Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takový vůz zvládl na trati v Nardo maximální rychlost 338,8 km/h. Gemballa ale připravila ještě silnější provedení GTP 720, které vás ohromí především parametry svého zrychlení.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

U maximální rychlosti totiž nemohlo dojít k výraznějšímu posunu, protože GTP 720 má kvůli pneumatikám omezovač nastavený na 340 km/h, což je ale samo o sobě také dosti zajímavé. Ještě zajímavější to ale začne být v momentě, kdy budete zkoušet zrychlení. Z nuly na stovku dosprintuje tato Panamera za příjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrychlení 0-200 km/h a za 26,4 s od startu z klidu ukazuje tachometr 300 km/h.

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Podle společnosti Gemballa jde v kategorii automobilů s hmotností kolem 2,3 tuny o rekordní čísla zrychlení. Jen pro pořádek dodejme, že Gemballa GTP 720 má výkon motoru zvednutý na 530 kW (720 k) a točivý moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodem standardní Panamera Turbo S jede maximálně 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků