General Motors zavírá pět továren, o práci přijdou tisíce lidí

Zelí  |  27. 11. 2018 16:23

Ampera je nezachránila, nemají asi tak dobrou úvěrovou linku jako musk.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:26

Protože už skoro vyčerpali americký dotace/pobídky a tudíž přiznali že vyráběj jen compliance auta, ketrý vyrábět nechtěj a že jim vo planetu až tolik nejde a potřebujou prodat ještě víc velkejch rozežranejch autopopelnic. Přesně těch na kterejch v roce 2009 zbankrotovali až je musela zachránit americká vláda a stálo jí to 11,2 miliardy $ z kapes daňovejch poplatníků, ketrý prostě musela odepsat.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 07:23

Zbankrotovali preto lebo ťahali štedrý sociálny a dôchodkový systém pre bývalých zamestnancov, ktorých bolo stále viac a viac a bankrotom sa im podarilo týchto záväzkov zbaviť.Nebol to bankrot v pravom zmysle ale skôr ozdravenie lebo pokračovali ďaľej.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 09:44

UAW - United Automobile Workers. Až si nastuduješ něco o téhle organizaci, apk piš něco o bankrotu.
Ta nesplacená část neleží za GM ale za Old Car Company, což je neexistující GM která díky UAW čím víc aut vyrobila, tím víc prodělala

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 11. 2018 10:26

Nevím, jak je to v případě GM, ale vytunelování penzijních fondů v krachujících firmách není v usa nic zvláštního. Samozřejmě gm je obří společnost a bude asi pod bedlivou kontrolou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:51

Ježiš to jsou takový chudinky, pojďme je politovat

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 11. 2018 08:18

GM a její vlastníci dělají velmi zodpovědné kroky. Restrukturalizaci dělají v době konjuktury, kdy to bude nejméně bolet všechny zúčastněné. A s příchodem recese mají šanci jako koncern přežít.
Oni dělají to, co by měl dělat bureš v této konjuktuře. Říznout do byrokracie, rozpustit neproduktivní úřady a přesunout úředníky do firemní sféry, kde tito lidé chybí.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  30. 11. 2018 13:49

Až přestne stát vymýšlet píčoviny jako registr smluv atd, můžeš propouštět úředníky. vidím to u známé ve firmě - na co stačila v roce 2002 1 sekretářka, na to ted potřebují 3. Jinak není šance to stíhat. Byrokracie, papírování, neustálé skenování všechno....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 17:10

A Skoda nestaci vyrabet.

Odpovědět  |   | 
Indiot  |  28. 11. 2018 15:03

A média: http://goo.gl/iKiiV3... taky. Prostě cokoliv řekneme se stane pravdou. Akorát nevím co uděláme s tou tunou té náplavy.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 21:13

No to je ale vynikající zpráva pro kluky z Kvasin!!!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:27

Škodafka bude mít nový dělníky z emeriky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2018 09:01

Mexikany, portoricany a dalsi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:52

Už se na ně těšíš na ty kluky vopálený viď

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 11. 2018 09:01

fabriky může převzít škoda a začít vyrábět ty jejich zázraky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 11. 2018 10:47

Těžko. Nejsou padlí na hlavu.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 09:48

GM aneb od krachu ke krachu

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 10:59

Krach im teraz nehrozí, práve naopak, zbavili sa záväzkov a predali stratový Opel,z čoho mali tiež príjem a to že prechádzajú na elektromobily bohužiaľ čaká asi všetky automobilky ak chcú prežiť.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 15:58

Z prodeje Opelu mají ve výsledku ztrátu 800 mio. eur.
https://www.autobeatdaily.com/blog/post/report-gm-is-pa... ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  29. 11. 2018 14:53

Kdyby si ho nechali, budou mít ještě větší. Navíc ty Oply prodávaj v číně a v USA jako Buicky

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 15:54

Podle továren co se budou uzavírat vykonstruované dohady o ukončení modelů. Proč by ukončovali Cadillac CT6, který se vyrábí asi 2 roky? navíc se velmi dobře prodává v číně.
Spíš se výroba přesune jinam, to samé asi La Crosse. Napadá mě Lansing Grand River, kde se se dělá CTS , ATS a Camaro a kde se CTS moc neprodává a navíc výhledově má CTS a ATS nahradit jeden model.

Co bude určitě ukončené je Volt, to je jasné.

Jak to bude s Impalou těžko říct...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:48

Té divný

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  30. 11. 2018 14:57

"Chevrolet Cruze, který však zmizí pouze z amerických silnic, a jeho výroba bude nadále pokračovat v Mexiku, odkud se bude dovážet do zbytku světa." - žel Evropa nepatří do zbytku světa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A