Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní.
Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Kdyby přišlo s konkurencí Maybachu Audi nebo BMW, to by nás zas tolik nepřekvapilo. Ale Hyundai? Korejská automobilka před několika měsíci oznámila záměr vstoupit na trh luxusních vozů s vlastní značkou Genesis. V názvu luxusnějších aut už tak jméno Hyundai nenajdeme. Teď je tu Genesis EQ900L, zřejmě největší model, jakého se od značky dočkáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více fotografií k dispozici zatím nemáme. Genesis EQ900L se prozatím představilo jen na domácím trhu a jeho cílem je oslovit především politickou reprezentaci

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Dokonce je i o 40 mm delší než Mercedes-Maybach třídy S. Veškeré místo navíc získal luxusní Hyundai... pardon, Genesis na zadních sedadlech. Prodloužené zadní dveře jsou dokonce odděleny tlustým B sloupkem.

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Dvojice elektricky polohovatelných zadních sedadel je oddělena centrální konzolí s ovládáním zábavního systému, nechybí ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní a točivém momentu 520 Nm. Základní cena vychází v Jižní Koreji na zhruba tři miliony korun, Mercedes-Maybach začíná na našem trhu o 700 000 korun výš.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků