Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takový vůz zvládl na trati v Nardo maximální rychlost 338,8 km/h. Gemballa ale připravila ještě silnější provedení GTP 720, které vás ohromí především parametry svého zrychlení.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

U maximální rychlosti totiž nemohlo dojít k výraznějšímu posunu, protože GTP 720 má kvůli pneumatikám omezovač nastavený na 340 km/h, což je ale samo o sobě také dosti zajímavé. Ještě zajímavější to ale začne být v momentě, kdy budete zkoušet zrychlení. Z nuly na stovku dosprintuje tato Panamera za příjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrychlení 0-200 km/h a za 26,4 s od startu z klidu ukazuje tachometr 300 km/h.

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Podle společnosti Gemballa jde v kategorii automobilů s hmotností kolem 2,3 tuny o rekordní čísla zrychlení. Jen pro pořádek dodejme, že Gemballa GTP 720 má výkon motoru zvednutý na 530 kW (720 k) a točivý moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodem standardní Panamera Turbo S jede maximálně 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků