General Motors sníží počet platforem a motorů na polovinu

Koncern Genral Motors, který se „díky“ ochromení produkce Toyoty vrátil do čela světové produkce, hodlá citelně omezit arzenál svých podlahových plošin a motorů. Cílem není nic jiného než uspořit náklady. Počet platforem tak má ze stávajících tří desítek klesnout v roce 2018 na 14, zatímco pohonných jednotek napříč všemi značkami včetně evropského Opelu či jihokorejského Chevroletu zůstane jen 12. Podle odhadů vedení koncernu by tato opatření měla ročně ušetřit přibližně jednu miliardu dolarů, navíc údajně usnadní a urychlí přípravy nových modelů. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků