Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takový vůz zvládl na trati v Nardo maximální rychlost 338,8 km/h. Gemballa ale připravila ještě silnější provedení GTP 720, které vás ohromí především parametry svého zrychlení.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

U maximální rychlosti totiž nemohlo dojít k výraznějšímu posunu, protože GTP 720 má kvůli pneumatikám omezovač nastavený na 340 km/h, což je ale samo o sobě také dosti zajímavé. Ještě zajímavější to ale začne být v momentě, kdy budete zkoušet zrychlení. Z nuly na stovku dosprintuje tato Panamera za příjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrychlení 0-200 km/h a za 26,4 s od startu z klidu ukazuje tachometr 300 km/h.

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Podle společnosti Gemballa jde v kategorii automobilů s hmotností kolem 2,3 tuny o rekordní čísla zrychlení. Jen pro pořádek dodejme, že Gemballa GTP 720 má výkon motoru zvednutý na 530 kW (720 k) a točivý moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodem standardní Panamera Turbo S jede maximálně 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků