Gemballa Avalanche GTR 550: steroidy pro Turbo

Když ladičská společnost pojmenuje auto jako sněhovou lavinu, musí vůz představovat opravdu něco mocného. To Gemballa 911 Turbo bezesporu je.

Německá tunerská společnost Gemballa připravila pro model 911 Turbo automobilky Porsche kompletní balíček úprav, který obsahuje změny karosérie, vyšperkování interiéru a zvýšení výkonu motoru.

Nový přední nárazník zdobí integrovaný karbonový spoiler a změnou prošlo i víko zavazadlového prostoru. Na bocích přibyly širší prahy a v blatnících s většími sacími otvory si našly místo disky kol černé barvy. Zádi přepracovaného Turba dominuje velké přítlačné křídlo, které při jízdě drží zadní osu auta na silnici a díky postranním otvorům pomáhá motoru lépe dýchat.

O lepší akustický dojem se stará dvojice koncovek modifikovaného výfukového systému a záď vozu je připodobněna modelu Carrera GT. Čalounění interiéru v kombinaci kůže a alcantary je sladěno s extravagantní oranžovou barvou karosérie.

Adresné zásahy do motoru zvedly výkon přeplňovaného šestiválce o 51 kW (70 k) na celkových 404 kW (550 k). Maxlimální točivý moment vzrostl na 670 Nm, což je o 50 Nm více, než má sériové Porsche 911 Turbo, a navíc může dočasně vzrůst na 710 Nm díky funkci overboost. Sprint z nuly na stovku zvládne Gemballa Avalanche GTR 550 za 3,7 s a maximální rychlost činí 318 km/h. O krocení silnějšího Turba se stará brzdový systém Brembo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche GTR 550
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků