Genaddi Design GTX1: ultimatívny Ford GT

Ford GT je nádherným autom. Genaddi Design ho ale dokázal ešte vylepšiť. Zaujímavé tvary, 700 koní výkonu a len 600 kusov série.

Ford GT si získal rešpekt a uznanie hneď po svojom uvedení. Kompresorom preplňovaný osemvalec s výkonom 550 koní, oslnivá dynamika a perfektne vyvážené jazdné vlastnosti urobili svoje.

Spoločnosť Genaddi Design sa aj napriek tomu rozhodla priniesť na autoshow SEMA 2005 koncept upraveného „gétéčka“ s názvom GTX1. Vozidlo vzbudilo záujem motoristickej verejnosti natoľko, že firma sa rozhodla pre limitovanú sériu 600 kusov. Objednávky budú prijímané len do 31.8. tohoto roku, a to aj vtedy, keď nebude séria úplne vypredaná.

Zmien sa na vozidle odohralo dosť. V prvom rade zaujme štvordielna odnímateľná strecha a oranžová farba Valencia so striebornými pruhmi. Pohľadu neuniknú ani špeciálne disky kolies, vpredu s priemerom 19 a vzadu s priemerom 20 palcov, obuté do pneumatík Pirelli. V interiéri boli pôvodné sedadlá nahradené polozávodnými od firmy Sparco. Motor dostal prepracovanú riadiacu jednotku, výkonnejší kompresor a výfukový systém, čo dokázalo vyhnať výkon až na hodnotu 700 koní. Úpravou prešli aj brzdy, do obrovitých kotúčov sa zakusujú šesťpiestikové strmene. Modifikácia sa dotkla taktiež podvozku, na ktorom boli nainštalované nové tlmiče i pružiny.

Šesť stoviek kusov exkluzívneho GT bude obsahovať 100 kusov verzie SEMA, ktorú môžete vidieť aj na priložených fotografiách. Ostatné kusy bude možné objednať aj v iných odtieňoch, prípadne modifikáciách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Genaddi Design GTX1

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků