Genesis G90 se pomalu odhaluje jako nový luxusní Hyundai

21 komentářů

Villy
10. listopadu • 15:53

Hnujdé nemá šanci v tomto segmentu s tímto konceptem šanci uspět, možná v domovské Jižní Koreji, okrajově v USA či Čína... V Evropě bez šance a jsem tomu docela i rád.

mpolan
11. listopadu • 16:55

Jojo, namísto kvality si budeme dál kupovat předražené sazomety s podvodnými motory... Inu, už dlouho Evropa není tou světovou špičkou a tímhle ještě spolehlivěji upadá.

Perkins
10. listopadu • 20:10

Villy ty troubo....Hjunde je jedna z největších automobilek a Evropa pro ne není stěžejní trh právě kvůli takovým krupanum jako jsi ty.A ne Hjundeee nevlastním.Možná se budeš divit ale například Das Problém koncern prostrednictvim Auto Unionu odebírá od korporace LG Samsung baterie do svých Uber krapu.Jižní kimovci jsou co do technologií světová špička.Tak uz si to vy burani uvedomte.A ne nemám mobilní telefon ani od LG ani Samsungu.B-]

Tom
10. listopadu • 20:34

Jizni Kimovci ale porad vyrabeji strasny sroty a Hjundaj je toho jasnym vzorem. Docela by me zajimalo, kde je v nejakem Hjundaji ta svetova technologicka spicka :-D
V dobe, kdy Hjundaj objevil technologii primeho vstriku benzinu, Das Auto uz slusnych sedm let tyto motory chrlil do sveta. Dvouspojku uz mela i Skodarna v roce 2006 a mistri svetovych technologii z Koree s velkou slavou minuly rok ukazali parodii na DSG, ktera je k smichu. Takze v motorech o generaci az dve za zbytkem sveta, prevodovky i manualni jsou ztelesnena tragedie, kterou snad predci uz jen korejske nastaveni podvozku... Ba ne, vlastne, beru zpet... Jeste horsi je jejich rizeni :-D Je ale fakt, ze maji vychytany ten monitor Zamzung ve zpetnem zrcatku! Je v tom sice ho.no videt, ale jako poutova atrakce super. Vubec se nedivim, ze se jim tak dari v USA, idealni auta pro lidi s hamburgerovou demenci ;-) Svetova technologicka spicka :-D:-D:-D

J-C
12. listopadu • 22:58

Technologická špička je Hyundai ve vysokopevnostní oceli. A to z vlastní produkce, pochopitelně (jde o druhou největší ocelářskou společnost na světě, jejíž velký odbyt zajišťuje výroba tankerů Hyundai, což je firma s 80% podílem na světové produkci a dalším odběratelem oceli je nadnárodní stavební společnost - také Hyundai... staví na 5ti kontinentech, pak ještě něco z té oceli putuje do automotive Hyundai/KIA). VW vysokopevnostní ocel z vlastní produkce nemá a aby alespoň v některých modelech splňoval parametry, tak si nechává tuto ocel vyrábět u dceřiné společnosti Hyundai. Dále, audio téměř všech vozů VW (mimo Audi, Bentley a Lamborghini) odebírá koncern od Korejců, ovšem to už není Hyundai. No a třeba ještě robotizace. Většina automobilek má ve výrobě roboty KUKA - Korejci jen 10 až 15 procent, ostatní jsou vlastní produkce (vč. vývoje), tedy dceřiné společnosti Hyundai (nebo kdysi dceřiné, dnes samostatné), případně ryze korejské. Nemusí se ti to líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.

kabbaidinbů,?%=ˇ´ákos
13. listopadu • 22:07

Tesat do kamene

peter
10. listopadu • 22:00

No a o, že měl VW nějaký podělaný motor o něco dřív. Japonci jezdily ještě na kole, když se české motorky vyvážely do světa, a dnes?!!! Ty by sis asi ani rumunské auto nekoupil, ale řídící jednotky pro Škodovku z Rumunska ti asi nevadí. A dalo by se psát o spoustě dalších výrobků, které si renomované firmy nechávají vyrábět v Číně,Indii, na Thajvanu, Korei apod.:-))

Tom
10. listopadu • 22:20

Peter, cti pozorne... Diskutujici nahore tvrdi, ze jsou korejci svetova technologicka spicka a ja ji clovece v tech i-tricitkach, ctyricitkach, padesetkach... nikde nemuzu najit. Jinak souhlas, dneska se spousta veci a komponentu vyrabi v ruznych prapodivnych castech planety. Treba ve Vietnamu... A ze bych se hrnul do vietnamskeho auta... :-D

kabbaidinbhbgd%°;+\ár
10. listopadu • 21:08

Další adept na mínusový rekord. Ukázka ultrašpičkové demence.

Mirek
10. listopadu • 21:07

Matně si vzpomínám na propadák od VW 1,6 FSI. To jen pro pořádek.
http://www.novinky.cz/auto/116088-motor-1-6-fsi... ...
Máš na mysli tuto převodovku, která je dle tebe k smíchu?
http://auto.sme.sk/c/7973857/test-skusali-sm... ...
Tak nevím, nejsi k smíchu ty? To ostatní nehodnotím, evidentně je zbytečné o tom s tebou polemizovat. I kdyby vyrobili něco úplně nejlepší, tak u tebe to bude stejně propadák. Hlavně, že si dovedeš obhájit to své. :-D

Tom
10. listopadu • 22:16

Miro, presne tuto prevodovku mam na mysli... Navic dokonce i presne tento clanek, ktery popisuje i neduhy prvniho primovstrikoveho motoru Hjundaj. Prevodovka se neda kombinovat s dieselem a to vse o velkou radku let pozdeji nez Das Auto... ;-) Ale k podstate meho vyse uvedeneho nazoru. To neni o tom kdy a s cim Hjundaj prisel, nekdo je prukopnik a nekdo se veze jako ted Hjundaj. Moje reakce smerovala k nazoru, ze jsou jizni korejci technologicka spicka. Tak jsem se jen dovolil zeptat, kde ve vozech Hjundaj najdu tu technologickou svetovou spicku? Ja ji tam nenasel... Pokud ji tam vidis, tak mi dej prosim vedet. Bude to lepsi, nez davat odkazy na to, jak Hjundaj se zpozdenim deset roku neco zacal montovat. Jejich absolutni novinky maji jini vyrobci uz dlouhou radku let a je jen shoda nahod, ze je masove rozsiril VW. Ale jak jsem uvedl vyse, nekdo je prukopnik...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. listopadu • 6:06

Trpíš ztrátou paměti? Tak malá připomínka toho co píšeš: "Dvouspojku uz mela i Skodarna v roce 2006 a mistri svetovych technologii z Koree s velkou slavou minuly rok ukazali parodii na DSG, ktera je k smichu. " Takže parodie na dvouspojku, která je k smíchu? To je stejné jako napsat, že je to zmetek. Ten článek je o nepovedeném motoru VW, ne Hyundai, jak uvádíš. Co všechno Hyundai dělá a na jaké úrovni si najdi sám. Když je někdo dle tebe průkopník, tak to musí dělat jako první, ale to VW rozhodně nebylo. A ještě drobnost, zjistí si, kdo je pro VW výrobcem např. toho přímého vstřikování, VW to není, ten si to nevyrábí.
To je jako napsat, že firma Samsung vyrábí šmejdy, protože nebyla první, kdo tyto výrobky začal vyrábět. Jinak řečeno, VW vyrobila sice jako jedna z prvních automobilek motor FSI, a je třeba ji za to vynášet do nebes, přestože je to zmetek.

Tom
11. listopadu • 20:49

:-D tak jsi se nam tu vypovídal, ale jaksi programove se vyhybas jakékoliv zmínce o tom, co teda ten Hjundaj vlastně dělá na úrovni světové technologické špičky... ;-) Nic tě nenapadá, co? No mě právě taky ne a vvvo tom to je... :-D Jsou to proste plecky, které jen kopírují to, co ostatní uz dávno vymysleli. Primovstrikove motory Hjundaj GDi postrádají kroutící moment a jejich dvouspojka nesnese ani ten bidny kroutak jejich CRDi, tak se tam nedodava :-D DSG bylo v roce 2006 i v motorech 2,0TDI 103kW. Jinak motor 1,6FSI a 2,0FSI z let 2004-2005 byl na svou dobu fantasticky a hlavně to byl první hromadne vyráběný primovstrik... ;-) To Hjundaj možná vyvíjel rakosovou rohozku, rychlovarnou konvici na 220V nebo bezdrátový teplomer ;-)

Mirek
11. listopadu • 22:57

Abych nezapomněl (ostatní ostatní pitomosti, co píšeš, si "ošetři" sám)http://www.autorevue.cz/primy-vstrik-benzinu-revo... ... Benzínové motory s přímým vstřikem se staly populárními zejména díky Volkswagenu a jeho agregátům FSI. Přímý vstřik ale není žádná novinka, už delší dobu ho používají např. motory GDI od Mitsubishi, objevily se také pod kapotou vozů značek Ford či Alfa Romeo.

Mirek
11. listopadu • 22:41

Programově se nevyhýbám ničemu, ale ty evidentně ano. Já jen celou dobu ukazuji jen na to, kde píšeš naprosté voloviny, které v dalších pokračováních tvého seriálu krásně přehlížíš. To, co píšeš o technologické špičce, to já tady neřešil, a odpověď jsem ti na to dal v předchozím příspěvku. Takže na hloupé plky o tom, kdo se nám tu vypovídal, si najdi někoho jiného. Vlastně nemusíš, ty si na to vystačíš úplně sám, když tak čtu to pokračování výplodů tvého mozku, pokud se ten orgán u tebe dá tak nazvat.

Brouk
10. listopadu • 17:36

A proc jses tomu rad?

dedo
10. listopadu • 18:18

lebo je debil

Brumla
10. listopadu • 11:14

No, moc originálně to teda nevypadá. Přední světla z Maserati, chladič z Audi, zadní světla kombinace Jaguaru XJ, Cadillacu a Mercedesu..

fsh
10. listopadu • 12:36

kup si brýle :-D

Brumla
10. listopadu • 14:08

Brýle mám, možná by sis je měl koupit ty, když nevidíš "inspiraci" tímto http://file.kelleybluebookimages.com/kbb/vehicleimage/evoxseo/... ... nebo tímto http://www.icarreview.com/wp-content/uploads/2014/0... ...

Antiskodovkar
10. listopadu • 14:22

To ze sou si auta podobny prece neni nic prekvapiveho.Podivej se na oktavku, zadni svetla jak suzuki kizashi. Minulej superb jako Jag xf. Tesla je zase obslehnuty maserati/Xf. Tohle se proste bude dit a nic s tim nenadelas.

Doporučujeme

Články odjinud