Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší

Hyundai představil model Genesis G90, což je pro korejskou automobilku vrchol nabídky. Jak už možná ale víte, z modelů Genesis se stala samostatná značka a právě G90 je oficiálně její první model. Tisková zpráva hovoří o luxusním sedanu v superlativech. Tak například zpracování interiéru má být nejlepší v dané kategorii.  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Tento fakt Hyundai dokazuje skutečností, že v rámci čtyřletého vývoje pracovalo na tomto projektu osm stovek lidí, kteří řešili každý malý detail. Výsledkem jsou údajně perfektní materiály, prvotřídní ergonomie a samozřejmě maximální pohodlí.

Genesis G90 je dlouhý 5205 mm, široký 1915 mm a vysoký 1495 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3160 mm. Vůz používá vpředu i vzadu víceprvkové zavěšení a vždy má osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci si budou moci vybrat z trojice motorů. Ten nejslabší disponuje výkonem 232 kW (315 k) a jde o šestiválec 3.8 GDI. Taková G90 (nebo podle korejského označení EQ900) umí stovku za 6,9 s.

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Silnější alternativou je motor 3.3l T-GDI s výkonem 272 kW (370 k), který zrychlí na 100 km/h za 6,2 s a vrchol představuje osmiválec 5.0 GDI naladěný na 313 kW (425 k). V jeho případě je akcelerace na 100 km/h otázkou 5,7 s. V základu je nový Hyundai zadokolka, k dispozici bude ale také pohon všech kol.

Ve výbavě bude přirozeně všechno možné od adaptivního tempomatu, přes hlídání jízdních pruhů, až po asistent pro jízdu po dálnicích (mělo by jít o autonomní řízení) nebo systém, který automatický nastaví sedadlo, volant, zpětná zrcátka a head-up displej podle těla řidiče. Některé věci ovšem budou dostupné pouze pro korejský trh. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků