GeigerCars Escalade: Amerika ako sa patrí

Nemeckému úpravcovi sa naskytla možnosť dostať z veľkého SUV Cadillacu maximum. Pravý americký štýl mu nechýba.
GeigerCars Escalade: Amerika ako sa patrí

Úprava vznikla pri príležitosti predávania cien Academy Awards Ceremony 2007, na ktorej sa zúčastňuje aj nemecká televízia Pro7. Vozidlo dostalo pracovný názov Star Force VIP shuttle.

Pod kapotou Cadillacu drieme osemvalcové srdce 6,2 l s výkonom 296 kW (403 k). Výmena pôvodného výfuku za nový ale priniesla nárast celých 20 koní, a tak vo finále je k dispozícii koní 423.

Po prezretí fotografií vás určite upúta veľkosť kolies. Skúsite hádať? Priemer celých 24 palcov. Disky nesú pneumatiky Pirelli Scorpio s rozmerom 305/35 ZR24. Podvozok sa dočkal zníženia o celých 100 mm.

V interiéri čaká na dvojicu zadných pasažierov najjemnejšia koža v čierno-červenej kombinácii a rozsiahla výbava vrátane LCD televízorov. Nechýba ani chladiaci box na nápoje a hifi sústava s výkonom vyše 1000 Wattov, pričom systém bol ladený priamo pre interiér Escalade. Pre prípad pekného počasia je pripravená veľká otvárateľná strecha Webasto.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
GeigerCars Cadillac Escalade Star Force VIP shuttle

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků