General Motors vyvíjí airbagy, které pomohou při převrácení vozu

Přestože počet nehod, při kterých dojde k převrácení vozu, se pohybuje jen okolo pěti procent, vyvíjí americký koncern General Motors speciální airbagy, které by se aktivovaly právě při převrácení. Jejich přínos by měl být hlavně při ochraně hlavy před nárazem do střechy a dalších části vozu. Při převrácení totiž dochází ke specifickým zraněním a také těla posádky se dostávají do kontaktu s jinými částmi interiéru, než při čelním, zadním nebo bočním nárazu.

Speciální airbagy by se měly na trh dostat nejpozději v roce 2012 a poté by se měly stát standardem všech vozů.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků