Gemballa 750 GTR Avalanche: porsche + 750 koní

Gemballa 750 GTR Avalanche: porsche + 750 koní

Chcete-li silné auto se skvělými jízdními vlastnostmi, kupte si Porsche 911 Carreru. Novou generaci s označením 997 si vzala do parády tuningová firma Gemballa. Výsledkem je monstrózní výkon 750 koní a celková cena je nižší, než kolik byste zaplatili za vlajkovou loď Porsche Carreru GT.

Klasický šestiválcový boxer s objemem 3.6 l je osazen dvěma speciálními turbodmychadly. Upraven byl sací systém a přidány byly hned tři chladiče. Výkon vzrostl na 551 kW (rovných 750 k) a kroutící moment je 980 Nm. Porsche s takto upraveným motorem zvládne sprint z nuly na 200 km/h za 9,2 s a nejvyšší rychlost překračuje 370 km/h.

Kdo by se stáda 750 koní pod kapotou bál, může si nechat motor nastavit na nižší výkonnostní stupeň (441 kW/600 k). Z bezpečnostních důvodů byl upraven i interiér, odkud byla vymontována druhá řada sedadel a z kupé 2+2 se tak stane pouze dvousedadlový sporťák. Ale buďme upřímní, zadní sedadla jsou v 911 opravdu jen nouzová a neznám nikoho, kdo by si Carreru koupil jako vůz pro čtyřčlennou rodinu.

GTR 750 Avalanche má dvacetipalcová kola o šířce 345 mm vzadu a 295 mm vpředu. Za nimi se ukrývají kotoučové brzdy o průměru 398 mm. Pro slabší šestisetkoňovou verzi jsou v nabídce i osmnáctipalcová a devatenáctipalcová kola a k tomu příslušné 380 milimetrové kotoučové brzdy. Top-verze má šestirychlostní manuální převodovku, u „šestistovky“ si zákazník může vybrat i šestirychlostní automat.

Porsche 911 Carrera dostane i exkluzivní zbroj. Všechny díly jsou totiž z karbonu, pro výkon byla upravena maska a víko od kufru. Nové jsou i boční prahy a kompletně je přepracována i záď, které dominuje mohutné přítlačné křídlo. V interiéru jsou klasické tunerské doplňky, jako jsou sportovní sedačky s širokým bočním vedením, kožený volant nebo vlastní design pedálů. Tuner si za úpravu účtuje 250 000 eur.

Tip: Mrkněte na úpravu Gemballa 911 Carrera kabrio (verze 996)

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků