SUV Genesis GV70 se ukazuje ve verzi na baterky. Má 489 koní a ujede 500 km

20 komentářů

Kuk Vykuk
25. listopadu • 6:01

Fuj další elektrika co vypadá jak fejkovej spalovák. :-/

Driver
19. listopadu • 11:32

Úžasný design, úžasné auto. Hyundai Motor Company a jeho dceřiným automobilkám Genesis, Hyundai, Ioniq a KIA tleskám za um na poli světového automobilismu. Ještě zajímavost. Značka Genesis je, co se týče současných průměrných cen aut vázané k objemu dražší než třeba BMW a Audi. Tedy Genesis 56 622 USD, BMW 52 509 USD a Audi 47 229 USD.
Dalším překvapením je třeba to, že v tomto ohledu je Hyundai mírně dražší než Škoda o asi 200 USD.
Překvapující je to především pro českého zákazníka, ale třeba pro německého to už není.
V Německu se totiž jak jsem namátkově zjistil, prodávají stejná auta (modely) dráž než v ČR. Rozdíl je markantní na i30 cca 150-200 tisíc.
zdroj https://www.statista.com/outlook/mmo/passenger-car... ...

Honimir
20. listopadu • 8:18

V US má Genesis našlápnuto k 50k prodejům letos. Čisla za Evropu je tezky sehnat (měli by prodávat v Německu, Swiss a UK). Za mě asi škoda malho kufru u G70, těch 300l je fakt málo ...a pak škoda, že se to tu neprodává.

Hyundai YES!👍
20. listopadu • 9:10

G70 - sportovní sedan a řešit kufr? Uvědom si co je to za auto, velikost kufru je u těchto aut nepodstatná. Není to stěhovák pro českého chalupáře zahrádkáře, ale prémiové luxusní auto určené především pro zábavu tzn. sportovní jízdu.

Honimir
20. listopadu • 18:10

200k diesel jako auto jen sport? Ok. Bych spíš měl rád aspoň trochu praktické auto srovnatelné s konkurencí. Pod 300l u sedanu je na úrovni hatchbacku. Konkurence má aspoň 450l, u kombi 500l.Takhle je to pro rodinu málo a vlastně i delší sluzebku, kde bych si s sebou rád vzal i bag na golf.Nicméně SUV se docela daří a i GV60 je oproti konkurenci někde jinde

Jarda
20. listopadu • 22:14

O jaké G70 píšeš? Sedan má 330l a kombi základních 462 l (Shooting Brake).
Sportovnější sedan má, co vím, jen benzínové motory od 2.0l - 256 k / 260 Nm (1400~4000ot.) po V6 3.3l - 373 k /376 Nm (1,300~4,500 ot.)Žádný ropák není primárně určený na sportovní jízdu a tenhle bude jen v Evropě (Shooting Brake) právě pro specifické požadavky Evropanů - většinou jediné univerzální auto v rodině. V domácí JK, ale i jinde v "rozvinutějším" světě tomu tak není, proto tam preferují sedany a velikost kufru pro ně není rozhodující. G70 je základní a nejmenší model sedanu od Genesis a ve své domovině ho kupují převážně manažeři pro své manželky nebo děti na jízdu do školy práce. V těchto zemích letí benzín nebo elektro. Nafta jim asi smrdí stejně tak jako mě.

To snad není mozné
20. listopadu • 11:51

Nepodstatná určitě není, šoupnout tam lyže a tři velká zavazadla snad můžu, ne? Nebo kolo po sklopení sedaček. Sportovní je M3, RS4. Tohle opravdu ne. Tvůj dogmatický způsob využívání vozu snad nebudu ani komentovat. Stačilo říci, že jim zabralo zavěšení kol hodně místa a pak také upřednostili prostor na zadních sedačkách. Dělat z nedostatků ůmysl je úchylnost. Jinak Genesis držím palce.

Jarda
20. listopadu • 15:31

Pro evropské, ale hlavně české zahrádkáře 🧱🔨 a sáňkaře 🛷 , kterým 374 l nestačí tu bude G70 Shooting Brake s o 40% větším kufrem.🥱

Driver
19. listopadu • 13:04

Když to řeknu zjednodušeně, tak průměrná cena jednoho auta od Genesis je vyšší než jednoho od BMW nebo Audi.

Pikus
19. listopadu • 13:33

Genesis nemá nizsi řady....áčka, A3, ci 1 se proda docela dost. Navíc střední třída se jede hodně jako sluzebaky a ty část mají hodně ocesanou výbavu

Ciril
19. listopadu • 15:01

Nebude to tím, že Genesis je čistě luxusní značka na rozdíl od těch zbylých dvou "prémiových" ?

Donny
19. listopadu • 12:07

Souhlasím, že Korejci udělali velký skok, především kvalitativní, nicméně nepředpokládám v Evropě závratné prodeje.

Driver
19. listopadu • 12:42

Má nakročeno dobře. Je jen otázkou času, kdy se evropský zákazník zbaví v dnešní době už nepochopitelných předsudků a taky protekcionismu. Dále se jedná o to, že Hyundai ostatním celkovou kvalitou a parametry jeho aut (hlavně EV) postupně ujíždí, ale vše je otázkou peněz, jestli ceny udrží nebo mu klesnou pod úroveň konkurence, a zajistí si tak do budoucna exkluzivitu u zákazníků.

J. Vosátka
24. listopadu • 19:33

Evropský zákazník evidentně nemá potřebu kupovat otřesnou a ošizenou korejskou produkci. Je zvyklý na podstatně kvalitnější auta.

Jarda
28. listopadu • 18:54

Napsal jsi pěknou blbost. Běžnou evropskou kvalitu dnes totiž hravě překonává. Usnul jsi v čase.

Autotu
19. listopadu • 13:20

Sekce EV u Hyundaie určitě má dobře našlápnuto, to je fakt. S tou prémiovosti si to bude muset ještě vydobít poctivě důvěru a to nebude přes rok a zda vůbec. Nicméně se snaží a líbí se mně, že reagují na zákaznickou zpětnou vazbu viz změna přední části u Crety. Co mně však nejvíce dostává, jak pružně reagují na trh vzhledem k tomu, jaký je H/K moloch.

Tomáš Fuk
19. listopadu • 10:23

Před deseti lety jsme byli svědky absurdních lží na téma deklarovaná spotřeba benzínu.
Pak do toho hodili vidle soudruzi z eurosojuzu a místo nesmyslné metodiky NDEC zavedli ještě nesmyslnější metodiku WLTP, čímž výrobcům nesmírně zkomplikovali život a zdražili výrobu, spotřebitelům ořezali nabídku ale jinak se nezměnilo nic. Tedy krom toho, že se mimo nereálné spotřeby ještě povinně (a to i v prospektech) deklaruje údaj emisí CO2 včetně grafů z barevných čáreček, což ostatně vůbec nikoho nezajímá. Údaje spotřeby jsou pořád stejná hausnumera.No a teď jsme na cestě od fosilu k elektro a výrobci dál balamutí zákazníky nesmyslnými údaji nikoli spotřeby (ta je nepodstatná) ale dojezdu. A ukažte mi jedno jediné auto, které reálně dojede bez nabíjení tak daleko, jak má uvedeno. Neexistuje žádné. Lže Tesla, lže Audi, lže VW, lže Mercedes, lže Jaguar, lže BMW, lže Hyundai i Kia. Lžou všichni. Rozdíl je jen v tom, kdo lže víc a kdo méně.

To snad není mozné
19. listopadu • 12:33

Jsi bratranec Lubomíra Volného? Víš co znamená NORMOVANÁ spotřeba? To je od slova norma, tzn. předpis, metodický pokyn. Podle toho vychází spotřeba. Obrázek o reálné spotřebě si dokáže udělat i duchem slabý na spritmonitor.de, youtube nebo při předváděčce showroomu.

Moik
19. listopadu • 12:58

Já myslím, že i autor i ostatní to chápeme. Podivujeme se právě nad tím, proč je ta norma natolik vzdálená od celkem konzistetních výsledků spritmonitor.deJeden příklad:
Tesla Model 3 dle spritmonitor.de spotřeba průměr 19kWh/100km což je dojezd:
SR+ = 260km - EPA 409
LR = 368km - EPA 506

Zelí
24. listopadu • 8:48

Výrobci to elegantně uvádí slůvkem "až" xxx km.

Doporučujeme

Články odjinud