General Motors je stále ve ztrátě, za poslední loňský kvartál prodělal 4 miliardy dolarů

Současný státní koncern Government General Motors nyní oznámil, že zahájil nový způsob účtování jako jeden z kroků k návratu do soukromého vlastnictví. A nová čísla bohužel nevypadají vůbec dobře. Zdá se totiž, že brzy oznámí ztrátu 4,3 miliardy dolarů za poslední čtvrtletí loňského roku.

Ačkoli GM vloni prodal poměrně dost aut, velkou sekeru do jeho rozpočtu zaťaly zejména dva velké hotovostní výdaje. 2,6 miliard dolarů padlo na zdravotnickou péči pro penzionované zaměstnance a dalších 1,6 miliardy stály „ztráty ze změn kurzů zahraničních měn“. I přes tato čísla představitelé GM slibují, že se jejich obří gigant postaví na nohy a do zisku se dostane ještě koncem letošního roku. Vzhledem k tomu, že General Motors dluží kam se podívá a jeho rozpočet zatěžují enormní splátky, jsme na splnění tohoto plánu docela zvědavi...

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků