General Motors má velké problémy

11 komentářů

Mr.Digital
26. dubna • 17:24

údajně mají zrušit výrobu Hondy NSX v červnu 2005 - viz dnešní článek Autorevue.cz - http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=5412  Nemáš nějaký spolehlivý zdroj pro potvrzení ? Mně se to nechce věřit a autor Bleskovky zatím zdroj neudává

patrik
25. dubna • 19:31

Schází mi v komentářích pohled na evropské a asijské značky GM, kooperace (s Italy) atd. Nelze snad všechno vysvětlovat jen přes velké americké pekáče. GM jistě není synonymem 1a kvality, ale na druhé straně to ani není nějaká odpadková marka. Mně to spíš skoro přijde, že koncern už je příliš velký, příliš globální a tudíž už hodně citlivý na pohyby globální ekonomiky. Kromě toho by asi už bylo třebat přiznat, že klasickým značkám po Japoncích začaly v posledním pětiletí tvrdě odsávat krev korejské značky (přesněji: Hyundai/Kia), které se vehementně nacpaly na trhy levných modelů. To, že GM akvirovalo na poslední chvíli Daewoo a obléklo ho do dresu Chevroletu, vidím jako dost velkou loterii, však nad tím GM hodně váhalo. A trh je přesycený, vývojový cyklus se maximálně zkracuje, ropa zdražuje a na obzoru hrozí Číňani s auty za sto tisíc.

Zdeněk
26. dubna • 12:22

Myslím, že mimo USA se GM relativně daří. Třeba u nás jak Opel tak Chevy si v poslední době celkem polepšili. A sázka na Daewoo a převlek na Chevy se jim myslím vyplatí. Jenom to asi nebude hned. Sice je u nás ještě dost lidí, co trpí předsudky vůči autům z Asie, ale to je myslím zbytečné. Navíc která např. evropská automobilka vyrádí dnes ve svých domovských závodech? Nikdo, protože se to prostě nevyplatí

Touareg
25. dubna • 13:26

Nevi nekdo jak si vede v USA treba Ford?

Yaroukh
25. dubna • 16:56

http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=20593&make_id=trust

Profi
25. dubna • 5:41

V cem to asi bude? Schvalne jdete na stranky http://www.gmbuypower.com a reknete mi po zrale uvaze, jaky vuz byste si z te nabidky koupili?? Je tam neco, co ma dobrou technologii, kvalitu nebo alespon image?

Ja si nemuzu pomoct, ale do uvahy pripada jenom Corvette, Hummer, mozna nejakej Cadillac V8, ale jinak? At premyslim jak chci, tak bych asi stejne sel nakonec do toho SAABa. Asi jsem preci jenom uvazovanim evropan...

Kazdopadne mi politika GM prijde jako "navrch huj - vespod fuj" -- a to jim ani nezazlivam ten prodejni styl lehce zamenitelny s prodejem hamburgerru. Nicmene fakt, ze prodavaj za relativne smesny ceny jim absolutne nepomuze.

Zdeněk
25. dubna • 12:27

Já nevím, ale je asi fakt, že nám Evropanům ty auta nic moc neříkají. Přece jen je ten trh o něčem novém.
Ale třeba takový Chevy Suburban si myslím, alespoň podle mě nevypadá vůbec špatně.
Jenže an už taková 5ti a více litr je i na američany moc - taky už si musejí utahovat opasky. A parkovat s něčím, co má 6m na délku taky není to pravé.
Problém je myslím v tom, že většina modelů je orientová čistě na americký trh, což už dávno není nr.1 ... !

Skyline
25. dubna • 8:32

"fakt, ze prodavaj za relativne smesny ceny..."
..je prave tim, co je tahne ke dnu. Pred par lety nikdo nevedel, co jsou to "incentives" (tedy pobidky ke koupi v podobe nuloveho leasingu, cash-back pri platbe v hotovosti apod.), dnes uz se bez nich neda nic prodat. Zatimco Honda, Toyota a Nissan si drzi cenu pri dalsim prodeji a diky sve kvalite a image se prodavaji draho, americka konkurence musi jit niz a niz, aby to aspon nekdo koupil. Takze sice maji obrovske trzby (tech 46 miliard neni zrovna spatny), ale s temer nulovou - a jak videt dnes - dokonce se zapornou marzi. Ja osobne bych ani nerekl, ze je to "navrch huj", vetsina jejich aut je "fuj" uz zvenku...

2good4u
26. dubna • 11:04

JEN MALA OPRAVA - Incentives, cash-back ale tzv. kick-back (ktery jsou jen pro dealery) jsou tak stara jako prodej aut v US. Ja jsem zazil prodej v US uz v roce 1987 a tehdy existovaly vsechny jak jsou v yse jmenovane.
Jinac obecne GM apod. Americky "paštiky" jsou opravdu fuuj. tady souhlas. 

Pete
25. dubna • 8:43

Někde jsem četl, že slevy na nová auta amerických výrobců jsou klidně i 3000 dolarů.

Pete
25. dubna • 8:25

Bral bych Pontiac G6. Je ale problém, že GM nemá žádné malé auto až na Chevy Aveo, ale to prostě nestačí. Proto i Caddy uvedl nový BLS, kterej je sice velkej, ale furt menší než CTS atd. Snad se začne GM dařit.

Doporučujeme

Články odjinud