General Motors vyvíjí airbagy, které pomohou při převrácení vozu

Přestože počet nehod, při kterých dojde k převrácení vozu, se pohybuje jen okolo pěti procent, vyvíjí americký koncern General Motors speciální airbagy, které by se aktivovaly právě při převrácení. Jejich přínos by měl být hlavně při ochraně hlavy před nárazem do střechy a dalších části vozu. Při převrácení totiž dochází ke specifickým zraněním a také těla posádky se dostávají do kontaktu s jinými částmi interiéru, než při čelním, zadním nebo bočním nárazu.

Speciální airbagy by se měly na trh dostat nejpozději v roce 2012 a poté by se měly stát standardem všech vozů.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků