General Motors zavírá pět továren, o práci přijdou tisíce lidí

Zelí  |  27. 11. 2018 16:23

Ampera je nezachránila, nemají asi tak dobrou úvěrovou linku jako musk.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:26

Protože už skoro vyčerpali americký dotace/pobídky a tudíž přiznali že vyráběj jen compliance auta, ketrý vyrábět nechtěj a že jim vo planetu až tolik nejde a potřebujou prodat ještě víc velkejch rozežranejch autopopelnic. Přesně těch na kterejch v roce 2009 zbankrotovali až je musela zachránit americká vláda a stálo jí to 11,2 miliardy $ z kapes daňovejch poplatníků, ketrý prostě musela odepsat.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 07:23

Zbankrotovali preto lebo ťahali štedrý sociálny a dôchodkový systém pre bývalých zamestnancov, ktorých bolo stále viac a viac a bankrotom sa im podarilo týchto záväzkov zbaviť.Nebol to bankrot v pravom zmysle ale skôr ozdravenie lebo pokračovali ďaľej.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 09:44

UAW - United Automobile Workers. Až si nastuduješ něco o téhle organizaci, apk piš něco o bankrotu.
Ta nesplacená část neleží za GM ale za Old Car Company, což je neexistující GM která díky UAW čím víc aut vyrobila, tím víc prodělala

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 11. 2018 10:26

Nevím, jak je to v případě GM, ale vytunelování penzijních fondů v krachujících firmách není v usa nic zvláštního. Samozřejmě gm je obří společnost a bude asi pod bedlivou kontrolou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:51

Ježiš to jsou takový chudinky, pojďme je politovat

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 11. 2018 08:18

GM a její vlastníci dělají velmi zodpovědné kroky. Restrukturalizaci dělají v době konjuktury, kdy to bude nejméně bolet všechny zúčastněné. A s příchodem recese mají šanci jako koncern přežít.
Oni dělají to, co by měl dělat bureš v této konjuktuře. Říznout do byrokracie, rozpustit neproduktivní úřady a přesunout úředníky do firemní sféry, kde tito lidé chybí.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  30. 11. 2018 13:49

Až přestne stát vymýšlet píčoviny jako registr smluv atd, můžeš propouštět úředníky. vidím to u známé ve firmě - na co stačila v roce 2002 1 sekretářka, na to ted potřebují 3. Jinak není šance to stíhat. Byrokracie, papírování, neustálé skenování všechno....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 17:10

A Skoda nestaci vyrabet.

Odpovědět  |   | 
Indiot  |  28. 11. 2018 15:03

A média: http://goo.gl/iKiiV3... taky. Prostě cokoliv řekneme se stane pravdou. Akorát nevím co uděláme s tou tunou té náplavy.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 21:13

No to je ale vynikající zpráva pro kluky z Kvasin!!!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 11. 2018 22:27

Škodafka bude mít nový dělníky z emeriky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 11. 2018 09:01

Mexikany, portoricany a dalsi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:52

Už se na ně těšíš na ty kluky vopálený viď

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 11. 2018 09:01

fabriky může převzít škoda a začít vyrábět ty jejich zázraky.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 11. 2018 10:47

Těžko. Nejsou padlí na hlavu.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 09:48

GM aneb od krachu ke krachu

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 11. 2018 10:59

Krach im teraz nehrozí, práve naopak, zbavili sa záväzkov a predali stratový Opel,z čoho mali tiež príjem a to že prechádzajú na elektromobily bohužiaľ čaká asi všetky automobilky ak chcú prežiť.

Odpovědět  |   | 
CK  |  28. 11. 2018 15:58

Z prodeje Opelu mají ve výsledku ztrátu 800 mio. eur.
https://www.autobeatdaily.com/blog/post/report-gm-is-pa... ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  29. 11. 2018 14:53

Kdyby si ho nechali, budou mít ještě větší. Navíc ty Oply prodávaj v číně a v USA jako Buicky

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 11. 2018 15:54

Podle továren co se budou uzavírat vykonstruované dohady o ukončení modelů. Proč by ukončovali Cadillac CT6, který se vyrábí asi 2 roky? navíc se velmi dobře prodává v číně.
Spíš se výroba přesune jinam, to samé asi La Crosse. Napadá mě Lansing Grand River, kde se se dělá CTS , ATS a Camaro a kde se CTS moc neprodává a navíc výhledově má CTS a ATS nahradit jeden model.

Co bude určitě ukončené je Volt, to je jasné.

Jak to bude s Impalou těžko říct...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:48

Té divný

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  30. 11. 2018 14:57

"Chevrolet Cruze, který však zmizí pouze z amerických silnic, a jeho výroba bude nadále pokračovat v Mexiku, odkud se bude dovážet do zbytku světa." - žel Evropa nepatří do zbytku světa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 126 N/A
Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A