O prodeji se začne zase jednat v zimně, až budou chybět penízky na mzdy odborářských otroků. Přece je nesmysl prodávat automobilku na začátku prodejní sezóny nebo v jejím průběhu, kdy se penízky do pokladničky hrnou a provozní ztrátu za zimu 2009 uhradila Angela M.Žádné knowhow v tom nehledejte. Žádné u Oplu není. Auta staví na globální platformě GM, takže GM veškeré záležitosti stavby vozů a motorů vlastní. Jedíná individuálnost je rozvrzaný interiér z insignie a ten není zcela určitě hlavním důvodem, pro který oplíka nechcou prodat.:-D
No mně spíš udivuje, proč kolem toho bylo tolik povyku a stejně je vše při starém. Nakonec Opel vždy (desítky let) patřil pod GM, tak nevidím důvod proč to měnit a stávkovat. Zaměstnanci nasadily trika "Wir sind Opel" a místo toho aby teda pro Opel něco dělali, tak namalovali transparenty a protestují.A vrzající interiér do toho netahej, každá autombilka něco má;-) (hořící Tourany díky dvouhmotovýmu setrvačníku, reznoucí Mazdy atd.- archiv autobild, motor-talk ...)
Je to velká škoda a každý příznivce kvalitních aut to chápe. Mohl tu být další kvalitní německý zdroj aut a takhle nás čeká jenom další doba US "kvalitních" vrzajících palubek a papundeklových stropů.Když se někdy před rokem začaly průsery v GM řešit, tak jsem si říkal proboha, hlavně tam nesypte žádný prachy, dokud to patří američanům. Němci teď mají co si zaslouží! Za blbost se platí
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.