Gemballa Avalanche GTR 550: steroidy pro Turbo

Když ladičská společnost pojmenuje auto jako sněhovou lavinu, musí vůz představovat opravdu něco mocného. To Gemballa 911 Turbo bezesporu je.

Německá tunerská společnost Gemballa připravila pro model 911 Turbo automobilky Porsche kompletní balíček úprav, který obsahuje změny karosérie, vyšperkování interiéru a zvýšení výkonu motoru.

Nový přední nárazník zdobí integrovaný karbonový spoiler a změnou prošlo i víko zavazadlového prostoru. Na bocích přibyly širší prahy a v blatnících s většími sacími otvory si našly místo disky kol černé barvy. Zádi přepracovaného Turba dominuje velké přítlačné křídlo, které při jízdě drží zadní osu auta na silnici a díky postranním otvorům pomáhá motoru lépe dýchat.

O lepší akustický dojem se stará dvojice koncovek modifikovaného výfukového systému a záď vozu je připodobněna modelu Carrera GT. Čalounění interiéru v kombinaci kůže a alcantary je sladěno s extravagantní oranžovou barvou karosérie.

Adresné zásahy do motoru zvedly výkon přeplňovaného šestiválce o 51 kW (70 k) na celkových 404 kW (550 k). Maxlimální točivý moment vzrostl na 670 Nm, což je o 50 Nm více, než má sériové Porsche 911 Turbo, a navíc může dočasně vzrůst na 710 Nm díky funkci overboost. Sprint z nuly na stovku zvládne Gemballa Avalanche GTR 550 za 3,7 s a maximální rychlost činí 318 km/h. O krocení silnějšího Turba se stará brzdový systém Brembo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche GTR 550
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků