Přestože není ekonomická situace koncernu GM nikterak růžová, prosakují v poslední době navenek informace, že zvažuje svůj vstup do Formule 1. O tom, že vývoj a výroba závodního monopostu není nic levného, ví i tato společnost, a tak by se na tomto vývoji společně s GM podílel také výrobce pneumatik Goodyear, který již v minulosti ve Formuli 1 působil. GM chce vstoupit na pole formulových závodů, aby se více zviditelnil a tím pomohl zlepšit stagnující ekonomickou situaci a Goodyear prozměnu chce zpět své postavení jakožto dodavatele pneumatik v těchto závodech.
Goodyear opustil Formuli 1 v roce 1998, kdy prohrál se společnosti Bridgestone souboj o dodavatele pneu. Goodyear totiž v případě prosazení pravidla o jednom dodavateli pneu chce být právě tím jediným, ovšem při všech jednáních o tom, kdo že bude pneu formulím dodávat, se s tímto výrobcem vůbec nepočítá. Pokud má tedy nějaké tajné eso v rukávu, tak ho umí velmi dobře skrývat. Pokud by ale padlo pravidlo jednoho dodavatele a Goodyear by se jim nestal, tak vstup GM do Formule 1 by byl ohrožen.
Pro fanoušky by byl vstup další velké automobilky pouze přínosem, protože mimo stáje s velkou podporou automobilek nejsou ostatní dost konkurenceschopné a pohybují se většinou na chvostu startovního pole. Každá další stáj pak zvyšuje pravědopobnost soubojů na trati, čímž se tyto závody stanou více atraktivní.