Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší

Hyundai představil model Genesis G90, což je pro korejskou automobilku vrchol nabídky. Jak už možná ale víte, z modelů Genesis se stala samostatná značka a právě G90 je oficiálně její první model. Tisková zpráva hovoří o luxusním sedanu v superlativech. Tak například zpracování interiéru má být nejlepší v dané kategorii.  

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Tento fakt Hyundai dokazuje skutečností, že v rámci čtyřletého vývoje pracovalo na tomto projektu osm stovek lidí, kteří řešili každý malý detail. Výsledkem jsou údajně perfektní materiály, prvotřídní ergonomie a samozřejmě maximální pohodlí.

Genesis G90 je dlouhý 5205 mm, široký 1915 mm a vysoký 1495 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3160 mm. Vůz používá vpředu i vzadu víceprvkové zavěšení a vždy má osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci si budou moci vybrat z trojice motorů. Ten nejslabší disponuje výkonem 232 kW (315 k) a jde o šestiválec 3.8 GDI. Taková G90 (nebo podle korejského označení EQ900) umí stovku za 6,9 s.

Zajímavosti | Byznys | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Silnější alternativou je motor 3.3l T-GDI s výkonem 272 kW (370 k), který zrychlí na 100 km/h za 6,2 s a vrchol představuje osmiválec 5.0 GDI naladěný na 313 kW (425 k). V jeho případě je akcelerace na 100 km/h otázkou 5,7 s. V základu je nový Hyundai zadokolka, k dispozici bude ale také pohon všech kol.

Ve výbavě bude přirozeně všechno možné od adaptivního tempomatu, přes hlídání jízdních pruhů, až po asistent pro jízdu po dálnicích (mělo by jít o autonomní řízení) nebo systém, který automatický nastaví sedadlo, volant, zpětná zrcátka a head-up displej podle těla řidiče. Některé věci ovšem budou dostupné pouze pro korejský trh. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků