General Motors zrychluje vývoj hybridů

Koncern General Motors začíná brát vývoj hybridních agregátů skutečně vážně. Představitelé společnosti oznámili, že založili novou divizi, která bude mít na starosti vývoj alternativních pohonných agregátů. Pracovní skupiny budou rozmístněny do nových středisek v Severní Americe, Německu a Číně.

Organizace se bude zaměřovat na rozšiřování a testování technologie E-Flex, stejně jako na klasické hybridní agregáty kombinující zážehové motory s těmi elektrickými. V současnosti se pracuje zejména na nových plug-in hybridech používajících úspornou technologii E-Flex, která by měla být implementována do modelů Silverado, Tahoe a další generaci Malibu.

Poté, co byl koncern ostře zkritizován „ekologickými nadšenci“ za pasivitu při vývoji ekologických motorů, se GM dal v tomto směru zřejmě skutečně do práce. Uvidíme, jaké jejich snaha přinese konkrétní výsledky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků