General Motors zavírá pět továren, o práci přijdou tisíce lidí

Zelí  |  27. 11. 2018 16:23

Ampera je nezachránila, nemají asi tak dobrou úvěrovou linku jako musk.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:26

Protože už skoro vyčerpali americký dotace/pobídky a tudíž přiznali že vyráběj jen compliance auta, ketrý vyrábět nechtěj a že jim vo planetu až tolik nejde a potřebujou prodat ještě víc velkejch rozežranejch autopopelnic. Přesně těch na kterejch v roce 2009 zbankrotovali až je musela zachránit americká vláda a stálo jí to 11,2 miliardy $ z kapes daňovejch poplatníků, ketrý prostě musela odepsat.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 07:23

Zbankrotovali preto lebo ťahali štedrý sociálny a dôchodkový systém pre bývalých zamestnancov, ktorých bolo stále viac a viac a bankrotom sa im podarilo týchto záväzkov zbaviť.Nebol to bankrot v pravom zmysle ale skôr ozdravenie lebo pokračovali ďaľej.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 09:44

UAW - United Automobile Workers. Až si nastuduješ něco o téhle organizaci, apk piš něco o bankrotu.
Ta nesplacená část neleží za GM ale za Old Car Company, což je neexistující GM která díky UAW čím víc aut vyrobila, tím víc prodělala

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 11. 2018 10:26

Nevím, jak je to v případě GM, ale vytunelování penzijních fondů v krachujících firmách není v usa nic zvláštního. Samozřejmě gm je obří společnost a bude asi pod bedlivou kontrolou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:51

Ježiš to jsou takový chudinky, pojďme je politovat

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 11. 2018 08:18

GM a její vlastníci dělají velmi zodpovědné kroky. Restrukturalizaci dělají v době konjuktury, kdy to bude nejméně bolet všechny zúčastněné. A s příchodem recese mají šanci jako koncern přežít.
Oni dělají to, co by měl dělat bureš v této konjuktuře. Říznout do byrokracie, rozpustit neproduktivní úřady a přesunout úředníky do firemní sféry, kde tito lidé chybí.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  30. 11. 2018 13:49

Až přestne stát vymýšlet píčoviny jako registr smluv atd, můžeš propouštět úředníky. vidím to u známé ve firmě - na co stačila v roce 2002 1 sekretářka, na to ted potřebují 3. Jinak není šance to stíhat. Byrokracie, papírování, neustálé skenování všechno....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 17:10

A Skoda nestaci vyrabet.

Odpovědět  |   | 
Indiot  |  28. 11. 2018 15:03

A média: http://goo.gl/iKiiV3... taky. Prostě cokoliv řekneme se stane pravdou. Akorát nevím co uděláme s tou tunou té náplavy.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 21:13

No to je ale vynikající zpráva pro kluky z Kvasin!!!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:27

Škodafka bude mít nový dělníky z emeriky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2018 09:01

Mexikany, portoricany a dalsi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:52

Už se na ně těšíš na ty kluky vopálený viď

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 11. 2018 09:01

fabriky může převzít škoda a začít vyrábět ty jejich zázraky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 11. 2018 10:47

Těžko. Nejsou padlí na hlavu.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 09:48

GM aneb od krachu ke krachu

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 10:59

Krach im teraz nehrozí, práve naopak, zbavili sa záväzkov a predali stratový Opel,z čoho mali tiež príjem a to že prechádzajú na elektromobily bohužiaľ čaká asi všetky automobilky ak chcú prežiť.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 15:58

Z prodeje Opelu mají ve výsledku ztrátu 800 mio. eur.
https://www.autobeatdaily.com/blog/post/report-gm-is-pa... ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  29. 11. 2018 14:53

Kdyby si ho nechali, budou mít ještě větší. Navíc ty Oply prodávaj v číně a v USA jako Buicky

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 15:54

Podle továren co se budou uzavírat vykonstruované dohady o ukončení modelů. Proč by ukončovali Cadillac CT6, který se vyrábí asi 2 roky? navíc se velmi dobře prodává v číně.
Spíš se výroba přesune jinam, to samé asi La Crosse. Napadá mě Lansing Grand River, kde se se dělá CTS , ATS a Camaro a kde se CTS moc neprodává a navíc výhledově má CTS a ATS nahradit jeden model.

Co bude určitě ukončené je Volt, to je jasné.

Jak to bude s Impalou těžko říct...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:48

Té divný

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  30. 11. 2018 14:57

"Chevrolet Cruze, který však zmizí pouze z amerických silnic, a jeho výroba bude nadále pokračovat v Mexiku, odkud se bude dovážet do zbytku světa." - žel Evropa nepatří do zbytku světa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 328 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A