Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takový vůz zvládl na trati v Nardo maximální rychlost 338,8 km/h. Gemballa ale připravila ještě silnější provedení GTP 720, které vás ohromí především parametry svého zrychlení.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

U maximální rychlosti totiž nemohlo dojít k výraznějšímu posunu, protože GTP 720 má kvůli pneumatikám omezovač nastavený na 340 km/h, což je ale samo o sobě také dosti zajímavé. Ještě zajímavější to ale začne být v momentě, kdy budete zkoušet zrychlení. Z nuly na stovku dosprintuje tato Panamera za příjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrychlení 0-200 km/h a za 26,4 s od startu z klidu ukazuje tachometr 300 km/h.

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Podle společnosti Gemballa jde v kategorii automobilů s hmotností kolem 2,3 tuny o rekordní čísla zrychlení. Jen pro pořádek dodejme, že Gemballa GTP 720 má výkon motoru zvednutý na 530 kW (720 k) a točivý moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodem standardní Panamera Turbo S jede maximálně 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků