Geiger Hummer H2: s kompresorem má stovku za 6,5 s

Společnost Geiger se specializuje na tuning amerických vozů. Hummer H2 dostal pod kapotu osmiválec z Corvetty, převrtaný na objem 7.0 l. Válce mají nové hlavy, vyměněná je i vačková hřídel a ventilový rozvod. O pořádnou porci zvýšení výkonu se stará také přidaný kompresor s chladičem plnícího vzduchu. Celkový výkon motoru je 515 kW (rovných 700 k) při 5 500 ot. a maximální kroutící moment je impozantních 904 Nm při 4 260 ot.

Síla motoru se přenáší pomocí čtyřstupňového automatu na všechna čtyři kola. Hummer H2 sice váží cca 2,9 t, ale s pohonnou jednotkou od firmy Geiger vystřelí na stovku za 6,5 s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na hranici 250 km/h. O potřebnou trakci se starají obří chromovaná 28palcová kola s pneumatikami 325/25. Podvozek má sportovnější modifikaci, nové tlumiče sníží světlou výšku vozu o 105 mm a brzdy dostaly 380 mm velké kotouče s osmipístkovými třmeny.

Přední a zadní nárazník, stejně jako velká mřížka masky chladiče jsou z chromu. V interiéru je kožené čalounění a karbonové obložení, multimediální systém s DVD přehrávačem a LCD displejem a satelitní navigace. A na závěr stručný přehled, kolik si Geiger za jednotlivé úpravy účtuje: nový Hummer H2 s 7.0 l motorem stojí 200 000 eur; 28palcová kola vás přijdou na 19 800 eur, ale můžete si objednat levnější 20, 22, 24 nebo 26palcová kola; přepracovaný brzdový systém stojí 10 270 eur; za Geiger chrompaket zaplatite 7 483 eur.

Tip: Mrkněte na Geigerovy úpravy Mustangu GT nebo Corvetty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků