Genesis G80 přistižen při testování kde jinde než na Nordschleife

Genesis G80 přistižen při testování kde jinde než na Nordschleife

Pod názvem Genesis G80 se představí modernizace velkého sedanu Hyundai Genesis, který, jak víme, se zřekne názvu mateřské automobilky. Vývojový prototyp s maskováním byl natočen při jízdních zkouškách na Severní smyčce Nürburgringu. 

Očekávat výraznější změny v deignu není na místě. Nejvýraznější novinkou se stane nová „tvář“ samostatné značky Genesis. Ta by měla vycházet z konceptu Vision G. Pod kapotou by se mohl objevit nový přeplňovaný šestiválec o objemu 3,3 l. Ten by nahradil dnešní atmosférický osmiválec 5,0 l, ale na českém trhu se Hyundai Genesis prodává pouze s atmosférickým motorem V6 3,8 l. 

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Na mimoevropských trzích se nový Genesis G80 představí někdy ve druhé polovině roku 2016. Ještě předtím ale dorazí vlajková loď nové značky, model G90

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai i30 1
Rok výroby: 2017
Stav: 9 010 km
Cena: 380 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků