Geiger H3 GT: eko tuning pro Hummer

Hummer H3 patří mezi vozy, ze kterých ekologům vstávají vlasy na hlavě hrůzou. Ovšem nemusí to tak být napořád.

Geiger Car se věnuje v oblasti tuningu a stylingu kde čemu. Pravidelně pak přináší balíčky pro americký Hummer H3. Jednou je to kompresor, aby byl pomalý teréňák o něco rychlejší, jindy přinese luxusní výbavu. Nyní přináší ekologii. A to v námi oblíbené podobě.

Osmiválec o objemu 5,3 litru si bude muset i po úpravě poradit s hmotností výrazně přes dvě tuny, takže ani výkon 300 koní neumožní zrovna dynamickou a rychlou jízdu. Navýšeného výkonu bylo dosaženo novým výfukem, novým software řídící jednotky a také sportovním filtrem.

Ovšem to hlavní přišlo s instalací láhví, které umožní natankovat zemní plyn. Motor je pak upraven tak, aby ho mohl spalovat. Ve finále se tak Hummer H3 pořádně zazelenal, jelikož ohromné emise klesly o 20 procent. V běžné řeči to znamená, že ze zemského povrchu zmizely dva běžné osobní vozy se svými emisemi.

Jako správný „nigga car” má i Geiger H3 GT exkluzivní výbavu a také pořádná kola. Ty mají dle výběru  průměr 23" nebo 24" a obouvají vyloženě terénní gumy 305/35, za které by se nemusel stydět ani supersport.

Co se týká výbavy, ta má určitý základ, který lze v podstatě jakkoli rozšířit. Jediným omezením jsou tedy možnosti vaší peněženky. Ovšem i v základu toho dostanete dost. Proti pocení vám pomůže klimatizace, o pohodu se postará multimediální DVD centrum s LCD v opěrkách hlavy a o komfort kožené čalounění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Geiger H3 GT
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků