Genaddi Design GTX1: ultimatívny Ford GT

Ford GT je nádherným autom. Genaddi Design ho ale dokázal ešte vylepšiť. Zaujímavé tvary, 700 koní výkonu a len 600 kusov série.

Ford GT si získal rešpekt a uznanie hneď po svojom uvedení. Kompresorom preplňovaný osemvalec s výkonom 550 koní, oslnivá dynamika a perfektne vyvážené jazdné vlastnosti urobili svoje.

Spoločnosť Genaddi Design sa aj napriek tomu rozhodla priniesť na autoshow SEMA 2005 koncept upraveného „gétéčka“ s názvom GTX1. Vozidlo vzbudilo záujem motoristickej verejnosti natoľko, že firma sa rozhodla pre limitovanú sériu 600 kusov. Objednávky budú prijímané len do 31.8. tohoto roku, a to aj vtedy, keď nebude séria úplne vypredaná.

Zmien sa na vozidle odohralo dosť. V prvom rade zaujme štvordielna odnímateľná strecha a oranžová farba Valencia so striebornými pruhmi. Pohľadu neuniknú ani špeciálne disky kolies, vpredu s priemerom 19 a vzadu s priemerom 20 palcov, obuté do pneumatík Pirelli. V interiéri boli pôvodné sedadlá nahradené polozávodnými od firmy Sparco. Motor dostal prepracovanú riadiacu jednotku, výkonnejší kompresor a výfukový systém, čo dokázalo vyhnať výkon až na hodnotu 700 koní. Úpravou prešli aj brzdy, do obrovitých kotúčov sa zakusujú šesťpiestikové strmene. Modifikácia sa dotkla taktiež podvozku, na ktorom boli nainštalované nové tlmiče i pružiny.

Šesť stoviek kusov exkluzívneho GT bude obsahovať 100 kusov verzie SEMA, ktorú môžete vidieť aj na priložených fotografiách. Ostatné kusy bude možné objednať aj v iných odtieňoch, prípadne modifikáciách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Genaddi Design GTX1

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků