Gemballa GT 550, Porsche na zakázku

Pokud si myslíte, že u některých vozů již není co zlepšovat jste na velkém omylu. Ani Porsche Turbo se totiž neubrání zásahům tunerů.

Zvažujete-li pořízení špičkového sportovního vozu Porsche 997 Turbo a chcete řádnou individualizací, můžete využít služeb známého tunera Gemballa. Ten vám s radostí upraví vůz dle vašich požadavků a můžete tak získat zcela originální sporťák.

Základem modelu GT 550 je úprava motoru. Základní výkon 480 k a točivý moment 680 Nm lze dle přání zvýšit na 550 koní. Komu to nestačí, může využít radikálnějších zásahů do motorů, které skýtají kované písty, ojnice, nové vačkové hřídele, sací a výfukový systém, větší turbo a mnoho dalšího. Výsledkem je výkon 600, 650 nebo vrcholných 750 koní a 980 Nm točivého momentu.

Lze jen spekulovat jaké zrychlení a maximální rychlost pak takto upravené Porsche má. Úpravce tyto údaje oficiálně nezveřejnil, ale šestisetkoňové Gemballa GTR postavené na základu Porsche 911 Turbo předchozí generace zrychlilo z 0 na 200 km/h za 11,6 s a v roce 2001 stanovilo tehdejší rekord na severní smyčce Nürburgringu s časem 7:32,52 min.

Ke zvýšení výkonu patří i další dva potřebné pakety. Jedním z nich je modifikovaný podvozek, který pošle Porsche blíže k zemí a druhým jsou brzdy, které si hravě poradí s větší porci ořů pod kapotou.

Gemballa jde ještě dál a nabízí několik desítek dalších drobnějších úprav jako jsou různé rámy, desítku 20" kol, různé dekorace interiéru, skořepinové sedačky, vícebodové pásy a mnoho dalšího.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa GT 550

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků