General Motors vyvíjí airbagy, které pomohou při převrácení vozu

Přestože počet nehod, při kterých dojde k převrácení vozu, se pohybuje jen okolo pěti procent, vyvíjí americký koncern General Motors speciální airbagy, které by se aktivovaly právě při převrácení. Jejich přínos by měl být hlavně při ochraně hlavy před nárazem do střechy a dalších části vozu. Při převrácení totiž dochází ke specifickým zraněním a také těla posádky se dostávají do kontaktu s jinými částmi interiéru, než při čelním, zadním nebo bočním nárazu.

Speciální airbagy by se měly na trh dostat nejpozději v roce 2012 a poté by se měly stát standardem všech vozů.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 46 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků