Genaddi Bentley Continental GT/LM: nekompromisní GT

O úpravě luxusních vozů, jako je kupé Continental GT od automobilky Bentley, se moc nepíše, protože ladění takových vozů je celkem výjmečné. Americký tuner Genaddi se naopak specializuje pouze na drahá auta. Conti GT po operaci tunera shodilo 500 kg a nabralo 51 kW.
Genaddi Bentley Continental GT/LM: nekompromisní GT

Genaddi Design Group je známý svými úpravami luxusních vozů. Kdo chtěl Bentley Continental GT ve verzi kabrio dříve, než bude sériová verze, mohl si od americké firmy nechat uříznout střechu již loni.

V letošním roce se Genaddi zviditelnil další zajímavou úpravou kupé automobilky Bentley. Model Continental GT dostal odtučňovací dietu, z auta zmizelo celkem 500 kilogramů přebytečných věcí a celková hmotnost klesla pod dvě tuny. Sériový vidlicový dvanáctiválec o objemu 6.0 litrů také pocítil pár změn a ve výsledku je naladěn z původních 411 kW na 462 kW (628 k).

Zvýšenému výkonu byl přidán i funkční karosářský kit, kde je změněná maska vozu, přibyl přední karbonový spoiler, rozšířily se blatníky a prahy, na zádi se objevilo nové křídlo a difuzor. Interiér dostal na místo luxusních obřích sedaček lehké anatomické skořepiny a tuningové doplňky obložení. Zmiňované úpravy jsou dostupné pro verzi kupé i pro kabrio s označením GT/LMR. Pokud se vám vyladěné GT/LM líbí, za úpravu si připravte pro firmu Genaddi 190 tisíc dolarů.

Tip: Mrkněte, jak americký tuner Genaddi upravil Maybach 57, nebo na úpravu Bentley Continental GT od firmy Mansory.


Genaddi GT/LM


Genaddi GT/LMR

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků