Gemballa Avalanche GTR 800 EVO-R: černo bílá idyla

Hoši z dílny Gemballa přichází s novou evolucí kultovního Porsche 911 Turbo. Jak vypadá, když se na něm pořádně zapracuje?

Kompletně přepracované sání, výfukový systém, nové přeplňování turbem Garret T035, nové ojnice, písty, hlava válců a objem 3,8 litru. To vše dává ve výsledku 850 koní a 935 Nm točivého momentu. Zcela neoficiálně se pak hovoří o stovce za 3,2 s a maximální rychlosti hodně nad 350 km/h.

Samozřejmě, že takový nárůst výkonu si žádá své. Když si odmyslíme styling, nalezneme na upraveném modelu přední spoiler, zadní křídlo a plně funkční zadní difusor. To vše má pomoci vozu snížit vztlak a zvýšit přítlak, tedy vůz má při vysokých rychlostech daleko více „sedět”.

Při takové úpravě je již dnes samozřejmostí brzdový systém s karbon-keramickými kotouči a samozřejmě i kompletně přepracovaný podvozek. Speciální tlumiče, pružiny a hlavně změněná geometrie se musí poprat s novou porci výkonu.

Cenu této vcelku extrémní úpravy zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche GTR 800 EVO-R

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků