Gemballa se vrací, ne však osobně

Patrně jste v uplynulých měsících zaznamenali zprávy o záhadném zmizení věhlasného německého tunera Uweho Gembally. Pokud nikoli, jen v krátkosti shrňme, že Gemballa se při své cestě do Jihoafrické republiky ozval své ženě s požadavkem na zaslání jednoho milionu Eur z konta své firmy poté, co prý havaroval se svým vozem. Od té doby ho už nikdo neviděl. Celá událost je obestřena tajemstvím - jestli byl Gemballa unesen, opravdu se stal obětí nehody, nebo ho prostě nenapadlo lepší řešení jak si zachovat svou životní úroveň, když jeho firma strádá, to jsme se zatím nedozvěděli. Gemballa je stále nezvěstný a od zmíněné události o něm i přes intentivní pátrání nebylo ani vidu, ani slechu.

Jeho firma každopádně milionové manko „nestrávila” a v květnu skončila v insolvenci. Nyní se chystá zpátky na scénu, ovšem bez Uweho. Práva na používání jména Gemballa a další duševní vlastnictví totiž odkoupil jistý Andreas Schwarz, který se má postavit do čela znovuzrozené firmy. Investorem je úspěšný německý finančník Steffen Korbach, který se má postarat o financování bezproblémového „restartu” Gemballových aktivit.

Tisková konference na toto téma je ohlášena až na zítra, ale již nyní víme vše podstatné. Podle dostupných zpráv se Schwarz chystá plně obnovit dřívější nabídku firmy Gemballa a doplnit ji o nové kousky na bázi Porsche Panamera a Cayenne. Dřívější úpravy by měly být dostupné již letos, nové pak budou představeny na lednové výstavě Top Marques v Abu Dhabí.

Uvidíme, jak to firmě Gemballa půjde dále. A co tomu všemu bude říkat Uwe Gemballa, pokud se ještě někdy znovu zjeví na scéně...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Uwe Gemballa a některé z jeho výtvorů
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků