Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší

Hyundai představil model Genesis G90, což je pro korejskou automobilku vrchol nabídky. Jak už možná ale víte, z modelů Genesis se stala samostatná značka a právě G90 je oficiálně její první model. Tisková zpráva hovoří o luxusním sedanu v superlativech. Tak například zpracování interiéru má být nejlepší v dané kategorii.  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Tento fakt Hyundai dokazuje skutečností, že v rámci čtyřletého vývoje pracovalo na tomto projektu osm stovek lidí, kteří řešili každý malý detail. Výsledkem jsou údajně perfektní materiály, prvotřídní ergonomie a samozřejmě maximální pohodlí.

Genesis G90 je dlouhý 5205 mm, široký 1915 mm a vysoký 1495 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3160 mm. Vůz používá vpředu i vzadu víceprvkové zavěšení a vždy má osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci si budou moci vybrat z trojice motorů. Ten nejslabší disponuje výkonem 232 kW (315 k) a jde o šestiválec 3.8 GDI. Taková G90 (nebo podle korejského označení EQ900) umí stovku za 6,9 s.

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Silnější alternativou je motor 3.3l T-GDI s výkonem 272 kW (370 k), který zrychlí na 100 km/h za 6,2 s a vrchol představuje osmiválec 5.0 GDI naladěný na 313 kW (425 k). V jeho případě je akcelerace na 100 km/h otázkou 5,7 s. V základu je nový Hyundai zadokolka, k dispozici bude ale také pohon všech kol.

Ve výbavě bude přirozeně všechno možné od adaptivního tempomatu, přes hlídání jízdních pruhů, až po asistent pro jízdu po dálnicích (mělo by jít o autonomní řízení) nebo systém, který automatický nastaví sedadlo, volant, zpětná zrcátka a head-up displej podle těla řidiče. Některé věci ovšem budou dostupné pouze pro korejský trh. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků