Geiger do Německa přiváží Dodge Challenger SRT8 za 1 345 000 Kč

Německá ladičská společnost Geiger Cars v rámci své vášně pro americká vozidla oznámila, že na německý trh dodá několik vozů z omezené série Dodge Challenger SRT8 392 Inaurgural Edition. Zatím není jasné, kolik z celkově plánovaných 1 492 vozů se skrze Geiger do Evropy dostane, ale cena byla již nyní stanovena na v přepočtu 1 345 000 Kč. Tento specifický model jsme vám podrobně představili již ve výše odkázaném článku. Připomeňme tedy alespoň, že tato edice s osmiválcem 6,4 l HEMI o výkonu 470 koní nabídne také dvacetipalcové ráfky, čtveřici koncovek výfukové soustavy z nabídky Mopar, detailní aerodynamické doplňky či dvoubarevně laděné kožené čalounění. Barevné kombinace karoserie jsou omezeny na bílou s modrými pruhy a modrou s pruhy bílými.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků