Gemballa 3.8 GT: trochu lepší 911 Carrera S

Firma Gemballa je světoznámý tuner německé automobilky Porsche. Po doslova brutální úpravě základního modelu 911 Carrera, který nese jméno Avalanche (=lavina), se technici z Gembally rozhodli přepracovat i silnější variantu S. Optický kit Gembally 3.8 l GT začíná přepracovanou maskou s předním spojlerem, dále je upraveno víko od zavazadlového prostoru, boční prahy a na zádi je velké přítlačné křídlo. V blatnících jsou schovaná velká 19palcová kola s disky z lehkých slitin a zajímavým designem.

Pod kapotou je motor o objemu 3.8 l vyladěn z 261 kW (355 k) na 278 kW (378 k) a díky silnější pohonné jednotce vystřelí GT z nuly na 100 km/h za 4,7 s. Nejvyšší rychlost je těsně pod hranicí třístovky, model Gemballa 3.8 GT jede až 295 km/h. Silnějšímu motoru je přizpůsobeno i naladění podvozku, tlumiče, výfukový systém a převodovka. Gemballa si za kompletní přestavbu devětsetjedenáctky účtuje 46 400 eur a za Power-Kit, který přidá výkon zmiňovaných 23 koní, stojí dalších 6 380 eur.

Tip: Mrkněte na vůz Gemballa 750 GTR Avalanche, který má 551 kW (rovných 750 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků