Genaddi Design Murcielago: nová střecha to jistí

Lamborghini Murcielago Roadster je jedním z nejkrásnějších roadsterů dneška. I na tom je ale co vylepšovat.

Tentokrát ovšem nepůjde o zásadní optická vylepšení. Firma Gennadi Design se totiž rozhodla odstranit jeden drobný zádrhel, který mnoha majitelům tohoto Lamba prokáží. Vůz totiž nedisponuje automaticky ovládatelnou střechou a její složení (případně otevření) si vyžaduje jistou dávku zručnosti. A výsledkem je stejně kus plátna nad hlavou...

Americká společnost si tak pro tento vůz přichystala zlepšovák v podobě karbonové odnímatelné střechy. Pevná střecha pro Murcielago Roadster, která se skládá ze šesti pěvných částí včetně zadního okna, se dokáže vysunout do jedné minuty.

Na výběr bude mít zákazník z různých typů instalace, od klasické „roadsterové“ konstrukce, přes tzv. T-top až po typ Targa. Cena za toto vylepšení se bude pohybovat kolem 2 600 dolarů (cca. 50 000 Kč). Společnost Genaddi tak svým výrobkem téměř dokonale nahradila tolik kritizovanou, sériově dodávanou střechu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový systém --- Původní systém
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků