Gemballa se vrací, ne však osobně

Patrně jste v uplynulých měsících zaznamenali zprávy o záhadném zmizení věhlasného německého tunera Uweho Gembally. Pokud nikoli, jen v krátkosti shrňme, že Gemballa se při své cestě do Jihoafrické republiky ozval své ženě s požadavkem na zaslání jednoho milionu Eur z konta své firmy poté, co prý havaroval se svým vozem. Od té doby ho už nikdo neviděl. Celá událost je obestřena tajemstvím - jestli byl Gemballa unesen, opravdu se stal obětí nehody, nebo ho prostě nenapadlo lepší řešení jak si zachovat svou životní úroveň, když jeho firma strádá, to jsme se zatím nedozvěděli. Gemballa je stále nezvěstný a od zmíněné události o něm i přes intentivní pátrání nebylo ani vidu, ani slechu.

Jeho firma každopádně milionové manko „nestrávila” a v květnu skončila v insolvenci. Nyní se chystá zpátky na scénu, ovšem bez Uweho. Práva na používání jména Gemballa a další duševní vlastnictví totiž odkoupil jistý Andreas Schwarz, který se má postavit do čela znovuzrozené firmy. Investorem je úspěšný německý finančník Steffen Korbach, který se má postarat o financování bezproblémového „restartu” Gemballových aktivit.

Tisková konference na toto téma je ohlášena až na zítra, ale již nyní víme vše podstatné. Podle dostupných zpráv se Schwarz chystá plně obnovit dřívější nabídku firmy Gemballa a doplnit ji o nové kousky na bázi Porsche Panamera a Cayenne. Dřívější úpravy by měly být dostupné již letos, nové pak budou představeny na lednové výstavě Top Marques v Abu Dhabí.

Uvidíme, jak to firmě Gemballa půjde dále. A co tomu všemu bude říkat Uwe Gemballa, pokud se ještě někdy znovu zjeví na scéně...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Uwe Gemballa a některé z jeho výtvorů
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků