Genesis G80 přistižen při testování kde jinde než na Nordschleife

Genesis G80 přistižen při testování kde jinde než na Nordschleife

Pod názvem Genesis G80 se představí modernizace velkého sedanu Hyundai Genesis, který, jak víme, se zřekne názvu mateřské automobilky. Vývojový prototyp s maskováním byl natočen při jízdních zkouškách na Severní smyčce Nürburgringu. 

Očekávat výraznější změny v deignu není na místě. Nejvýraznější novinkou se stane nová „tvář“ samostatné značky Genesis. Ta by měla vycházet z konceptu Vision G. Pod kapotou by se mohl objevit nový přeplňovaný šestiválec o objemu 3,3 l. Ten by nahradil dnešní atmosférický osmiválec 5,0 l, ale na českém trhu se Hyundai Genesis prodává pouze s atmosférickým motorem V6 3,8 l. 

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Na mimoevropských trzích se nový Genesis G80 představí někdy ve druhé polovině roku 2016. Ještě předtím ale dorazí vlajková loď nové značky, model G90

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 89 007 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků