Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní.
Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Kdyby přišlo s konkurencí Maybachu Audi nebo BMW, to by nás zas tolik nepřekvapilo. Ale Hyundai? Korejská automobilka před několika měsíci oznámila záměr vstoupit na trh luxusních vozů s vlastní značkou Genesis. V názvu luxusnějších aut už tak jméno Hyundai nenajdeme. Teď je tu Genesis EQ900L, zřejmě největší model, jakého se od značky dočkáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více fotografií k dispozici zatím nemáme. Genesis EQ900L se prozatím představilo jen na domácím trhu a jeho cílem je oslovit především politickou reprezentaci

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Dokonce je i o 40 mm delší než Mercedes-Maybach třídy S. Veškeré místo navíc získal luxusní Hyundai... pardon, Genesis na zadních sedadlech. Prodloužené zadní dveře jsou dokonce odděleny tlustým B sloupkem.

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Dvojice elektricky polohovatelných zadních sedadel je oddělena centrální konzolí s ovládáním zábavního systému, nechybí ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní a točivém momentu 520 Nm. Základní cena vychází v Jižní Koreji na zhruba tři miliony korun, Mercedes-Maybach začíná na našem trhu o 700 000 korun výš.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků