General Motors vyvíjí novou řadu motorů. Na trh přijde v roce 2015

General Motors vyvíjí novou řadu motorů. Na trh přijde v roce 2015

Koncern General Motors pracuje ve spolupráci se společnostmi Shanghai Automotive Industry Corp., Shanghai General Motors a Pan Asia Technical Automotive Center na nové řadě motorů. Půjde jak o klasické čtyřválce, tak o tříválcové jednotky s objemem pohybujícím se od 1,0 do 1,5 litru.

General Motors touto skutečností uvádí do praxe své tvrzení o tom, že vývoj hybridních automobilů a elektromobilů je sice z pohledu ekologie určitým přínosem, pořád ale platí, že aktuálně větší přínos bude mít vývoj klasických spalovacích motorů.

Klepněte pro větší obrázek

Nová řada pohonných jednotek má být tišší, dostane klidnější chod a hlavně bude úspornější. Kromě toho se dopředu počítá s použitím alternativních paliv. Samozřejmostí je u nových motorů přeplňování turbodmychadlem a použití nejmodernějšího přímého vstřiku paliva.

Vývoj a konečná výroba budou rozmístěny prakticky po celém světě, protože nová řada má být globální. O konkrétních technických parametrech se zatím můžeme pouze dohadovat. V tuto chvíli pouze víme, že výroba a následný prodej jsou plánovány na rok 2015. 

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků