Gemballa Avalanche GT2 EVO-R: trochu jiné GT2

Gemballa Avalanche GT2 EVO-R: trochu jiné GT2

I když může jméno upraveného Porsche z dílny Gembally navozovat pocit, že jde o upravený model Porsche GT2, není tomu tak. Do dílny zajelo „jen” obyčejné Porsche 911 Turbo, které ale dostalo k dobru pár úprav.

Začít musíme u motoru. Hoši z Gembally nejsou žádná ořezávátka a i tímto dílem dokazují, že opravdu umí. Základní úprava agregátu nabízí výkon 485 kW (650 k) a druhý a vrcholný stupeň pak dokonce 559 kW (750 k).

K takovém navýšení bylo potřeba změnit mnoho dílů. Ven muselo turbo, které bylo nahrazeno větším. Mezichladič je také nový, stejně jako kompletní sání a výfukový systém. Samozřejmostí jsou i nové díly v motoru, jako písty a ojnice. A vrcholem je pak nasazení speciální řídící jednotky, které tomu všemu dává řád.

Aby byl výkon využitelný také jinde než na parkovišti, musela být upravena i aerodynamika. Porsche Turbo tak dostalo několik nových dílů, které zlepšují přítlak a snižují vztlak. Pozměněné nárazníky, křídlo, difusor a další jsou nejen z uhlíkových vláek pro snížení hmotnosti, ale postarají se o to, že vůz bude stabilní i při vysokých rychlostech.

Tuner musel také sáhnout po změnách na podvozku a brzdách, protože se předpokládá, že vůz bude daleko častěji využíván pro ostré jízdy. Keramický brzdový systém a speciálně navržený podvozek mají umožnit hračičkovité ovládání a bezpečné zastavení.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche GT2 EVO-R

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků