General Motors sníží počet platforem a motorů na polovinu

Koncern Genral Motors, který se „díky“ ochromení produkce Toyoty vrátil do čela světové produkce, hodlá citelně omezit arzenál svých podlahových plošin a motorů. Cílem není nic jiného než uspořit náklady. Počet platforem tak má ze stávajících tří desítek klesnout v roce 2018 na 14, zatímco pohonných jednotek napříč všemi značkami včetně evropského Opelu či jihokorejského Chevroletu zůstane jen 12. Podle odhadů vedení koncernu by tato opatření měla ročně ušetřit přibližně jednu miliardu dolarů, navíc údajně usnadní a urychlí přípravy nových modelů. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků