Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní.
Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Kdyby přišlo s konkurencí Maybachu Audi nebo BMW, to by nás zas tolik nepřekvapilo. Ale Hyundai? Korejská automobilka před několika měsíci oznámila záměr vstoupit na trh luxusních vozů s vlastní značkou Genesis. V názvu luxusnějších aut už tak jméno Hyundai nenajdeme. Teď je tu Genesis EQ900L, zřejmě největší model, jakého se od značky dočkáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více fotografií k dispozici zatím nemáme. Genesis EQ900L se prozatím představilo jen na domácím trhu a jeho cílem je oslovit především politickou reprezentaci

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Dokonce je i o 40 mm delší než Mercedes-Maybach třídy S. Veškeré místo navíc získal luxusní Hyundai... pardon, Genesis na zadních sedadlech. Prodloužené zadní dveře jsou dokonce odděleny tlustým B sloupkem.

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Dvojice elektricky polohovatelných zadních sedadel je oddělena centrální konzolí s ovládáním zábavního systému, nechybí ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní a točivém momentu 520 Nm. Základní cena vychází v Jižní Koreji na zhruba tři miliony korun, Mercedes-Maybach začíná na našem trhu o 700 000 korun výš.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků