K víkendovému řádění na okruhu si značka vybrala šestiválcové G70, které bylo pro sportovní využití dále upraveno.
Ring taxi už není na německém Nürburgringu delší dobu výhradou pouze rychlých sedanů od BMW. Svezení na místě spolujezdce s profi pilotem za volantem dnes na Severní smyčce nabízí veřejnosti hned několik společností. V rámci propagace značky na evropských trzích a jejích sportovněji zaměřených modelů tak nyní přichází s vlastním Track Taxi programem i korejský Genesis.
Do vysokorychlostní služby na 20,8 km dlouhém okruhu nastoupí sedan G70 ve verzi 3.3T, tedy vybavený 3,3litrovým přeplňovaným motorem V6 o výkonu 370 koní (272 kW). Pro zajištění zvýšené odolnosti během nepřetržitého okruhového využití byl vozu upraven podvozek, má dodatečné chlazení brzd a rovněž tepelný štít na olejovém vedení převodovky zabraňující její přehřátí.
Genesis na Nordschleife rozjel spolupráci s firmou Michelin, která taxíkům G70 zajišťuje obutí ve formě pneumatik Pilot Sport 4S. Ve zpětných zrcátcích nakonec půjde sedany korejské značky jen těžko přehlédnout, ring taxíky od Genesisu totiž nesou fólii ve výrazném oranžovém odstínu, odkazující na sportovní divizi Magma.
Zájemci o svezení v ring taxi už mohou skrze web značky objednávat termíny. Jízdy jsou dostupné o víkendech a svátcích. Program umožňuje až tři pasažéry, přičemž za samotné místo spolujezdce zaplatíte v přepočtu 3048 Kč (jedno kolo), dodatečné místo vzadu je příplatkem 1016 Kč, za třetí obsazenou sedačku dáte jen 508 Kč.
V Německu už Genesis působí jistou chvíli, provozování ring taxi na Severní smyčce Nürburgringu tedy nemusí přijít jako překvapení. Navíc s výše zmíněnou myšlenkou zavedení vlastní sportovní divize. V Evropě je značka aktivní také na trzích Švýcarska a Velké Británie. Do Česka se dle posledních informací zatím nechystá.