Genesis G70 oficiálně: Luxusní Hyundai chce konkurovat BMW řady 3

29 komentářů

Stan
18. září • 9:36

Konkurovat BMW... Kdo si kupuje BMW z přesvědčení, dál si bude kupovat BMW jako 330i nebo 340i či M ve v slušné výbavě. Kdo si kupuje BMW, protože ho musí mít, takže 318 nebo 320D v základu, tak si možná koupí tohle, protže za stejné prachy bude mít slušné auto se super výbavou, ale vzhledem k tomu, jak málo vidím na ulicích Genesis, tak spíš v Evropě a kor u nás ty prodeje budou jen sporadické...Rozhodně než třeba Focuse, 308čku nebo Octavku v plné palbě s nejlepším motorem, tak raději tohle, ale až změní marketing a vedení a začnou se chovat jako dospělá firma...

Perkins
18. září • 17:06

Genesis se v EU neprodava a jeste nejaky cas prodavat nebude. Snad nekdy. Vsude jinde ve svete neuveritelne slapou. H/K udelala za poslednich 10 let obrovsky pokrok. V Cesku je to bobuzel ponizeno rekl bych nestastnou reklamou. Ale GENESIS je jiz zcela autonomni znacka ktera je luxusnim zbozim. Korejci vyrabi vesmes kvalitni zbozi. Napriklad nova RS4 obouva ve fabrice HANKOOK. BMW pouziva elektroniku od SAMSUNG. To neni jen tak. To jen CESKY PEPIK si mysli o hovne. Ve skutecnosti se tyhle auta jednoznacne rovnaji na uroven zavedene premie. YT je plny testu. Staci se na ne mrknout. B-]Chybi jim ale ta historie. Coz je u aut silnejsi paka nez u jakehokoliv jineho zbozi. Kolik CESKYCH PEPIKU co tady chytraci drzi v ruce SAMSUNG nebo LG...? B-]B-]

Stan
19. září • 9:01

Tak Genesis je kvalitou vskutku někde jinde, ale tvůj příspěvek mi krapet příjde jako by jsi měl za manželku Korejku nebo měl minimálně akcie jejich firem. Jižní korea toho produkuje spoustu a dokonce v řadě věcí jsou na špičce, ale automobilový průmysl to zkrátka není a nikdy nebude. Evropská produkce Hyundaiů, byť nová i30 udělala pokrok je pořád lowend. Už jen motorově je to ukrutná bída. Články o Genesis jsou sice krásné, ale na co mi to je, když to nejlepší co se dává pod kapotu u Hyundai je průměr u ostatní konkurence a tím nemyslím jen Pepíkovu Octávku...

Perkins
20. září • 10:12

:-D...Ne doma nemám ani jedno. Jen umím přiznat kvalitu i jiných značek, které se snaží a jdou správnou cestou. Nejsem ani jejich cílová skupina. Jejich filosofie se mi nicméně líbí a jdou na to tím nejlepším způsobem. Tzn. pravá platforma prémie RWD, ne jako např. AutoUnion. Genesis má k dispozici veškeré pohonné jednotky, od R3 přes R4, až k V6 a V8.
To, že ČESKÝ PEPÍK nezná, to je typický případ našeho rybníčku. Je to jednoznačně luxusní zboží a 80% lidí v této zemi by si toto zboží nemohlo dovolit. Je jen otázkou času, kdy se prosadí i v Evropě. Dle mého vznikne další luxusní odnož od KIA a to autonomní značka STINGER. To, že Genesis je prémiová značka, nezměníš ani ty ani ČESKÝ PEPÍK. Těším se, co nám přinese budoucnost. B-]B-];-)

Shimi
19. září • 10:46

Stan: V podstatě souhlas. Je to ale paradox, protože Hyundai má v motorovém portfoliu v podstatě všechno. R3, R4, V6, V8, atmosféry, turba, prostě všechno. Takže motorově to bída rozhodně není, spíše naopak. Problém je jinde, neumí to prodat. Pokud chci jako automobilka růst, tak se musím orientovat na všechny okruhy zákazníků. Tím pádem se nemůže stát, že třeba v nižší střední končím na 1.4T 103 kW, to je prostě nonsens. A to nemluvím o ceně, protože za ty prachy je u konkurence 1.6T potažmo 1.8T. Oni pořád nepochopili základní rovnici, že pokud chtějí přetáhnout zákazníky od konkurence, tak musí nabídnout něco navíc, co ty zákazníky přetáhne a to se pořád neděje. Nestačí nabízet to samé, musím nabídnout víc.

Mirek
19. září • 21:50

Já bych to tak jednoznačně neviděl. Nechci moc spekulovat, ale mám pocit, že zrovna v nižší střední třídě jsou motory většího objemu jen u koncernu VW a Mazdy. A jestli jsem nedávno rozuměl jisté informaci správně, tak to bude také u VW jen do času. Všichni zmenšují objemy motorů. Pokud časem diesely skončí, jako že to všichni tvrdí, tak zůstanou benzínové motory s objemy do 1,5 l a menší, a to u všech výrobců. Všichni se přizpůsobují Číně, proto 1,5 l motory, z daňových důvodů.
https://www.autorevue.cz/volkswagen-rusi-jednotky-... ...
https://www.novinky.cz/auto/401939-nahrada-motor... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
19. září • 23:10

Mirek: Já ani tak nenarážel na objem jako spíš na výkon. Končit v nižší střední na 140 koních je prostě chyba. A tu chybu ještě podtrhnou naprosto nesmyslnou cenou.

Mirek
19. září • 23:19

Tak to potom hej. Nyní přidají i30 N, ale to nepůjde jako kombi... a jsem zvědavý na cenu, aby někomu neupadla brada na zem.
Současné ceny moc neznám, moc jsem se na ceny zatím nedíval, ale při zavádění současné i30 to nebyla až taková hrůza, když se člověk podíval, co za to dostane v porovnání s konkurencí.

Stan
20. září • 9:17

Každý ale nepotřebuje ostrou verzi jako je hothatch, resp. u hyundai lifthatch :-) u konkurence můžeš vybrat běžnou verzi s podstatně vyšším výkonem a lepší dynamikou. Každopádně špatné to vyloženě není na stovku za 9.2s Ok. Ale i40? Auto, které má konkurovat Mondeu, Superbu, Mazdě 6, Passatu, Insignii. Všechny zmíněné vozy jsou motorově z jiné planety. Bylo by to zajímavé auto, kdyby dostalo pár motorů na výběr navíc a hlavně výkonných motorů...Nemůžu si nerýpnout, ale slogan ujedu všem je opravdu bizár. Měli si ho nechat až do reklamy s verzí N...

Mirek
20. září • 21:27

Slogany sem netahej, ty dělají ujetí lidé, technika za to nemůže. Jen aby ses nedočkal podobných motorů i v těchto autech, jak jsem zmínil výše. U i40 to hitparáda není, ale nějaký rok nazpět jsem s tím jezdil a pokud není člověk závodník, tak to žádná hrůza není. Uvidíme, co přinese nástupce, ta současná už je stejně výběhovka.

Tom
17. září • 20:18

To je tak mozna mokry sen soudruhu z Hjunadaje, konkurovat BMW... Vzdyt je to Hjundaj! Uz tady chybi jen nadpis, ze novy Duster pujde po krku Q2 :-D

Joe Doe
18. září • 9:13

Konkurovat BMW nie je problem - auta, ktore si kupis u dealera, nevynikaju oproti konkurencii v nicom - ani v technologiach, ani v kvalite, ani v spolahlivosti, ani vo vykone. A to nemusi byt konkurencia z premiovej triedy.Ano, existuju spickove modely, ktore ohuria skvelymi parametrami - ale spickove auto, postavene bez ohladu na cenu v danej kategorii, vie postavit akakolvek automobilka - ak to cielova klientela zaplati.BMW ma isty, svojsky image, ktory tvori vyraznu cast vnimania hodnoty auta ako takeho, ale ked das prec auru, zostane ti vcelku obycajne auto.

Antiautomat
19. září • 20:21

Trebars, v NEMECKOM teste, kde sa stretol VelkySanta vs X5 25d, to dopadlo celkom zaujimavo. Nielen pre nemcinarov, prijemny test na veceru: https://www.youtube.com/watch... No a podotykam ze to bolo uz celkom peknych par 'vekov' dozadu. Inak, 'Velky' Santa je uplne ine auto ako klasicky SantaFe. No, tzv.'premia' strednej triedy (rozumej nemecka trojka) je pekne v kute. Je nieco, co vobec dokaze ponuknut? Teda okrem toho majitelovho ' pozerajte, mam na to' ?

homer
19. září • 0:35

Stav se na vrakaci , nech u hlidace flasku a omrkni par polorozebranych aut. Pak pochopis ze premiovka je hlavne o konstrukci.

Antiautomat
19. září • 20:12

No, ma to 4 kolesa a volant, plus nalepku na dekli.

Mirek
17. září • 21:11

Již jsem to tady kdysi napsal, každá rozvinutá civilizace většinou dojede na podceňování te rozvojové. Otázkou zůstává, kdo je v současnosti ta rozvojová. Poklepáváním sebe sama po ramenách, a podceňováním druhých, se na vrcholu ještě nikdo neudržel. :-P

Perkins
17. září • 10:51

:-D:-D:-D Prvni vzkaz a hned Pepik z Cech. Tvl... :-D:-D Urcite. Je to jasna kopie nemeckych wagnu. Ale hlavne MB a BMW. Urcite. Jasne. :-D:-D Nicmene z5 k autu. Je to jasny designovy jazyk Genesis. Cekal jsem vetsi inspiraci ve studii New York. Skoda. Ve skutecnosti bude vypadat jeste lepe nez na videu YT. Interier je naprosto famozni. K tomu technika RWD a 6hrnek. BRAVO!

17. září • 11:55

"designovy jazyk" :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DB-]

Thomas Fuck
21. září • 9:05

:-D taky jsem si málem cvrknul....

Nasraný
17. září • 9:46

Kopie BMW řady 3 a lehce Mercedesu C.

Anonym
18. září • 2:08

Jestli je to neceho kopie, tak spise Infiniti Q50. Aspon ty predni svetla. BMW nebo Mercedes v tom fakt nevidim.

Mirek
17. září • 17:48

Krom toho, že se hlásíš k přeplněnému TOI TOI, tak jako znalec, napiš, čím je kopie BMW.
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
Já vím, když není rozumný argument, tak se napíše, že je to kopie. To se tady řešilo již tolikrát, až je to k smíchu. Teď máš možnost napsat konkrétně z čeho tak usuzuješ.

DaewooMaster
18. září • 18:07

Asi proto, že to má 4 kola. ;-)
To je tak asi jediný rozumný důvod plagiátorství pro tyhle rezistentní tragédy, jejichž "názor" na auta zamrzl v hloubi 90. let.

Perkins
17. září • 20:43

Presne tak.

17. září • 11:53

taky trochu maserati, bentley a znak skopli astonu... pouliční směska

Thomas Fuck
21. září • 9:03

..jako ostatně vše od hyundai...patrně kradou design jako ocenění originálu....jen jim to nejde dát smysluplně dohromady
jen nechápu, proč obšlehli 15 let starý přístrojový štít.... to má být výkřik moderní techniky?

Pat
17. září • 10:45

Ty jsi kopii opice a co. Abys byl original, musel by ti z prde.... koukat jazyk.

Radek Opluštil
18. září • 9:26

Ty kokote jsi nějaký drzý ne? Tvoje matka musela být šeredná píča, že vychvala takové hovado. Je to jeho slušný názor, tvá reakce vypovídá mnohé o tvé zkurvené matce a tobě samotném. S tebou bych chtěl diskutovat v hospodě. Budeš jeden z těch, kteří dostávají často po piči co...

Antiautomat
20. září • 18:56

Ty si musel byt naozaj utlacovany a dennodenne tyrany...Nepotrebujes pomoc?
Seriozne. Som byvaly strednotazky a takych ako Vy zasadne nemlatim. To sa nema. Takych treba chranit, taka debilita je vzacny prirodny jav ;-)

Doporučujeme

Články odjinud