Gemballa Tornado: výkonem vpřed

Gemballa představuje další ze svých úchvatných vozů, které plývají ohromným výkonem a těžko pochopitelným využitím.

Porsche Cayenne je samo o sobě autem, u kterého by se dal elementární smysl dlouho hledat. Velmi výkonné SUV nebude nikdy ani dokonalým SUV a ani dokonalým silničním korábem. Každopádně důelžité je pouze to, zda o podobná auta stojí zákaznicí a těch je poměrně hodně.

Jenže ne každý chce sériovou tuctovku a pak nastupují úpravci. Gemballa je profík na Porsche, a tak se není čemu divit, že upravil Cayenne opět do extrému.

Základem všeho je Cayenne Turbo, které doznalo řady změn. Ty jsou jak stylingové, tak funkční. Tuner prozatím nepředstavil přesné specifikace vozu, ale výkon bude dle tradičního označení rovných 700 koní, což je na osmiválec o objemu 4,8 l slušná porce.

Každopádně po stránce stylingu jsou změny patrné na první pohled. V garáži nešetřili karbonem, a tak lze na voze najít kompletně přepracovanou příď i záď s novými nárazníky. Nová je přední kapota vozu, kola a dle informací i podvozek, který by měl lépe zvládnout jízdu i v zatáčkách a měl by si lépe poradit s notnou dávkou výkonu navíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Tornado

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků