General Motors v Evropě také na hybridy nevsadí

Sotva oznámila automobilka Ford, že se v dohledné době do Evropy s hybridními vozy nechystá (celá zpráva), přichází vedení koncernu General Motors s podobnou zprávou.

Koncern General Motors a jeho evropské automobilky, mezi kterými vládne Opel, se budou soustředit na vývoj velmi účinných naftových motorů, eventuelně velmi jednoduchých hybridních systémů. GM každopádně nepočítá s tím, že by v blízké době zahájil prodeje vozů s plnohodnotným hybridním systémem.

Co si ovšem představit pod pojmem „mikro a mini hybrid“ zatím netušíme. Zřejmě tak půjde o využití jen části současných hybridních systémů, což povede ke snížení spotřeby.

Hlavním důvodem je to, že evropští zákazníci prostě o hybridy prozatím nestojí. Evropě vládne „čistá a ekologická“ nafta a tu jen stěží vytlačí poměrně neznámá technologie, o které většina běžných zákazníků neví vůbec nic.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků