Genesis odhaluje novinku GV70. Může pohledné SUV zaujmout na trhu Evropy?

98 komentářů

Oliver
31. ledna • 22:40

Mne se to auto strasne moc libi a to ja moc nemam rad exktravaganci u aut. Ale to hle se mi libi teda hooodne moc a ten interier je za mne top! :) Krasa

Freddka
2. listopadu • 10:08

Hmm tam se neco vzadu stalo a dobry to nebylo.

Mirek
31. října • 20:31

Jsem tady jen nakoukl a nestačím se divit. Chlapci, co se tady předháníte v počtech mínusů a plusů, nebuďte troškaři, tak kdo první překročí hranicí tisíc.

Lotte
30. října • 13:50

Mne fakt přijde, že se sem někteří majitelé značky Hyundai přišli utvrzovat o tom, že mají opravdu dobrá auto. Takže za mne, Hyundai udělal určitě obrovský pokrok, píle Korejců je dechberoucí, auta staví dobrá a zcela konkurenceschopná, nicméně motory stále zaostávají za konkurencí především co se týče úspornosti. Kvalita je na úrovni a jízdní vlastnosti patří do průměru. Nákupem Německých inženýrů to chtějí Korejci změnit, mají na to, ale prosím, prosím nehrajte si na prémii, Hyundai tento segment neokupuje a není to jeho cílem. Značka je pro lidi, kteří by si jinak koupili německé auto, ale peníze a záruky pro ně dávají zcela logicky více důvodů zvolit ke koupi. Genesis má napodobit Lexus, ale prosím, situace na trhu v Evropě u Lexusu je doslova směšná co se týče prodejů. Genesis na tom bude ještě hůř ... ne, že by byl nekvalitní, ani náhodou to auto bude dobré, ale Evropan dá přednost evropské prémii a je to zcela logické. Jsme v Evropě.

Michal2
29. října • 16:58

S těma eu emisníma normama vypadne diesel i V6 jedna radost.Ohledně zadní partie se mi líbí ty koncovky a že by to vypadalo jako Porsche který má světla přes celou záď to nebude pravda.

etu
29. října • 19:02

Předchozí generace Porsche to něměla.

Michal2
30. října • 12:32

A proto to může mít někdo jiný.Na trhu světa je nevím kolik třeba 1000 tříd aut aby každý vypadalo jinak a dobře je asi oříšek.Předek se mi líbí a stejně bych to nekoupil.Nemám na to.

Assasin
29. října • 15:53

Krásná kára.
B-]

.
29. října • 13:27

Udivuje mne jen jediné, jaký je zde zájem pseudodiskutérů o tuto značku a její produkt, když si ho nikdo z nich stejně nikdy nekoupí. Karty v kategorii značkových aut jsou rozdané a experimenty v podobě DS, CUPRA, Infinity,...atd. živoří a stejně tak to bude i s tímto Genesis.
Zkrátka své si drží 3D (a její nástavby AMG, M, Brabus...), relativně se drží s obtížemi Lexus a potom ještě ta Acura v USA a v Asii snad tké ještě to Infinity.
Pokud si někdo bude kupovat auto této kategorie, tak ví kam jít a neztrácí čas diskusemi s pseodoodborníky na Autorevue. Hodnota informací z této pseudodiskuse je naštěstí jasně srozumitelná. Chybí ještě pověstná třešínka na dortu v podobě příspěvku od Zelí a zejména od experta z autovrakoviště petra r.

Vlčák
29. října • 14:23

Není pravda. Svého času švýcarští bankéři přecházeli na Lexus. Kvalitní, elegantní a hlavně nenápadné. Jenže z modelu LS vyřadili V8 a nasadili proti předchůdci dost radikální design, tak zase všichni odešli. V této souvislosti bude zajímavé sledovat prodeje S klasse. Myslím si, že starší zákazníci se jim na to ***.

LADA
29. října • 16:54

Svycarsti bankeri se vratili k tradicni D3 nebo tradicnimu RR a uz nebudou experimentovat jako s tim Lexusem.

vošic
29. října • 19:01

Nene, švýcarští bankéři se vrátili se svými <3 k <>.

Allamarein
29. října • 13:46

Nevidím důvod, proč bychom nemohli komentovat značku chystající se vstoupit na evropský trh, a vyjádřit k ní svůj názor. Copak, uráží náš nesouhlas s designovým provedením Genesis tvé prokorejské cítění? To je smutné, bude hůř.
A mimochodem, plno lidí z diskusí na autowebech (a i tady) je právě z kategorie potenciálních kupců této značky, potažmo prémiovek obecně.

.
29. října • 13:54

Nemám žádné prokorejské cítění. Odkaz, který jsem dal ohledně hodnoty značky ukazují na zázemí značky a prostor pro další potenciální konkurenty. Všechno je o penězích. Mně stačí na výber první 3-4 značky a další nepotřebuji.

Allamarein
29. října • 14:02

Hodnota značky neudává vůbec nic. Je to jen hloupé marketingové číslo. A to z tvého odkazu dokonce ani nevyjadřuje "hodnotu" dle ceny akcií na trhu, je to jen nějaké fiktivní ohodnocení agenturou.

.
29. října • 19:26

O žebříčku BrandZ TOP 100
Hodnocení kombinuje expertní analýzu tržních dat od společnosti Bloomberg s rozsáhlým spotřebitelským výzkumem realizovaným s více než 3,7 miliony spotřebitelů po celém světě. Zahrnuje více než 166 000 různých značek na více než 50 trzích. Hodnocení značek je založené na analýze názoru spotřebitelů.
Kritéria jsou následující:
Značka je ve vlastnictví veřejně obchodované firmy nebo jsou její finanční údaje dostupné na veřejné doméně
Bankovní značky mají alespoň 20 procent svých výdělků z retailového bankovnictví
„Jednorožci“: jejich poslední ocenění je veřejně dostupné (v předchozích letech byly analyzované pouze značky veřejně obchodované nebo auditované).
Hodnocení značek BrandZTM a reporty zahrnují tyto země: Austrálie, Čína, Francie, Německo, Indie, Indonésie, Itálie, Latinská Amerika (Argentina, Brazílie, Chile, Kolumbie, Mexiko, Peru), Holandsko, Jižní Afrika, Španělsko, Velká Británie, USA. Nově byly v roce 2019 zahrnuty Kanada a Japonsko.¨Žebříček nejhodnotnějších značek světa 2020. Apple překvapivě na prvním místě není.
Koronavirus zamíchal kartami všem firmám na světě. Na tuto konkrétní hrozbu se totiž nedalo dopředu nijak zvlášť připravit. Nastalá situace ukázala, jaké nástroje a strategie se při krizi tohoto typu osvědčily nejvíce. Datová, insightová a konzultační společnost Kantar se společností WPP zveřejnily letos již popatnácté žebříček BrandZ nejhodnotnějších značek světa.
Investice do marketingu a budování značky je důležitéPřestože má COVID-19 mnoho ekonomických dopadů, nejhodnotnější značky světa nezaznamenaly propad, ale paradoxně růst o 5,9 %.
Kumulovaná hodnota nejhodnotnějších světových firem nacházejících se v BrandZ dosahuje 5 bilionů USD, což je jen pro zajímavost částka srovnatelná s ročním HDP Japonska. Celkově tak od roku 2006 nárůst top 100 značek světa dělá 245 % (z někdejšího 1 bilionu USD na současných 5 bilionů USD).
Mimo jiné se ukázalo, že investice do marketingu a budování značky se vyplácejí a naznačují způsob, jak značku zotavit po koronavirové krizi. Firmy nacházející se v TOP 100 se totiž zdají být odolnější a stabilnější, pokud jde o srovnání koronavirové krize s tou hospodářskou z let 2008 a 2009.
„Pokračující růst hodnoty značek v BrandZ Top 100 ukazuje, že silné značky jsou na tom v současnosti mnohem lépe než v době globální ekonomické krize v roce 2008–2009. Vidíme podstatné zlepšení týkající se brand equity oproti situaci před 10 lety, jelikož společnosti rozumí důležitosti investování do budování značky, a tak jsou ve výsledku silnější a odolnější,“ okomentoval David Roth, CEO The Store WPP EMEA a Asie a šéf BrandZMercedes je nejdražší luxusní značkou. Má hodnotu téměř 50 miliard dolarů
Mercedes-Benz opět nejhodnotnější luxusní automobilovou značkou v rámci žebříčku „Best Global Brands 2020“.
Vynikající výsledek v žebříčku nejhodnotnějších značek v době poznamenané dopady nemoci covid-19 dokládá, že hodnoty úspěšných výrobců mají nyní trvalejší charakter než kdy dříve. Jasné zacílení značky posiluje důvěru v dobách spojených s nejistotou a pomáhá vybudovat dlouhodobé vztahy mezi zákazníky a výrobcem.
https://www.autoweb.cz/mercedes-nejdrazsi-luxusn... ... Co je podstatné:
Americká poradenská společnost Interbrand provádí analýzu hodnoty nejcennějších značek od roku 1999. Letos tedy zveřejňuje žebříček stovky nejlepších výrobců již pojedenadvacáté. Mezi nejlepší globální značky jsou zařazeny firmy na základě tří hlavních kritérií: tržeb za nabízené výrobky nebo služby, role značky v rozhodovacím procesu spotřebitele a podle síly značky z pohledu zajištění budoucích tržeb společnosti.
Společnost Interbrand byla první firmou, která pro tyto účely vyvinula metodu v souladu s normou ISO 10668. Tento mezinárodně uznávaný standard určuje měřítka pro hodnocení a splňuje požadavky na přesné vyjádření finanční hodnoty značky.Allamareine, tentokrát nemáš pravdu, nejedná se o nějaké fiktivní hodnocení agenturou. Poskytuje to z hlediska spotřebitele a zákazníka orientaci při rozhodování co koupit z auto. Ukazuje to na relativní jistotu, že třeba ten MB nezkrachuje a poskytne kromě kvalitního výrobku i servis a relativní jistotu perspektivy, že značka zůstane a nabídne další perspektivní špičkové, nebo minimálně konkurenceschopné výrobky. Zkrátka sázka na relativní jistotu. Podobně je na tom Toyota. A relativně podobně BMW a Honda. Diskutovaný Hyundai se škrábe tam, kde se už na výsluní vyhřívají řadu let ty 4 zmíněné značky. Kdo si koupí u nich, nemůže šlápnout vedle. Za všechno se ale platí a ta relativní jistota perspektivy není zadarmo. Zadarmo není a nebude ale ani diskutovaný Genesis a je otázkou, jesli není lepší vsadit na jistotu a koupit auto od MB nebo od Toyoty/Lexusu než ten Genesis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
29. října • 20:31

Kopírovat umíš, a chápat ne. Rozumím, to druhé je výrazně složitější, ale nezoufej, máš ještě čas se to naučit.

LADA
30. října • 6:48

nema kazdy v hlave marmeladu jako ty marmeladeine. chapanim jsi retarda ale nejsi jediny a do party zdejsich odborniku skvele zapadas. mel bys pridat v tom lajkovani. dokud nebudes mit u sebe cislo vetsi jak 200, tak nebudes poradna marmelada. musis se vic snazit!

Allamarein
30. října • 7:41

Chlapče, ty jsi dobře postižený...
Mně na nějakých "lajcích" vůbec nesejde, na pravdě plusy a minusy nic nezmění a pravdu mám já. Akorát je vidět, že více lidí souhlasí se mnou, protože tady s tečkou píšete naprosté nesmysly.
Tvé podřadné pokusy o zesměšňování překrucováním přezdívky odpovídají asi tak inteligenci dítěte druhé třídy zvláštní školy.

LADA
30. října • 8:09

vsak jo....nejsi jediny a do party zdejsich odborniku skvele zapadas. nebudu te rusit v inteligentni dospelacke univerzitni diskusi. hlavne ze mas pravdu a vice lidi s tebou souhlasi ty jedna prezdivko.

Allamarein
30. října • 9:22

Jako obvykle se zmůžeš jen na pokusy o urážky. Nedivím se, když o autech nic nevíš.

LADA
30. října • 11:38

abys vedel a mel prehled, jaky si odbornik marmeladeine, tak zde mas prehled projevu tvych uzasnych znalosti a odbornych posudku ktere si predvedl v diskusi o genesis:Už by taky mohli přijít s vlastním designem namísto splácaniny Mercedesu s Porsche, s trošku jinou maskou.
Je zajímavé, že Hyundai umí být v designu originální a svůj, ale pro Genesis tvoří takové paskvily. S tímhle v Evropě fakt neporazí, jen si zase uškodí a budou mít opět image kopírovačů.
Nezlob se, ale Cayenne nebo Macan v tom zezadu nevidí jen totální zaslepenec. Boční profil a přední nárazník jsou jak převzaté ze současných a minulých modelů Mercedesu a maska by se vyjímala na Mazdě 6 jako nic.
Ve srovnání s tím, jak originální design má Hyunda i20 nebo i30 je tohle prostě designová bída. Od značky tlačící se do prémie čekám více.
No, vyzdvihovat Genesis jen proto, že BMW je momentálně na designovém sestupu, nepovažuju za úplně ideální názor, podle mě je obojí designově stejně podivné.
G70 je ale designově totéž, jen pro změnu spíše BMW, než Mercedes. Směřování Genesis se mi zkrátka vůbec nelíbí, není hodné prémiové značky. Možná jim to vyhovuje v Koreji, možná je to jedno Američanům, ale Evropa je na tohle stále dost citlivá.
Hodnota značky neudává vůbec nic. Je to jen hloupé marketingové číslo. A to z tvého odkazu dokonce ani nevyjadřuje "hodnotu" dle ceny akcií na trhu, je to jen nějaké fiktivní ohodnocení agenturou.

Allamarein
30. října • 12:53

Hele, chápu, že jsem svou inteligencí dost atraktivní, ale promiň, fakt nemám zájem.

LADA
30. října • 13:24

chapu ze te prekvapily pri tve inteligenci tvoje odborne znalecke vyplody. povazujes se za atraktivniho, mas v diskusich prostor a mnoho obdivovatelu. vedle zeli a petra r. se jeste vejdes a muzete se vzajemne doplnovat.

Allamarein
30. října • 18:28

Začínáš být poněkud jednotvárný, to je nuda. Čekal jsem od tebe více, ale chápu, nemáš na to buňky.
O autech nic napsat nedovedeš a na smysluplnou diskusi taky nemáš, co s tebou? Leda tak utratit.

.
30. října • 19:52

Allamareine, názorně jsi nám ukázal tvoje buňky. A to nám stačí. Tvůj poslední příspěvek si nezadá s některými příspěvky petra.r.

Allamarein
30. října • 20:10

Škoda, že vaše podřadné názory vůbec nic neznamenají. A moje buňky... nezáviďte, nikdy na to nebudete mít, jste zaostalé nic.

LADA
30. října • 9:44

nevim nic stejne jako ty. na rozdil od tebe si ale na odborníka nehraji a nepisu hlouposti. o urazkach bych byt tebou radeji pomlcel, protoze jsi v diskusich uz pourazel kdekoho.

.
29. října • 20:46

Podstatné je, že to chápeš ty, což jsi perfektně předvedl.

<|>
29. října • 20:22

Žebříček říká, jak moc je firma schopná udržitelně ojebávat zákazníka. S kvalitou výrobku to většinou logicky koreluje, ale vůbec nemusí. Myslitel Mpolan tě pro tentokrát přečural.

.
29. října • 20:44

Je vidět, že si se zdejšími experty a znalci dobře rozumíš. Pokud si myslíš že MB ojebává zákazníky, je to tvůj názor. Jám má ale názor jiný a asi nejsem jediný. Jestli si myslíš, že klienti MB jsou pitomci a nechají se ojebávat, tak jsi vedle Moc dobře vědí, co kupují a jestli to odpovídá ceně, kterou zaplatí. Jestli máš s MB vůbec nějakou zkušenost, tak jedině z doslechu a z informací zdejších odborníků. Proto se nedivím, že si též myslíš, že mne Mpolan přečural. Mně jsi úplně šum a fuk tvoje názory mne nezajímají. Pouze jsem uvedl relevantní informacce a ne fantasmagorie tvé úrovně a tobě odbodných zdejších expertů.
Já vidím jako objektivnější hodnocení v souladu s normou ISO 10668 uznávaným standardem, který určuje měřítka pro hodnocení a který splňuje požadavky na přesné vyjádření finanční hodnoty značky.

LADA
29. října • 16:27

Ty si taky fiktivni ty agenturo. Precti si co to hodnoceni obsahuje a potom mudruj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
29. října • 16:57

No na tvůj názor jsme tu opravdu čekali, "znalče". Ty radši nic nekomentuj.

LADA
30. října • 7:12

neboj se, ty zadny nazor nepotrebujes marmeladeine. mas to v hlave srovnany vsechno dohromady jako tu marmeladu.

.
29. října • 13:50

Tak to je potom něco jiného. Potenciální kupec má právo komentovat značku.

JK
29. října • 15:33

Každý má právo komentovat. Jestli si to auto potom může/nemůže/chce/nechce koupit je jeho osobní věc. Mě je úplně jedno čím jezdíš ty, nebo kdokoli jiný. Selektovat a vůbec vynášet soudy o tom, kdo má právo k něčemu tak elementárnímu a v případě webu o autech vlastně docela triviálnímu, jako je možnost komentovat - vyjadřovat názor - může jen duševně chorý jedinec. ;-)

LADA
29. října • 16:49

S tou ironii to plati i natebe.

Allamarein
29. října • 14:01

Hloupost. Každý má právo komentovat. Naštěstí doba, kdy se říkalo, co se smí a nesmí, a co kdo smí a nesmí, je dávno minulostí. Ale zjevně ti chybí, co?

LADA
29. října • 16:47

Nepochpil jsi ironii tecky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
29. října • 17:49

Alespoň jeden pochopil moji ironii. Je přece jasné, podle obsahu argumentace diskuse, o jaké potenciální zákazníky se v této pseudodiskusi jedná.

JK
29. října • 18:51

Zatím jsi tady jediným "pseudo-distutérem". Na "pseudodiskusi" musíte být alespoň dva. ;-)

.
29. října • 19:28

Ty si vystačíš sám. Tvoje příspěvky vydají za 10 příspěvků petra.r. a nikoho jiného k diskusi ani nepotřebuješ.

JK
29. října • 13:37

Ty budeš "expert Pepa" že? :-D

.
29. října • 13:39

Ne, Lojza.

.
29. října • 13:34

Doplním to ještě drobnou informací:
https://eurozpravy.cz/ekonomika/ceska-republika... ...
Když má potíže Škoda, tak je budou mít určitě i jiní, včetně té Genesis.

Karel.
29. října • 22:48

Jaké potíže, Škodovka je v zisku Covid neCovid. Na hubu padají úplně jiné automobilky, protože vyrábějí šmejdy a musí sanovat jejich opravy.
https://www.thedetroitbureau.com/2020/10/hyundai-posts-thi... ...

Smrdik
1. listopadu • 21:15

Ano svolávali a měnili motory. konkrétně nový 2.5, a to z důvodu, že někteří majitelé hlásili spotřebu oleje 0.3L/1000 km. Tady v Evrope jeden nejmenovaný koncern považuje spotřebu do 1L/1000 za normální a zádné svolávaqčky nebyly.

LADA
30. října • 7:08

ty si tedy znalec a analytik trhu ty karliku, to se musi nechat. jako by svolavacky nebyly pomerne beznou veci a netykaly se i tech nejrenomovanejsich automobilek.

Karel.
30. října • 11:00

Běžnou věcí jsou, ale běžnou věcí není, že pošlou automobilku do ztráty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
30. října • 12:47

Skandál zatížil automobilku VW čtvrtletní provozní ztrátou 3,5 miliardy eur, která je první za posledních 15 let....

LADA
30. října • 11:29

i to se stava. ztrata není zasadni a hyundai si s ni poradi stejne jako si poradil vw se ztrátou v souvislosti se skandalem dieselgate. proto byla nekde v diskusi zminena ta ctverice znacek toyota, mb, bmw a honda jako relativni sazka na jistotu (pruserari mají mensi cenu). ostatní jsou vzadu hyundai i ten vw. problemy se mohou ale vyskytnout vsude. pouze karlici a statni zdejsi odbornici z toho delaji absurdni zavery.

Mirek
30. října • 11:24

Tak svým způsobem máš pravdu, ale jsou automobilky, které to dokáži provést ještě lépe. https://echo24.cz/a/iymj5/volkswagen-strhl-... ...

.
30. října • 12:58

vidím Mirku, že jsi to schytal stejně jako LADA a máte shodně 11 minusů. Ten magor minusovač se ani nesnaží to zakamuflovat přihozením formálního 1-2 plusů...
Pro ostatní - opravdu další hodnotná diskuse. Jen si chlapci hrajte. Kdo si hraje nezlobí. A chovejte se slušně. Mějte se tu hezky a užívejte si plodnou diskusí třeba celý víkend.:-)

.
30. října • 12:59

...už tam našmudlil 12. minus...:-)

Mirek
30. října • 18:45

To není konečné číslo. Jen by mě zajímalo, kdyby se dotyčný pokusil vysvětlit, jestli si myslí, že těmi mínusy změní skutečnost, která se stala. :-)

fff
29. října • 18:58

Co sem pleteš Škodu?Máš štěstí že eurozprávy už nesmí být označovány za dezinformační web.

.
29. října • 19:38

Právě proto, že nejde o dezinformační web, ukazuje, že prodeje aut klesají i u značek, které měly neustálý růst a nebývalé prodejní úspěchy. Jak na tom je a bude Genesis, to ukáže blízká budoucnost, zejména, když problémy má v současnosti i Lexus, který je postavením a tradicí jinde, než ten Genesis. Je také otázkou, kolik zde diskutujících potenciálních zákazníků Genesis v lepším případě nezkončí jako zákaznici běžných značek, v horším případě jako zákazníci autobazarů. Taková je v současnoti realita. Můžete ale samozřejmě pokračovat v diskusi o Genesisu a snít o jeho koupi. Nikdo vám to nezakazuje.

petr r. (petrumr)
29. října • 15:51

čteš pravidelně autorevue? Ty potíže škodovky jsme probírali už asi před 5 lety.

LADA
29. října • 16:36

Tresinka na dortu uz je tu.

Lotte
29. října • 11:29

Krásný design, určitě bude vůz kvalitní, ale na evropském trhu bude hrát druhé ne-li třetí housle. Je to logické, máš-li na prémii, nekoupíš si Hyundaii. Koupíš si Rolexky, nebo ve stejné ceně prémiový model od Casia? Odpověď je asi jasná. Příjemný den.

WRC Fabia R2 TwinCharger
29. října • 23:30

jeee snezi plusy, ze bych si v te nadilce za pouziti rucni brzdy i zadriftoval..? ..dekuji slechetny darce! ..a jak to delas.? 30 plusu za minutu

petr r. (petrumr)
30. října • 8:55

driftuje se za použití volantu a pedálu plynu, tohle sme se učili za mládí s 210 koníčky. Musíš už od mládí mět na paměti, než ujde vzduch z ručky, tak už je za zatáčkou.

LADA
30. října • 9:47

marmelaiden, petr r.,...zbyva ještě zeli a ste v odborne diskusi kompletni.

petr r. (petrumr)
30. října • 11:28

driftovals někdy? My co píšeme, píšeme vždy co jsme opravdu dělali, nušto tavariš.

Green
29. října • 19:59

Genesis bude mít úspěch hlavně u těch, kteří chtějí ultimativní super luxus a přitom nechtějí do světa řvát, že jsou multimilionáři nebo naopak pozéři - hochštapleři jako majitelé třeba D3.

WRC Fabia R2 TwinCharger
29. října • 13:29

A co premiovy model Casio se svaly Rolex.. Predatorstvi se evolucne muze hodit kamuflazB-]

mallflower
29. října • 11:03

je to jine, za to plus .. ale prijde mi, ze jsou nektere designove prvky vevnitr i venku uz hodne holcici .. ale mozna jen otazka zamereni na cilovku

JK
29. října • 11:03

Ale jo, proč ne. Je to určitě elegantnější než cokoli od současného BMW, takže kupce si to určitě najde. Navíc Genesis konečně přestává být jen kopírka a lhedá si vlastní jazyk, což je jenom plus. G70 a G80 jsou za mě vcelku pro oko povedené hračky. Materiálově sice ještě nejsou na úrovni, na kterou jsme zvyklí, ale pokud to zažehlí cena, tak proč ne. Konkurence je potřeba jak sůl. Hlavně současná D3 ji potřebuje. Nedá se na to koukat. Jaguár a Mase jsou spíš butikovky a Lexus je pro evropana až příliš polámaný na všechny světové strany.

Kankunen
29. října • 10:47

Je to velmi povedené až na volant. No stejně nás tady svět nechá vychcípat na CO2. Naše emisní normy jsou jako ve fotbale vlastní góly.

skuby
29. října • 11:20

Jo 2-ramenný volant je ekl, ale ke konci fotek je ještě 3-ramennej a ten už ujde...

iPace
29. října • 10:12

Genesis by si v Evrope zaslouzilo podobnou strategii jakou zvolila Toyota pro Lexus, tedy jit smerem k hybridizaci, v techto cenovych sferach namaji zakaznici problem si priplatit za hybridni techniku, a v pripade Hyinday/Kia ta technika umi bejt hodne slusna, zaroven by slouzila jako vykladni skrin pro dane motorizace v nizsich svefach prave pro modely Kia a Hyundai
ciste prakticky zakazniku kteri si budou i v luxusnejsich cenovych hladinach porizovat jen spalovaci mototy bude hodne ubejvat, a zaroven takovej postup muze znacce zajistit klesani flotilovych emisi na takove urovni, ze si pak muzou dovolit i fanouskovsky model typu modely N nebo modely jako Stingr a klidanko i bez podradnych motorizaci jako je diesel ve Stingru, jako fakt dlouha leta jsem neridil tak mdle a nudne auto jako je Stinger s naftou, pritom s tym benzinovym 6 valcem je to auto fantasticke a chapu lidi co si ho s nim poridili treba misto Passata, A4 a podobnych strednich manazeru :-)

Pikus
29. října • 12:32

Hybrid je to, co v tomhle segmentu skoro nikoho nezajímá. Pokud chtějí mít zelený pocit, jdou do elektra... Protože nestojí o tolik víc, majitel má dům a garáž, má tam zásuvky...na delší cesty letadlo. I proto asi prodeje Lexus padají a D3 v nabídce nemá skoro nic a nevadí jí to.

iPace
29. října • 13:50

tohle bude konkurence pro auta jako Audi Q5 nebo BMW X3 a tyhle auta ma i spousta lidi co nemaji dum a nekdy ani vlastni parkovani v garazich domua D3 ma hybridyu a plug-in hybridu v nabidce hodne a to i v tomto segmentu, a sazi na ne cim dal vice protoze se jim i velice dobre prodavajiLexus v Evrope prodejne pada? vzhledem k tomu jak byla Evropa prodejne ochromena co se automotive tyce, tak ty prodeje teda nemaji padajici tendenci

Pikus
29. října • 19:10

Jasně... D3 jsou typicky panelákový auta. Co se koukám do konfigurátoru, aj u Audi hybrid nevidím, X3 má 30e, GLC ma 300e a 300de. Na verze i prodeje (vyjma trhů těžce pokřivenych dotacema) vedou spalovaky.

iPace
30. října • 11:04

muzes sem dat prodejni cisla s rozdelenim na motorizace z danych trhu co nejsou postizena dotacema?

Ne321
29. října • 11:29

Nevim jestli celosvetove klesajici Lexus je uplne dobrym prikladem pro nasledovani, obzvlaste v Evrope kde nemel velky uspech nikdy a v poslednich letech to spise vypada na pozvolny odchod z trhu.

TraktorDrnčíInside
29. října • 10:08

Proti nasupenému praseti na kolech (BMW X) je tohle nádhera. Historky o nízké kvalitě aut z Reichu se také rozšířily, takže šance na úspěch tam je.

Jezdec
29. října • 13:11

Jsem si pořád říkal, co mi to připomíná. :-D

tru
29. října • 10:02

Zepředu silná inspirace Mazdou, zezadu kopie Porsche Cayenne. V interieru oválné oválky Fiatu. Znak Aston Martinu ovšem zůstává.Asijská splácanina.

Permon
29. října • 11:06

A tohle bys mohl napsat o kazdem aute.....bla bla bla....

Allamarein
29. října • 11:32

Nezlob se, ale Cayenne nebo Macan v tom zezadu nevidí jen totální zaslepenec. Boční profil a přední nárazník jsou jak převzaté ze současných a minulých modelů Mercedesu a maska by se vyjímala na Mazdě 6 jako nic.
Ve srovnání s tím, jak originální design má Hyunda i20 nebo i30 je tohle prostě designová bída. Od značky tlačící se do prémie čekám více.

Mirek
29. října • 17:39

Tak když už se tady opět hloupě hodnotí "kopírování" a tobě se zdá, že je to Mazda 6, tak předně maska je celý "předek" auta, a z toho je jediná podobnost k Mazdě obrys mřížky chladiče. Ostatní nemá s Mazdou nic společného a pokud nesouhlasíš, tak to je jediné co můžeš. Ostatně, podívej se sám https://www.netcarshow.com/mazda/2018-6/1600x1200/wa... ...

Allamarein
29. října • 18:50

Číst tě nenaučili, Mirečku? To je smutné...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
29. října • 20:44

Ostatně, pokud napíšeš "kopírovací" větu "Boční profil a přední nárazník jsou jak převzaté ze současných a minulých modelů Mercedesu a maska by se vyjímala na Mazdě 6 jako nic."
Zkus mi tedy při své familiárnosti vysvětlit, co znamená ten konec.

LADA
30. října • 7:03

nech ho byt mirku. v hlave ma marmelain marmeladu a predvadi se. sam nevi co pise.

Mirek
29. října • 20:36

Mě ano a tebe chápat, že jsi to přirovnal k Mazdě 6?

JK
29. října • 11:59

Já v tom vidím spíš Porsche 928 v tom zadku, když už. I s tím vykrojeným oknem. Na druhou stranu proč ne? Na sedanu G70 se mi líbí, že je to dravější verze C klasse, které vypadá dost bídně zvenčí i zevnitř. A troufám si říct, že zvenčí je v tomto ohledu G70 dotaženější. Uvnitř je to bída oproti evropě o tom žádná, ale např tahle GV70 ukazuje, že se pořád ještě hledají a že to třeba jednou bude dobrý. Jinak mě osobně současná designová cesta Genesis uráží mnohem méně, než ta od BMW, která je tragická.

Allamarein
29. října • 12:18

No, vyzdvihovat Genesis jen proto, že BMW je momentálně na designovém sestupu, nepovažuju za úplně ideální názor, podle mě je obojí designově stejně podivné.
G70 je ale designově totéž, jen pro změnu spíše BMW, než Mercedes. Směřování Genesis se mi zkrátka vůbec nelíbí, není hodné prémiové značky. Možná jim to vyhovuje v Koreji, možná je to jedno Američanům, ale Evropa je na tohle stále dost citlivá.

Allamarein
29. října • 9:52

Už by taky mohli přijít s vlastním designem namísto splácaniny Mercedesu s Porsche, s trošku jinou maskou.
Je zajímavé, že Hyundai umí být v designu originální a svůj, ale pro Genesis tvoří takové paskvily. S tímhle v Evropě fakt neporazí, jen si zase uškodí a budou mít opět image kopírovačů.

.
29. října • 9:17

Nemůže. Je to korejská plečka a takové jsou v evropské prémii neprodejné. Stačí se podívat jak v EU dopadla japonská rádoby prémie. Místo Korejců je v low-costu, tam se jim může dařit.

nathan
29. října • 14:34

A měl jsi i erekci když jsi psal svůj blábol?

.
29. října • 14:51

Erekci měl asi ten který mu napsal ty plusy.

Honimir
29. října • 9:27

H/K ale tady do těch aut má i naftu. Kromě 2.2l i nový šestiválec. Navíc i hybrid/plug-in který teď půjde/je v Tusconu či Santa-Fe udělá dost parády. Genesis na EU trhu chybí jako sůl, jinak by D3 nenapadlo v autech za 40-50k EUR chtít ještě příplatek za vyhřívaný sedačky apod.

Tekmot
31. října • 15:07

Koukám, že nejen Ty máš přes 200 mínusů od nějakého fanatického - frustrovaného pravděpodobně škodomila, který neunáší, že jeho milovaná značka nic tak luxusního - božího ani náznakem nikdy nevyrobila a už nikdy nevyrobí - low end.
Njn., zkrátka frustrát.

q
31. října • 20:01

Vedle v diskusi o Opel Mekka jeden poznamenal hezký postřeh o příspěvcích petra r. a také se tam zmínilo, že Allamarein je v podstatě to samé jako petr.r (jen aby jsi věděl) -
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
...jo jo. žížala petr r. předvedla svůj mozkový trust, či spíše mozkový trus.

q
31. října • 19:53

Zahlídl jsem jak se u tebe z jednoho minusu najednou stalo 65. Neber minusy proto osobně, vždyť snad každý ví jak to tady chodí a co za debílky zde diskutují a kdo se minusováním baví. Nědo to zde nazval žumpou. Každý jednou pochopí a přestne sem chodit kromě těch debílků.

Doporučujeme

Články odjinud