 Mini Hatch 15,45719 Toyota C-HR 15,18620 Ford Puma 15,08721 Renault Captur 13,822 Ford Kuga 13,72523 Toyota Yaris 13,66524 Tesla Model 3 13,52725 Peugeot 3008 13,52326 Ford Focus 13,06127 VW Polo 12,96928 Audi A3 12,92129 Volvo XC40 12,58230 Toyota Corolla 12,25831 Fiat Panda 12,17432 Nissan Juke 12,16133 VW T-Cross 11,96134 Cupra Formentor 11,51135 Opel/Vauxhall Mokka 11,01836 Peugeot 308 10,88537 Ford Fiesta 10,51338 Mercedes A Class 10,44739 Seat Arona 10,28440 BMW 1 Series 9,78241 Skoda Kamiq 9,62542 Hyundai Kona 9,5243 Renault Megane 9,38944 BMW X1 9,11545 BMW 3 Series 9,06746 Skoda Karoq 9,05147 VW Taigo 948 Audi A1 8,96149 VW ID.3 8,5950 Skoda Kodiaq 8,488Zdroj: https://bestsellingcarsblog.com/2023/04/europe-march-2023... ...
Klasika u tesly - kvartalni prodeje. A masturbatori masturbuji. Povime se si pristi mesic.
Počkeš, počkej. Jsi trochu mimo mísu. Klasika u Tesly byla měsíční prodeje, za Q byla vždy nižší. Teď je tam změna, za Q je na předních příčkách.Co budeš zkoušet příště? "Povíme si příští Q/rok/pětiletku?"Březen jsem osobně tolik dodávek nečekal, ale podle objemu a prvotních odhadů to vypadá, že i v dubnu bude nejhůře v TOP 5.
nás by zajímalo kolik elektromotorů máš v autě?
Mohl by mít třeba 4 (startér, a elektromotory pro pohon palivového čerpadla, předních a zadního stěrače)? ;-)
Určitá korekce u té Tesly ale potřeba je. Oni měli Model S+X ale jakmile představili Model3, spadly jejich prodeje prakticky na nulu. No a jak představili Model Y, výrazně spadly prodeje Modelu3 a trajektorie je stále sestupná. Jde teda o prodeje prakticky jediného úspěšného modelu automobilky. I Škoda prodala za Q1/23 víc aut, jak Tesla.
Dovolím si částečně nesouhlasit.24 Tesla Model 3 13,527 - je dost solidní prodej (dodej). Nevím, kdy dorazily lodě z Číny, ale i tak mi to přijde furt jako obdobné množství jako minulý rok.
model y a 3 se vyrábí v německu a jak se psalo po faceliftu nebo jen upgrade prodeje stouply, německo neběží na plno a nějaké barvy se dováží z číny. Prostě reklama která nejde z automobilky přes novináře začala fungovat.
model 3 sa v Nemecku nevyrába.Iba model Y vo verzii LR a P. SR sa dováža z činy.
Kde jsou ti prognostici, kteří věštili krach Tesly? Jak to vidí teď? Ptám se pro kamaráda...
Hlavně kde jsou odboráři ze Škodovky, kteří bojovali za udržení výroby Superbu.....Jak vždy mimo mísu
ti si trhaj vlasy ze si tenkrat par akcii Tesly za drobne nenakoupili, a aktualne maj moznost takto za levno koupit Rivian protoze je prece elektrickej, a opet si je nekoupej aby si za par let trhali vlasy ze je tenkrat meli koupit, a staci fakt za par drobnychpro zajimavost, v roce 2019 sli akcie Tesly koupit mezi cca 12-22 dolary, ja tehdy nakoupil za cca 16 dolaru za akcii, od te doby prosli akcie Tesly dvema splity 5x a 3x, takze techto akcii mam dnes 15x tolik, a jejich cena od te doby neklesla pod 99 dolaru, takze kdybych tehdy koupil za 160 dolaru, tedy 10 akcii, tak dnes mam akcii 150 a maji hodnotu 24000 dolaru, tedy za 4 roky cca 150x vetsi hodnota v dolarech ..... n vrcholu po prvnim splitu prodavat na hodnote cca 1140 dolaru za kus, takze teoreticke zhodnoceni puvodnich 160 dolaru az cca 57 tisic dolaru, v listopadu 2021, ikdybych prodal na dne na 99 dolarech ktere bylo ted nedavno v lednu, tak by porad tech 150 kusu akcii za 99 dolaru delalo krasnych necelych 15 tisic dolaru
Tady jsem. Zmýlil jsem se. Teď už se Tesla dostala na úroveň standardních automobilek. Smekám před Muskem, tohle už asi nikdo nikdy nezopakuje. Že Tesle nahrála politika nulových až záporných úrokových sazeb, na to už se historie ptát nebude. Druhou věcí je, že mnozí akcionáři budou zklamáni, že Tesla nevyplácí dividendy jako standardní automobilky.
Respekt! ;-)
uspech se da cekat treba i od Rivianu, jen to zabere par let tak jako u Tesly, ostatne Tesla vyrabi seriove od roku 2012, tedy smesnych 9 let
No počkej, pokud se jim rozjede business plány kupříkladu s pojistkami a dalšími službami, kde budou zákazníci platit m/q/y, tak to opět všem utečou. Jinak to bude zajímavé sledovat. Každopádně Model Y je 1. i za 1Q/23, což asi jen tak někdo nečekal - v EU. V USA je podle některých webů 4.Jak pořád říkám, je to takový Apple mezi automobilkama (mj. ti zase rozjíždějí spořící účty pro USA).
Jenže proti Elonovi stojí Číňani, kteří se prostě musí prosadit, pokud budou prodělávat, tak to strana zadotuje a bude je držet nad vodou, než to půjde...
Jako zákazníkovi se mi to líbí, jako občanovi autoladnu ČR a autolandu EU mě to dost děsí... :(Prémiové automobilky budou mít své kupce vždy a u malých aut už jsou teď marže minimální a tak asi budou muset evropské automobilky vyklidit pole. Bohužel.
nebudou muset vyklidit pole, jen se budou muset restrukturalizovat na uplne jiny model podnikani nez na ktery si zvikli a na kterem usnuli poslednich 30 letlevna auta problem nebudou, problem bude zda takto levne budou chtit prodavat, ostatne podivej se na ceny Evropskych modelu v Cine, kuprikladu ID3 ktere se v Eu prodava za cca 40 tisic eur, ta v Cine se prodava od v prepoctu cca 21 tisic eur, tedy cca za polovinu, pritom vyrobne je v Cine to auto nestoji mene nez v EU, Cinska prace je jich v automotive nekdy drazsi nez treba ve vychodni a stredni EU, prumerne Cinan v automobilce dnes bere o neco malo vice nez prumerni zamestnanci treba Skody auto v CR, a jedine o co to maji v Eu drazsi je doprava baterii z Ciny do EU, takze Evropske automobilky by si hlavne meli zaridit vyrobu baterii v EU
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.