Genesis G80 poprvé na denním světle. Manažeři přišli o ten nejzajímavější motor

32 komentářů

Ralf
30. března • 21:51

Design se povedl, má to úchvatné proporce, ale kdo si ho koupí? Tradiční klientela sáhne po Audi, MB, BMW a pokud pod něčem exotickém pak je tu LEXUS ... sorry.

Adam
30. března • 20:21

To auto bude naprosto skvělé. Řídil jsem minulou generaci v USA a bylo to něco parádního. Osobně jsem při výběru auta naprosto opustil mainstream a místo BMW, Mercedesu nebo Audi, jsem si koupil Lexus LC500 (i díky recenzím na auto.cz) a rozhodně nelituju. Japonci posunuli kvalitu auta, servisu a přístupu na úroveň mimo cokoliv Německého. Nevím, proč by to u Korejců mělo být jinak.

bzzz
30. března • 20:46

Jeste ze vsichni 'japonci' a vsechny Lexusy jsou pohadkovi jako LC500 ;-)

Adam
31. března • 5:47

No Lexus je Toyota a kdyz srovnam kvalitu obycejnych Toyot s Octavii - po zkusenosti ve firemnich flotilach, tak se obavam, ze se naprosto jina galaxie kvality projevuje i u nizsich trid. Osobne mam jeste Subaru WRX - uz druhe - v zivote jsem nemel jediny problem. Ve firme pak mame XV. To same. Nedavno jsem jezdil VW Touareg, kde mi po 40 000 odesel kompresor vzduchoveho podvozku. Kolega mel S65 AMG, kde mu odesel diferencial (po 6 000 km). Moc se omlouvam, ale srovnani cehokoliv Japonskeho s Evropskou produkci bohuzel (alespon z meho pohledu) prohrava Evropa na plne care.

Stealth01
31. března • 8:49

A proč je tedy evropská produkce na nejvyšších příčkách v žebříčcích kvality? Třeba pro mě dost relevantní testy s rozborem na 100000 km.

Adam
31. března • 17:44

A kde ? Poslete link. My Evropani jsme diky pristupu EU a emisnim limitum jen "zkryplili" produkci a zapomneli delat auta. Lidi by meli dostat na vyber. 1. Koupit si auto s poradnym motorem a zaplatit za nej vyssi dan. 2. Koupit si elektromobil (mysleno -- pracku, lednicku, susiscku.. Teslu :-) ) a platit nizsi dan. Nemecke automobilky setri - pouzivaji levnejsi materialy, drazsi tlacitka nahrazuji levnejsimi infotaimenty (nezapomenu, kdyz kolegovi v S Class prestal fungovat uprostred jizdy na dalnici centralni displej v kaplicce ridice - na otazku Policie kolik jede, by pak mohl v klidu odpovedet, ze nevi :) ), misto atmosferickych motoru turbime. Treba u S Classy je krasne videt, jak se slo s kvalitou dolu. Vrzajici "dofukovaci" sedacky, nepromyslena ergonomie kapsy ve dvercich (kdyz Vam tam neco zapadne, nemuzete to poradne ani vyndat..), bakelitova dvirka u pripradky spolujezdce, vrzajici repraky Burmester a konecne sem tam odchazeji mechy nebo seriozni mechanicke problemy. U Skodovky pak nejruznejsi EGR - to je klasika, ty menime u nas v autech asi kazdych 40 000, praskajici hlavy valcu a problemy s odtekanim chladici kapaliny. Od doby co sem presel k Japoncum, tyhle problemy seriozne neresim. Ani naznakem. Mozna je to horsi "Brand". Clovek neni takovy hipster, ale ten produkt funguje. Pri mem najezdu kolem 70 000 km za rok jsem v poslednich letech vyzkousel vsechno mozne. Za me je to jasne. Nejlepsi auto ever Porsche 911 generace 997, nejspolehlivejsi luxusni auto Lexus, nejvetsi sracka Jaguar XF a nejlepsi delnik Honda Civic. Nejlepsi servis na BMW je v Drazdanech. Ceske stoji za prd vcetne CarTecu. Servis Porsche Prosek hodne spatne, Honda klasicky na Jarove staci - Lexus pristupem jina galaxie. Jediny pouzitelny servis na Mercedes v Praze - Hofmann Zizak. Od centraly na Chodove ruce pryc. Za poslednich 15 let jezdeni, bych o tom mohl napsat knizku. Zil jsem v tech autech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
31. března • 18:53

To zkripleni nijak nesouvisi s EU/limity. Prumernak konzum chce vic vic vic (i nez na co realne ma) a automobilky chteji prodavat.

home office
30. března • 20:20

Ať si to ti žrouti netopýrů odklidí zpátky z sobě do pr ... (zadek). Po tom co předvádí a jak se chová Hjundé v Nošovicách na ty jejich krámy není nikdo zvědavej, jsou to č... (penisové).

JK
30. března • 17:27

Tak jo, na korejce to vypadá docela zájimavě.
https://www.youtube.com/watch...

JK
30. března • 17:15

Mě osobně hodně baví G70. Ze zadu trochu Mercedes zepžedu to má poměrně sportovní postoj. G80 současná je ošlivá, tahle už vypadá trochu lépe. G90 je šitá na míru korejským gansterům, žijícím v USA a jejich SUV je stejně škaredé, jako ta od konkurence. Ale je super, že se Genesis konečně začíná profilovat jako autentická značka, která jen neopakuje principy konkurence.

Stealth01
30. března • 15:02

Korejské BMW 5 je sice hezký začátek článku, ale pozici BMW ve vyšší střední to ani náhodou na mnoha trzích neohrozí. BMW těží z nějaké posedlosti ega majitelů, kteří mají pocit něčeho zcela neměřitelného a to je hra na image.
G80 vypadá velmi dobře.

Assasin
30. března • 21:13

Raději už mlč a nic sem nepiš tak jak jsi tady před časem bycharil . Auto Union a tvoje úchylka a sám tu budeš obviňovat majitele BMW z podobných nesmyslů. :-D

Stealth01
31. března • 8:51

BTW to samé platí i pro ega majitelů Audi a Mercedesů. Jen hra na společenské postavení, jsou mimo realitu. A možná bych Tě taky požádal, abys přestal sem psát a mlčel. Na Tvé názory tady není nikdo zvědavý (jen kopíruju Tvé nabubřelé ego).

Assasin
31. března • 14:11

Ano, mé nabubřelé ego mi nedovolilo napsat: sbohem a šáteček, protože zde chci psát, a pokud bych to napsal, tak to dodržím a tvoje nabubřelé ego ti nedovolilo dodržet tvůj výkřik do éteru, že už zde nebudeš přispívat svými " hodnotnými " myšlenkami nic psát. Jasně. Inteligentní čtenář si udělá obrázek sám, komu ego nedovolilo dodržet slovo.:-D

stealth01
31. března • 16:18

To je pravda. Opravdu jsem psal, ze tady nebudu přispívat. Prostě mi to nedalo. Ego je bohužel největší nepřítel nás všech.
Jen jsem chtěl poznamenat asi něco v tom smyslu, ze si majitele D3 většinou mysli, ze jezdí něčím výjimečným, co zasluhuje více pozornosti a úcty než třeba G80.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
1. dubna • 9:20

Ale klidně piš dál, jak by to tu vypadalo, kdyby všichni se všemi souhlasili a občas se vyskytl uchyl, který píše "kdo si koupí H...."

Assasin
31. března • 16:53

S tím lze souhlasit.

Stealth01
31. března • 8:48

Já jsem si v posledních deseti letech koupil tři nové BMW,. Pětku, M3 a teď PHEV 330e. Moje úchylka na Audi (žádné Auto Union není) vychází možná ze zkušeností právě s novými BMW a jejich častými návštěvami servisu.
Nic to ale nemění na faktům, že většina majitelů BMW má pocit, že řídí něco výjimečného a hrají si imaginární hru na image, přičemž žádné současné BMW nemá s tímto pojmem nic společného.

JK
30. března • 17:12

Navíc za mě tohle vypadá minimlálně uvnitř na renderech rozhodně slibněji, než aktuální interiéry BMW.

Adam
30. března • 20:24

No za chvíli si od Němců koupíte BMW V4, Hybrid nebo syntetickou kočíčí moč a vše jak jinak, než se start-stop. Nějak u sebe v Subaru nebo v Lexusu ani jedno z toho nepostrádám. Měl jsem 7, S-Class .. prošel jsem si vším. Jediné auto z Německa, které za něco stojí je 911.

,.,
30. března • 13:22

Vypadá dostatečně nabubřele a reprezentativně. Inspirace A7 je docela znát, nijak mě to ovšem neuráží. Dokázal bych si to představit ve své garáži.

bzzz
30. března • 12:25

Zajimave ze automobilka, ktera podle mnohych je v alternativnich pohonech napred, rezignuje na osmivalec, ktery naopak dale nabizi Toyota, ktera naopak podle mnohych v alternativnich pohonech zaostava.

PK
30. března • 17:37

Toyota zaostává v alternativních pohonech?! Nejvíc hybridů na světě je od Toyoty. Toyota , která dělá i vodíková auta...??? Asi jsem Tě nepochopil...

Assasin
30. března • 13:07

Ve vyšší střední pouze. G90 ho nadále nabízí.

bzzz
30. března • 20:04

Diky.

Assasin
30. března • 11:52

Vypadá vážně exkluzivně. Obzvláště interiér. Škoda té V8.

Zombot
30. března • 10:01

Nová generace nepřichází po čtyřech letech, ale po dvanácti. Jako Genesis G80 se sice prodává od roku 2016, ale už předtím se totéž auto vyrábělo jako Hyundai Genesis od roku 2008.

clany
30. března • 13:10

Lžeš, nová generace přichází po sedmi letech, před zde ukázanou RG3 bylo DH a to původní je BH.

Stealth01
30. března • 14:58

No tvl, začínat větu slovem “Lžeš”, to je už na konzultaci s psychiatrem. :)

Honza
30. března • 16:23

Lžeš.

Zombot
30. března • 14:27

Tak to se omlouvám, je to skutečně tak - aktuální generace se vyrábí od roku 2013. V každém případě ale nepřichází už po čtyřech, jak se píše v článku.

eMKejx
30. března • 10:26

tak nejak ako si napisal... mne sa to radi niekde k A7 tvarom kasne.

Doporučujeme

Články odjinud