"Chevrolet Cruze, který však zmizí pouze z amerických silnic, a jeho výroba bude nadále pokračovat v Mexiku, odkud se bude dovážet do zbytku světa." - žel Evropa nepatří do zbytku světa. :-|
Té divný :-D
Podle továren co se budou uzavírat vykonstruované dohady o ukončení modelů. Proč by ukončovali Cadillac CT6, který se vyrábí asi 2 roky? navíc se velmi dobře prodává v číně. Spíš se výroba přesune jinam, to samé asi La Crosse. Napadá mě Lansing Grand River, kde se se dělá CTS , ATS a Camaro a kde se CTS moc neprodává a navíc výhledově má CTS a ATS nahradit jeden model. Co bude určitě ukončené je Volt, to je jasné. Jak to bude s Impalou těžko říct...
GM aneb od krachu ke krachu
Krach im teraz nehrozí, práve naopak, zbavili sa záväzkov a predali stratový Opel,z čoho mali tiež príjem a to že prechádzajú na elektromobily bohužiaľ čaká asi všetky automobilky ak chcú prežiť.
Z prodeje Opelu mají ve výsledku ztrátu 800 mio. eur.https://www.autobeatdaily.com/blog/post/report-gm-is-pa... ...
Kdyby si ho nechali, budou mít ještě větší. Navíc ty Oply prodávaj v číně a v USA jako Buicky:-D
fabriky může převzít škoda a začít vyrábět ty jejich zázraky.
Těžko. Nejsou padlí na hlavu.
No to je ale vynikající zpráva pro kluky z Kvasin!!! :-D:-D
Škodafka bude mít nový dělníky z emeriky :-D
Mexikany, portoricany a dalsi ;-)
Už se na ně těšíš na ty kluky vopálený viď :-DB-]
A Skoda nestaci vyrabet.
A média: http://goo.gl/iKiiV3... taky. Prostě cokoliv řekneme se stane pravdou. Akorát nevím co uděláme s tou tunou té náplavy. :-D:-D:-D
Ampera je nezachránila, nemají asi tak dobrou úvěrovou linku jako musk.:-D
Protože už skoro vyčerpali americký dotace/pobídky a tudíž přiznali že vyráběj jen compliance auta, ketrý vyrábět nechtěj a že jim vo planetu až tolik nejde a potřebujou prodat ještě víc velkejch rozežranejch autopopelnic. Přesně těch na kterejch v roce 2009 zbankrotovali až je musela zachránit americká vláda a stálo jí to 11,2 miliardy $ z kapes daňovejch poplatníků, ketrý prostě musela odepsat. B-]
UAW - United Automobile Workers. Až si nastuduješ něco o téhle organizaci, apk piš něco o bankrotu.Ta nesplacená část neleží za GM ale za Old Car Company, což je neexistující GM která díky UAW čím víc aut vyrobila, tím víc prodělala :-))
Ježiš to jsou takový chudinky, pojďme je politovat B-]
GM a její vlastníci dělají velmi zodpovědné kroky. Restrukturalizaci dělají v době konjuktury, kdy to bude nejméně bolet všechny zúčastněné. A s příchodem recese mají šanci jako koncern přežít.Oni dělají to, co by měl dělat bureš v této konjuktuře. Říznout do byrokracie, rozpustit neproduktivní úřady a přesunout úředníky do firemní sféry, kde tito lidé chybí.
Až přestne stát vymýšlet píčoviny jako registr smluv atd, můžeš propouštět úředníky. vidím to u známé ve firmě - na co stačila v roce 2002 1 sekretářka, na to ted potřebují 3. Jinak není šance to stíhat. Byrokracie, papírování, neustálé skenování všechno....
Nevím, jak je to v případě GM, ale vytunelování penzijních fondů v krachujících firmách není v usa nic zvláštního. Samozřejmě gm je obří společnost a bude asi pod bedlivou kontrolou.
Zbankrotovali preto lebo ťahali štedrý sociálny a dôchodkový systém pre bývalých zamestnancov, ktorých bolo stále viac a viac a bankrotom sa im podarilo týchto záväzkov zbaviť.Nebol to bankrot v pravom zmysle ale skôr ozdravenie lebo pokračovali ďaľej.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.