Fuj další elektrika co vypadá jak fejkovej spalovák. :-/
Úžasný design, úžasné auto. Hyundai Motor Company a jeho dceřiným automobilkám Genesis, Hyundai, Ioniq a KIA tleskám za um na poli světového automobilismu. Ještě zajímavost. Značka Genesis je, co se týče současných průměrných cen aut vázané k objemu dražší než třeba BMW a Audi. Tedy Genesis 56 622 USD, BMW 52 509 USD a Audi 47 229 USD. Dalším překvapením je třeba to, že v tomto ohledu je Hyundai mírně dražší než Škoda o asi 200 USD.Překvapující je to především pro českého zákazníka, ale třeba pro německého to už není.V Německu se totiž jak jsem namátkově zjistil, prodávají stejná auta (modely) dráž než v ČR. Rozdíl je markantní na i30 cca 150-200 tisíc.zdroj https://www.statista.com/outlook/mmo/passenger-car... ...
V US má Genesis našlápnuto k 50k prodejům letos. Čisla za Evropu je tezky sehnat (měli by prodávat v Německu, Swiss a UK). Za mě asi škoda malho kufru u G70, těch 300l je fakt málo ...a pak škoda, že se to tu neprodává.
G70 - sportovní sedan a řešit kufr? Uvědom si co je to za auto, velikost kufru je u těchto aut nepodstatná. Není to stěhovák pro českého chalupáře zahrádkáře, ale prémiové luxusní auto určené především pro zábavu tzn. sportovní jízdu.
200k diesel jako auto jen sport? Ok. Bych spíš měl rád aspoň trochu praktické auto srovnatelné s konkurencí. Pod 300l u sedanu je na úrovni hatchbacku. Konkurence má aspoň 450l, u kombi 500l.Takhle je to pro rodinu málo a vlastně i delší sluzebku, kde bych si s sebou rád vzal i bag na golf.Nicméně SUV se docela daří a i GV60 je oproti konkurenci někde jinde
O jaké G70 píšeš? Sedan má 330l a kombi základních 462 l (Shooting Brake).Sportovnější sedan má, co vím, jen benzínové motory od 2.0l - 256 k / 260 Nm (1400~4000ot.) po V6 3.3l - 373 k /376 Nm (1,300~4,500 ot.)Žádný ropák není primárně určený na sportovní jízdu a tenhle bude jen v Evropě (Shooting Brake) právě pro specifické požadavky Evropanů - většinou jediné univerzální auto v rodině. V domácí JK, ale i jinde v "rozvinutějším" světě tomu tak není, proto tam preferují sedany a velikost kufru pro ně není rozhodující. G70 je základní a nejmenší model sedanu od Genesis a ve své domovině ho kupují převážně manažeři pro své manželky nebo děti na jízdu do školy práce. V těchto zemích letí benzín nebo elektro. Nafta jim asi smrdí stejně tak jako mě.
Nepodstatná určitě není, šoupnout tam lyže a tři velká zavazadla snad můžu, ne? Nebo kolo po sklopení sedaček. Sportovní je M3, RS4. Tohle opravdu ne. Tvůj dogmatický způsob využívání vozu snad nebudu ani komentovat. Stačilo říci, že jim zabralo zavěšení kol hodně místa a pak také upřednostili prostor na zadních sedačkách. Dělat z nedostatků ůmysl je úchylnost. Jinak Genesis držím palce.
Pro evropské, ale hlavně české zahrádkáře 🧱🔨 a sáňkaře 🛷 , kterým 374 l nestačí tu bude G70 Shooting Brake s o 40% větším kufrem.🥱
Když to řeknu zjednodušeně, tak průměrná cena jednoho auta od Genesis je vyšší než jednoho od BMW nebo Audi.
Genesis nemá nizsi řady....áčka, A3, ci 1 se proda docela dost. Navíc střední třída se jede hodně jako sluzebaky a ty část mají hodně ocesanou výbavu
Nebude to tím, že Genesis je čistě luxusní značka na rozdíl od těch zbylých dvou "prémiových" ?
Souhlasím, že Korejci udělali velký skok, především kvalitativní, nicméně nepředpokládám v Evropě závratné prodeje.
Má nakročeno dobře. Je jen otázkou času, kdy se evropský zákazník zbaví v dnešní době už nepochopitelných předsudků a taky protekcionismu. Dále se jedná o to, že Hyundai ostatním celkovou kvalitou a parametry jeho aut (hlavně EV) postupně ujíždí, ale vše je otázkou peněz, jestli ceny udrží nebo mu klesnou pod úroveň konkurence, a zajistí si tak do budoucna exkluzivitu u zákazníků.
Evropský zákazník evidentně nemá potřebu kupovat otřesnou a ošizenou korejskou produkci. Je zvyklý na podstatně kvalitnější auta.
Napsal jsi pěknou blbost. Běžnou evropskou kvalitu dnes totiž hravě překonává. Usnul jsi v čase.
Sekce EV u Hyundaie určitě má dobře našlápnuto, to je fakt. S tou prémiovosti si to bude muset ještě vydobít poctivě důvěru a to nebude přes rok a zda vůbec. Nicméně se snaží a líbí se mně, že reagují na zákaznickou zpětnou vazbu viz změna přední části u Crety. Co mně však nejvíce dostává, jak pružně reagují na trh vzhledem k tomu, jaký je H/K moloch.
Před deseti lety jsme byli svědky absurdních lží na téma deklarovaná spotřeba benzínu.Pak do toho hodili vidle soudruzi z eurosojuzu a místo nesmyslné metodiky NDEC zavedli ještě nesmyslnější metodiku WLTP, čímž výrobcům nesmírně zkomplikovali život a zdražili výrobu, spotřebitelům ořezali nabídku ale jinak se nezměnilo nic. Tedy krom toho, že se mimo nereálné spotřeby ještě povinně (a to i v prospektech) deklaruje údaj emisí CO2 včetně grafů z barevných čáreček, což ostatně vůbec nikoho nezajímá. Údaje spotřeby jsou pořád stejná hausnumera.No a teď jsme na cestě od fosilu k elektro a výrobci dál balamutí zákazníky nesmyslnými údaji nikoli spotřeby (ta je nepodstatná) ale dojezdu. A ukažte mi jedno jediné auto, které reálně dojede bez nabíjení tak daleko, jak má uvedeno. Neexistuje žádné. Lže Tesla, lže Audi, lže VW, lže Mercedes, lže Jaguar, lže BMW, lže Hyundai i Kia. Lžou všichni. Rozdíl je jen v tom, kdo lže víc a kdo méně.
Jsi bratranec Lubomíra Volného? Víš co znamená NORMOVANÁ spotřeba? To je od slova norma, tzn. předpis, metodický pokyn. Podle toho vychází spotřeba. Obrázek o reálné spotřebě si dokáže udělat i duchem slabý na spritmonitor.de, youtube nebo při předváděčce showroomu.
Já myslím, že i autor i ostatní to chápeme. Podivujeme se právě nad tím, proč je ta norma natolik vzdálená od celkem konzistetních výsledků spritmonitor.deJeden příklad:Tesla Model 3 dle spritmonitor.de spotřeba průměr 19kWh/100km což je dojezd:SR+ = 260km - EPA 409LR = 368km - EPA 506
Výrobci to elegantně uvádí slůvkem "až" xxx km.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.