General Motors zavírá pět továren, o práci přijdou tisíce lidí

Zelí  |  27. 11. 2018 16:23

Ampera je nezachránila, nemají asi tak dobrou úvěrovou linku jako musk.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:26

Protože už skoro vyčerpali americký dotace/pobídky a tudíž přiznali že vyráběj jen compliance auta, ketrý vyrábět nechtěj a že jim vo planetu až tolik nejde a potřebujou prodat ještě víc velkejch rozežranejch autopopelnic. Přesně těch na kterejch v roce 2009 zbankrotovali až je musela zachránit americká vláda a stálo jí to 11,2 miliardy $ z kapes daňovejch poplatníků, ketrý prostě musela odepsat.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 07:23

Zbankrotovali preto lebo ťahali štedrý sociálny a dôchodkový systém pre bývalých zamestnancov, ktorých bolo stále viac a viac a bankrotom sa im podarilo týchto záväzkov zbaviť.Nebol to bankrot v pravom zmysle ale skôr ozdravenie lebo pokračovali ďaľej.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 09:44

UAW - United Automobile Workers. Až si nastuduješ něco o téhle organizaci, apk piš něco o bankrotu.
Ta nesplacená část neleží za GM ale za Old Car Company, což je neexistující GM která díky UAW čím víc aut vyrobila, tím víc prodělala

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 11. 2018 10:26

Nevím, jak je to v případě GM, ale vytunelování penzijních fondů v krachujících firmách není v usa nic zvláštního. Samozřejmě gm je obří společnost a bude asi pod bedlivou kontrolou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:51

Ježiš to jsou takový chudinky, pojďme je politovat

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 11. 2018 08:18

GM a její vlastníci dělají velmi zodpovědné kroky. Restrukturalizaci dělají v době konjuktury, kdy to bude nejméně bolet všechny zúčastněné. A s příchodem recese mají šanci jako koncern přežít.
Oni dělají to, co by měl dělat bureš v této konjuktuře. Říznout do byrokracie, rozpustit neproduktivní úřady a přesunout úředníky do firemní sféry, kde tito lidé chybí.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  30. 11. 2018 13:49

Až přestne stát vymýšlet píčoviny jako registr smluv atd, můžeš propouštět úředníky. vidím to u známé ve firmě - na co stačila v roce 2002 1 sekretářka, na to ted potřebují 3. Jinak není šance to stíhat. Byrokracie, papírování, neustálé skenování všechno....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 17:10

A Skoda nestaci vyrabet.

Odpovědět  |   | 
Indiot  |  28. 11. 2018 15:03

A média: http://goo.gl/iKiiV3... taky. Prostě cokoliv řekneme se stane pravdou. Akorát nevím co uděláme s tou tunou té náplavy.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 21:13

No to je ale vynikající zpráva pro kluky z Kvasin!!!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:27

Škodafka bude mít nový dělníky z emeriky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2018 09:01

Mexikany, portoricany a dalsi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:52

Už se na ně těšíš na ty kluky vopálený viď

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 11. 2018 09:01

fabriky může převzít škoda a začít vyrábět ty jejich zázraky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 11. 2018 10:47

Těžko. Nejsou padlí na hlavu.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 09:48

GM aneb od krachu ke krachu

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 10:59

Krach im teraz nehrozí, práve naopak, zbavili sa záväzkov a predali stratový Opel,z čoho mali tiež príjem a to že prechádzajú na elektromobily bohužiaľ čaká asi všetky automobilky ak chcú prežiť.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 15:58

Z prodeje Opelu mají ve výsledku ztrátu 800 mio. eur.
https://www.autobeatdaily.com/blog/post/report-gm-is-pa... ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  29. 11. 2018 14:53

Kdyby si ho nechali, budou mít ještě větší. Navíc ty Oply prodávaj v číně a v USA jako Buicky

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 15:54

Podle továren co se budou uzavírat vykonstruované dohady o ukončení modelů. Proč by ukončovali Cadillac CT6, který se vyrábí asi 2 roky? navíc se velmi dobře prodává v číně.
Spíš se výroba přesune jinam, to samé asi La Crosse. Napadá mě Lansing Grand River, kde se se dělá CTS , ATS a Camaro a kde se CTS moc neprodává a navíc výhledově má CTS a ATS nahradit jeden model.

Co bude určitě ukončené je Volt, to je jasné.

Jak to bude s Impalou těžko říct...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:48

Té divný

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  30. 11. 2018 14:57

"Chevrolet Cruze, který však zmizí pouze z amerických silnic, a jeho výroba bude nadále pokračovat v Mexiku, odkud se bude dovážet do zbytku světa." - žel Evropa nepatří do zbytku světa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A