Gemballa Avalanche GTR 550: steroidy pro Turbo

Když ladičská společnost pojmenuje auto jako sněhovou lavinu, musí vůz představovat opravdu něco mocného. To Gemballa 911 Turbo bezesporu je.

Německá tunerská společnost Gemballa připravila pro model 911 Turbo automobilky Porsche kompletní balíček úprav, který obsahuje změny karosérie, vyšperkování interiéru a zvýšení výkonu motoru.

Nový přední nárazník zdobí integrovaný karbonový spoiler a změnou prošlo i víko zavazadlového prostoru. Na bocích přibyly širší prahy a v blatnících s většími sacími otvory si našly místo disky kol černé barvy. Zádi přepracovaného Turba dominuje velké přítlačné křídlo, které při jízdě drží zadní osu auta na silnici a díky postranním otvorům pomáhá motoru lépe dýchat.

O lepší akustický dojem se stará dvojice koncovek modifikovaného výfukového systému a záď vozu je připodobněna modelu Carrera GT. Čalounění interiéru v kombinaci kůže a alcantary je sladěno s extravagantní oranžovou barvou karosérie.

Adresné zásahy do motoru zvedly výkon přeplňovaného šestiválce o 51 kW (70 k) na celkových 404 kW (550 k). Maxlimální točivý moment vzrostl na 670 Nm, což je o 50 Nm více, než má sériové Porsche 911 Turbo, a navíc může dočasně vzrůst na 710 Nm díky funkci overboost. Sprint z nuly na stovku zvládne Gemballa Avalanche GTR 550 za 3,7 s a maximální rychlost činí 318 km/h. O krocení silnějšího Turba se stará brzdový systém Brembo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche GTR 550
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků