Geiger Mustang GT: hřebec utržený z řetězu

Není to tak dávno, co Ford představil nejnovější generaci legendárního Mustangu GT. Každý fanoušek při pohledu na nové GT jásá, oprášení a oživení stylu a tvarů z šedesátých let minulého století se Fordu povedlo na jedničku. V základu má Mustang pod kapotou šestiválec o výkonu 147 kW (200 k), silnější verzi pak pohání osmiválec s objemem 4,6 l a výkonem 220 kW (rovných 300 k).

Právě tu silnější verzi si do tuningové dílny vzala mnichovská firma Geigercars. Mechanici dle propočtů s ohledem na životnost vybrali vhodný kompresor a zmiňovaný osmiválec s přeplňováním disponuje výkonem 294 kW (400 k) a maximální kroutící moment povyskočil na 550 Nm. Posílený Mustang docválá na stovku za 4,7 s, což je o půl sekundy dříve, než u sériové verze. Nejvyšší rychlost je za hranicí 260 km/h.

U výkonného auta by měl být i pořádný zvuk, aby kolem jdoucí lidé pochopili, že sedíte v nadupaném voze. O tento faktor se stará přepracované výfukové potrubí s katalyzátorem a sportovním tlumičem. Pod zadním nárazníkem jsou dvě velké chromované koncovky.

Dalším prvkem, kterého si hned všimnete, jsou velká dvacetipalcová kola s chromovanými disky o rozměrech 9x20 vpředu a 10x20 vzadu. Obuty jsou do pneumatik o velikosti 255/35 R20 na přední nápravě a 285/30 vzadu. Cena za tyto krásná kola je 8 376 eur. K paketu patří i sportovní tlumiče, které sníží podvozek o 35 milimetrů a k tomu modifikovaný stabilizátor.

Zákazníci s šestiválcovým Mustangem si budou ještě muset chvíli počkat, připravovaný kit pro slabší verzi ještě není kompletní.

Tip: mrkněte, jak Geigercars upravili Corvette C06. Další úpravy Mustangu GT byly k vidění na autoshow SEMA 2004 v Las Vegas.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků