Gemballa Cayman S: na ostří nože

Porsche Cayman je označováno za jeden z nejlépe ovladatelných vozů historie automobilky. A co na to Gemballa?

Tuner má odpovědi hned dvě. První je verze GT, která je zároveň civilnější. Pro náročnější je zde GT 4,0 RS, která poskytuje převrtaný motor a nekomprmisnější nastavení. Ale pojďme na to po postupně.

Gemballa GT přináší, co se vzhledové stránky týče, nový přední spoiler a nárazník s většími nasávacími otvory a propracovanou přední kapotu. Na zádi vozu nalezneme křídlo produkující potřebný přítlak při vysokých rychlostech a změny se dotkly také bočních prahů.

Vozy jsou postaveny na dvacetipalcových odlehčených kolech z lehkých slitin a Gemballa pro ně připravil sportovní výfuk nabízející kromě lepšího zvuku také mírné navýšení výkonu. Co by to bylo za úpravy, kdyby se zapomnělo na podvozek, i když v případě Caymanu by se o tom dalo polemizovat. Kdo však umí, nemá proč to nezkusit. Verze GT i GT RS dostaly plně nastavitelné odpružení, které si může každý majitel přizpůsobit podle vlastních představ. Verze GT se nedočkala úprav motoru, a tak zde nalezneme šestiválec boxer o objemu 3,4 l a výkonu 217 kW/295 k při 6250 ot./min. To stačí na zrychlení na stovku za 5,4 sekundy a maximální rychlost 275 km/h.

Silnější GT 4,0 RS jde dále. Na karoserii jsou použity díly z lehkých uhlíkových vláken. Pro vyšší výkony byla posílena také brzdová soustava, která má lépe odolávat vysokému zatížení. Uvnitř RS čeká na majitele dvoubarevný interiér hliníkové pedály a sedadla a doplňky potáhnuté Alcantarou. Největší chloubou modelu RS je ovšem šestiválec. Ten dostal převrtání z původních 3,4 na 4,0 litru, čímž se podle předpokladů přiblížil výkonově modelu Carrera S. Přesné specifikace bohužel tuner nezveřejnil, mělo by se tak stát v blízké době.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Cayman S hned ve dvou verzích

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků