Ačkoliv se to nabízí, tak se pod kapotou  Genesis G80  ve verzi Sport nic nemění.  Zdroj: Genesis

Ačkoliv se to nabízí, tak se pod kapotou Genesis G80 ve verzi Sport nic nemění.  | Zdroj: Genesis

Na domácím korejském trhu je vrcholem nabídky přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru, který produkuje výkon 375 koní a maximální točivý moment 530 N.m. Můžete si ho ale dopřát i úsporným 2,2litrovým dieselem. Zdroj: Genesis

Na domácím korejském trhu je vrcholem nabídky přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru, který produkuje výkon 375 koní a maximální točivý moment 530 N.m. Můžete si ho ale dopřát i úsporným 2,2litrovým dieselem. | Zdroj: Genesis

Kdo tak čekal alternativu k  BMW M550i xDrive  s výkonem okolo 500 koní, musí být zklamaný. G80 Sport je tak spíše proti BMW 540i či proti Audi A6 Sport 55 TFSI quattro. Zdroj: Genesis

Kdo tak čekal alternativu k BMW M550i xDrive s výkonem okolo 500 koní, musí být zklamaný. G80 Sport je tak spíše proti BMW 540i či proti Audi A6 Sport 55 TFSI quattro. | Zdroj: Genesis

Neznamená to ale, že jde o pomalé auto. Šestiválec jej roztáhne z 0 na 96 km/h za 4,9 sekundy. Slabší čtyřválec o objemu 2,5 litru dosahuje výkonu 300 koní a stejnou disciplínu zvládne za 5,7 sekundy.  Zdroj: Genesis

Neznamená to ale, že jde o pomalé auto. Šestiválec jej roztáhne z 0 na 96 km/h za 4,9 sekundy. Slabší čtyřválec o objemu 2,5 litru dosahuje výkonu 300 koní a stejnou disciplínu zvládne za 5,7 sekundy.  | Zdroj: Genesis

Pro G80 Sport je standardem osmistupňová automatická převodovka a pohon zadních kol. Pohon všech kol je za příplatek.  Zdroj: Genesis

Pro G80 Sport je standardem osmistupňová automatická převodovka a pohon zadních kol. Pohon všech kol je za příplatek.  | Zdroj: Genesis

Novinkou pro verzi Sport je řízení zadních kol. Do rychlosti 60 km/h se kola otáčejí v opačném směru proti předním a ve vyšších rychlostech se otáčejí stejným směrem. Zdroj: Genesis

Novinkou pro verzi Sport je řízení zadních kol. Do rychlosti 60 km/h se kola otáčejí v opačném směru proti předním a ve vyšších rychlostech se otáčejí stejným směrem. | Zdroj: Genesis

Aby toho nebylo málo, má Sport ještě nové pružiny a tlumiče připravené pro akčnější jízdu. Charakteristiku tlumičů lze upravovat pomocí některého z jízdních režimů. Zdroj: Genesis

Aby toho nebylo málo, má Sport ještě nové pružiny a tlumiče připravené pro akčnější jízdu. Charakteristiku tlumičů lze upravovat pomocí některého z jízdních režimů. | Zdroj: Genesis

Když už jsme u toho, novinkou je jízdní režim Sport+, který přiostří reakce na plynový pedál a také zrychlí reakce převodovky. Zdroj: Genesis

Když už jsme u toho, novinkou je jízdní režim Sport+, který přiostří reakce na plynový pedál a také zrychlí reakce převodovky. | Zdroj: Genesis

Ve standardní výbavě nechybí Full-LED světlomety a 20palcová kola s jedinečným designem.  Zdroj: Genesis

Ve standardní výbavě nechybí Full-LED světlomety a 20palcová kola s jedinečným designem.  | Zdroj: Genesis

Zážehové motorizace mají vzadu dvě výfukové koncovky. Uvnitř najdete dekory z hliníku a je možnost čalounit sedadla kůží Nappa.  Zdroj: Genesis

Zážehové motorizace mají vzadu dvě výfukové koncovky. Uvnitř najdete dekory z hliníku a je možnost čalounit sedadla kůží Nappa.  | Zdroj: Genesis

Značka Genesis pomalu vstupuje na evropské trhy. Uvidíme, jestli se dočkáme i tohoto modelu. Zdroj: Genesis

Značka Genesis pomalu vstupuje na evropské trhy. Uvidíme, jestli se dočkáme i tohoto modelu. | Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

 Zdroj: Genesis

| Zdroj: Genesis

Na domácím korejském trhu je vrcholem nabídky přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru, který produkuje výkon 375 koní a maximální točivý moment 530 N.m. Můžete si ho ale dopřát i úsporným 2,2litrovým dieselem. Zdroj: Genesis
Kdo tak čekal alternativu k  BMW M550i xDrive  s výkonem okolo 500 koní, musí být zklamaný. G80 Sport je tak spíše proti BMW 540i či proti Audi A6 Sport 55 TFSI quattro. Zdroj: Genesis
Neznamená to ale, že jde o pomalé auto. Šestiválec jej roztáhne z 0 na 96 km/h za 4,9 sekundy. Slabší čtyřválec o objemu 2,5 litru dosahuje výkonu 300 koní a stejnou disciplínu zvládne za 5,7 sekundy.  Zdroj: Genesis
Pro G80 Sport je standardem osmistupňová automatická převodovka a pohon zadních kol. Pohon všech kol je za příplatek.  Zdroj: Genesis
21
Fotogalerie

Genesis G80 Sport konečně do detailu. Má korejský vyzyvatel vše, co potřebuje?

Korejská automobilka Genesis odhalila podrobnosti s modelu G80 v provedení Sport a připojila k tomu další várku fotografií, na kterých si auto můžeme do detailu prohlédnout.

Ačkoliv se to nabízí, tak se pod kapotou Genesis G80 ve verzi Sport nic nemění. Na domácím korejském trhu je vrcholem nabídky přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru, který produkuje výkon 375 koní a maximální točivý moment 530 N.m. Můžete si ho ale dopřát i úsporným 2,2litrovým dieselem.

Kdo tak čekal alternativu k BMW M550i xDrive s výkonem okolo 500 koní, musí být zklamaný. G80 Sport je tak spíše proti BMW 540i či proti Audi A6 Sport 55 TFSI quattro. Neznamená to ale, že jde o pomalé auto. Šestiválec jej roztáhne z 0 na 96 km/h za 4,9 sekundy. Slabší čtyřválec o objemu 2,5 litru dosahuje výkonu 300 koní a stejnou disciplínu zvládne za 5,7 sekundy. 

Pro G80 Sport je standardem osmistupňová automatická převodovka a pohon zadních kol. Pohon všech kol je za příplatek. Novinkou pro verzi Sport je řízení zadních kol. Do rychlosti 60 km/h se kola otáčejí v opačném směru proti předním a ve vyšších rychlostech se otáčejí stejným směrem.

Aby toho nebylo málo, má Sport ještě nové pružiny a tlumiče připravené pro akčnější jízdu. Charakteristiku tlumičů lze upravovat pomocí některého z jízdních režimů. Když už jsme u toho, novinkou je jízdní režim Sport+, který přiostří reakce na plynový pedál a také zrychlí reakce převodovky.

Ve standardní výbavě nechybí Full-LED světlomety a 20palcová kola s jedinečným designem. Zážehové motorizace mají vzadu dvě výfukové koncovky. Uvnitř najdete dekory z hliníku a je možnost čalounit sedadla kůží Nappa. Značka Genesis pomalu vstupuje na evropské trhy. Uvidíme, jestli se dočkáme i tohoto modelu.

Doporučujeme

Články odjinud