Geiger Hummer H2: s kompresorem má stovku za 6,5 s

Společnost Geiger se specializuje na tuning amerických vozů. Hummer H2 dostal pod kapotu osmiválec z Corvetty, převrtaný na objem 7.0 l. Válce mají nové hlavy, vyměněná je i vačková hřídel a ventilový rozvod. O pořádnou porci zvýšení výkonu se stará také přidaný kompresor s chladičem plnícího vzduchu. Celkový výkon motoru je 515 kW (rovných 700 k) při 5 500 ot. a maximální kroutící moment je impozantních 904 Nm při 4 260 ot.

Síla motoru se přenáší pomocí čtyřstupňového automatu na všechna čtyři kola. Hummer H2 sice váží cca 2,9 t, ale s pohonnou jednotkou od firmy Geiger vystřelí na stovku za 6,5 s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na hranici 250 km/h. O potřebnou trakci se starají obří chromovaná 28palcová kola s pneumatikami 325/25. Podvozek má sportovnější modifikaci, nové tlumiče sníží světlou výšku vozu o 105 mm a brzdy dostaly 380 mm velké kotouče s osmipístkovými třmeny.

Přední a zadní nárazník, stejně jako velká mřížka masky chladiče jsou z chromu. V interiéru je kožené čalounění a karbonové obložení, multimediální systém s DVD přehrávačem a LCD displejem a satelitní navigace. A na závěr stručný přehled, kolik si Geiger za jednotlivé úpravy účtuje: nový Hummer H2 s 7.0 l motorem stojí 200 000 eur; 28palcová kola vás přijdou na 19 800 eur, ale můžete si objednat levnější 20, 22, 24 nebo 26palcová kola; přepracovaný brzdový systém stojí 10 270 eur; za Geiger chrompaket zaplatite 7 483 eur.

Tip: Mrkněte na Geigerovy úpravy Mustangu GT nebo Corvetty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků