Genesis G70 oficiálně: Luxusní Hyundai chce konkurovat BMW řady 3

Nasraný  |  17. 09. 2017 09:46

Kopie BMW řady 3 a lehce Mercedesu C.

Odpovědět  |   | 
Pat  |  17. 09. 2017 10:45

Ty jsi kopii opice a co. Abys byl original, musel by ti z prde.... koukat jazyk.

Odpovědět  |   | 
Radek Opluštil  |  18. 09. 2017 09:26

Ty kokote jsi nějaký drzý ne? Tvoje matka musela být šeredná píča, že vychvala takové hovado. Je to jeho slušný názor, tvá reakce vypovídá mnohé o tvé zkurvené matce a tobě samotném. S tebou bych chtěl diskutovat v hospodě. Budeš jeden z těch, kteří dostávají často po piči co...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 09. 2017 18:56

Ty si musel byt naozaj utlacovany a dennodenne tyrany...Nepotrebujes pomoc?
Seriozne. Som byvaly strednotazky a takych ako Vy zasadne nemlatim. To sa nema. Takych treba chranit, taka debilita je vzacny prirodny jav

Odpovědět  |   | 
 |  17. 09. 2017 11:53

taky trochu maserati, bentley a znak skopli astonu... pouliční směska

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuck  |  21. 09. 2017 09:03

..jako ostatně vše od hyundai...patrně kradou design jako ocenění originálu....jen jim to nejde dát smysluplně dohromady
jen nechápu, proč obšlehli 15 let starý přístrojový štít.... to má být výkřik moderní techniky?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 09. 2017 17:48

Krom toho, že se hlásíš k přeplněnému TOI TOI, tak jako znalec, napiš, čím je kopie BMW.
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/bmw/2016-m3_competition_p... ...
https://www.netcarshow.com/genesis/2018-g70/1600x120... ...
Já vím, když není rozumný argument, tak se napíše, že je to kopie. To se tady řešilo již tolikrát, až je to k smíchu. Teď máš možnost napsat konkrétně z čeho tak usuzuješ.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  17. 09. 2017 20:43

Presne tak.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  18. 09. 2017 18:07

Asi proto, že to má 4 kola.
To je tak asi jediný rozumný důvod plagiátorství pro tyhle rezistentní tragédy, jejichž "názor" na auta zamrzl v hloubi 90. let.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  18. 09. 2017 02:08

Jestli je to neceho kopie, tak spise Infiniti Q50. Aspon ty predni svetla. BMW nebo Mercedes v tom fakt nevidim.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  17. 09. 2017 10:51

Prvni vzkaz a hned Pepik z Cech. Tvl... Urcite. Je to jasna kopie nemeckych wagnu. Ale hlavne MB a BMW. Urcite. Jasne. Nicmene z5 k autu. Je to jasny designovy jazyk Genesis. Cekal jsem vetsi inspiraci ve studii New York. Skoda. Ve skutecnosti bude vypadat jeste lepe nez na videu YT. Interier je naprosto famozni. K tomu technika RWD a 6hrnek. BRAVO!

Odpovědět  |   | 
 |  17. 09. 2017 11:55

"designovy jazyk"

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuck  |  21. 09. 2017 09:05

taky jsem si málem cvrknul....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 09. 2017 20:18

To je tak mozna mokry sen soudruhu z Hjunadaje, konkurovat BMW... Vzdyt je to Hjundaj! Uz tady chybi jen nadpis, ze novy Duster pujde po krku Q2

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 09. 2017 21:11

Již jsem to tady kdysi napsal, každá rozvinutá civilizace většinou dojede na podceňování te rozvojové. Otázkou zůstává, kdo je v současnosti ta rozvojová. Poklepáváním sebe sama po ramenách, a podceňováním druhých, se na vrcholu ještě nikdo neudržel.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2017 09:13

Konkurovat BMW nie je problem - auta, ktore si kupis u dealera, nevynikaju oproti konkurencii v nicom - ani v technologiach, ani v kvalite, ani v spolahlivosti, ani vo vykone. A to nemusi byt konkurencia z premiovej triedy.

Ano, existuju spickove modely, ktore ohuria skvelymi parametrami - ale spickove auto, postavene bez ohladu na cenu v danej kategorii, vie postavit akakolvek automobilka - ak to cielova klientela zaplati.

BMW ma isty, svojsky image, ktory tvori vyraznu cast vnimania hodnoty auta ako takeho, ale ked das prec auru, zostane ti vcelku obycajne auto.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 09. 2017 00:35

Stav se na vrakaci , nech u hlidace flasku a omrkni par polorozebranych aut. Pak pochopis ze premiovka je hlavne o konstrukci.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 20:12

No, ma to 4 kolesa a volant, plus nalepku na dekli.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 20:21

Trebars, v NEMECKOM teste, kde sa stretol VelkySanta vs X5 25d, to dopadlo celkom zaujimavo. Nielen pre nemcinarov, prijemny test na veceru: https://www.youtube.com/watch...

No a podotykam ze to bolo uz celkom peknych par 'vekov' dozadu. Inak, 'Velky' Santa je uplne ine auto ako klasicky SantaFe.

No, tzv.'premia' strednej triedy (rozumej nemecka trojka) je pekne v kute. Je nieco, co vobec dokaze ponuknut? Teda okrem toho majitelovho ' pozerajte, mam na to' ?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  18. 09. 2017 09:36

Konkurovat BMW... Kdo si kupuje BMW z přesvědčení, dál si bude kupovat BMW jako 330i nebo 340i či M ve v slušné výbavě. Kdo si kupuje BMW, protože ho musí mít, takže 318 nebo 320D v základu, tak si možná koupí tohle, protže za stejné prachy bude mít slušné auto se super výbavou, ale vzhledem k tomu, jak málo vidím na ulicích Genesis, tak spíš v Evropě a kor u nás ty prodeje budou jen sporadické...

Rozhodně než třeba Focuse, 308čku nebo Octavku v plné palbě s nejlepším motorem, tak raději tohle, ale až změní marketing a vedení a začnou se chovat jako dospělá firma...

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  18. 09. 2017 17:06

Genesis se v EU neprodava a jeste nejaky cas prodavat nebude. Snad nekdy. Vsude jinde ve svete neuveritelne slapou. H/K udelala za poslednich 10 let obrovsky pokrok. V Cesku je to bobuzel ponizeno rekl bych nestastnou reklamou. Ale GENESIS je jiz zcela autonomni znacka ktera je luxusnim zbozim. Korejci vyrabi vesmes kvalitni zbozi. Napriklad nova RS4 obouva ve fabrice HANKOOK. BMW pouziva elektroniku od SAMSUNG. To neni jen tak. To jen CESKY PEPIK si mysli o hovne. Ve skutecnosti se tyhle auta jednoznacne rovnaji na uroven zavedene premie. YT je plny testu. Staci se na ne mrknout. Chybi jim ale ta historie. Coz je u aut silnejsi paka nez u jakehokoliv jineho zbozi. Kolik CESKYCH PEPIKU co tady chytraci drzi v ruce SAMSUNG nebo LG...?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  19. 09. 2017 09:01

Tak Genesis je kvalitou vskutku někde jinde, ale tvůj příspěvek mi krapet příjde jako by jsi měl za manželku Korejku nebo měl minimálně akcie jejich firem. Jižní korea toho produkuje spoustu a dokonce v řadě věcí jsou na špičce, ale automobilový průmysl to zkrátka není a nikdy nebude. Evropská produkce Hyundaiů, byť nová i30 udělala pokrok je pořád lowend. Už jen motorově je to ukrutná bída. Články o Genesis jsou sice krásné, ale na co mi to je, když to nejlepší co se dává pod kapotu u Hyundai je průměr u ostatní konkurence a tím nemyslím jen Pepíkovu Octávku...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 09. 2017 10:46

Stan: V podstatě souhlas. Je to ale paradox, protože Hyundai má v motorovém portfoliu v podstatě všechno. R3, R4, V6, V8, atmosféry, turba, prostě všechno. Takže motorově to bída rozhodně není, spíše naopak. Problém je jinde, neumí to prodat. Pokud chci jako automobilka růst, tak se musím orientovat na všechny okruhy zákazníků. Tím pádem se nemůže stát, že třeba v nižší střední končím na 1.4T 103 kW, to je prostě nonsens. A to nemluvím o ceně, protože za ty prachy je u konkurence 1.6T potažmo 1.8T. Oni pořád nepochopili základní rovnici, že pokud chtějí přetáhnout zákazníky od konkurence, tak musí nabídnout něco navíc, co ty zákazníky přetáhne a to se pořád neděje. Nestačí nabízet to samé, musím nabídnout víc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 09. 2017 21:50

Já bych to tak jednoznačně neviděl. Nechci moc spekulovat, ale mám pocit, že zrovna v nižší střední třídě jsou motory většího objemu jen u koncernu VW a Mazdy. A jestli jsem nedávno rozuměl jisté informaci správně, tak to bude také u VW jen do času. Všichni zmenšují objemy motorů. Pokud časem diesely skončí, jako že to všichni tvrdí, tak zůstanou benzínové motory s objemy do 1,5 l a menší, a to u všech výrobců. Všichni se přizpůsobují Číně, proto 1,5 l motory, z daňových důvodů.
https://www.autorevue.cz/volkswagen-rusi-jednotky-... ...
https://www.novinky.cz/auto/401939-nahrada-motor... ...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 09. 2017 23:10

Mirek: Já ani tak nenarážel na objem jako spíš na výkon. Končit v nižší střední na 140 koních je prostě chyba. A tu chybu ještě podtrhnou naprosto nesmyslnou cenou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 09. 2017 23:19

Tak to potom hej. Nyní přidají i30 N, ale to nepůjde jako kombi... a jsem zvědavý na cenu, aby někomu neupadla brada na zem.
Současné ceny moc neznám, moc jsem se na ceny zatím nedíval, ale při zavádění současné i30 to nebyla až taková hrůza, když se člověk podíval, co za to dostane v porovnání s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  20. 09. 2017 09:17

Každý ale nepotřebuje ostrou verzi jako je hothatch, resp. u hyundai lifthatch u konkurence můžeš vybrat běžnou verzi s podstatně vyšším výkonem a lepší dynamikou. Každopádně špatné to vyloženě není na stovku za 9.2s Ok. Ale i40? Auto, které má konkurovat Mondeu, Superbu, Mazdě 6, Passatu, Insignii. Všechny zmíněné vozy jsou motorově z jiné planety. Bylo by to zajímavé auto, kdyby dostalo pár motorů na výběr navíc a hlavně výkonných motorů...

Nemůžu si nerýpnout, ale slogan ujedu všem je opravdu bizár. Měli si ho nechat až do reklamy s verzí N...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2017 21:27

Slogany sem netahej, ty dělají ujetí lidé, technika za to nemůže. Jen aby ses nedočkal podobných motorů i v těchto autech, jak jsem zmínil výše. U i40 to hitparáda není, ale nějaký rok nazpět jsem s tím jezdil a pokud není člověk závodník, tak to žádná hrůza není. Uvidíme, co přinese nástupce, ta současná už je stejně výběhovka.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  20. 09. 2017 10:12

...Ne doma nemám ani jedno. Jen umím přiznat kvalitu i jiných značek, které se snaží a jdou správnou cestou. Nejsem ani jejich cílová skupina. Jejich filosofie se mi nicméně líbí a jdou na to tím nejlepším způsobem. Tzn. pravá platforma prémie RWD, ne jako např. AutoUnion. Genesis má k dispozici veškeré pohonné jednotky, od R3 přes R4, až k V6 a V8.
To, že ČESKÝ PEPÍK nezná, to je typický případ našeho rybníčku. Je to jednoznačně luxusní zboží a 80% lidí v této zemi by si toto zboží nemohlo dovolit. Je jen otázkou času, kdy se prosadí i v Evropě. Dle mého vznikne další luxusní odnož od KIA a to autonomní značka STINGER. To, že Genesis je prémiová značka, nezměníš ani ty ani ČESKÝ PEPÍK. Těším se, co nám přinese budoucnost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A