Geiger Corvette C6: nadupaný tuning z Německa

Mnichovskou firmu Geiger zaujal nový musclecar z Ameriky, Chevrolet Corvette C6. Tuner chce co nejvíce zachovat linie auta, ale má v plánu zvýšit jeho výkon, sílu a dynamičnost.

Na pohonné jednotce s objemem 6.0 V8, kde by inženýři chtěli dosáhnout vyššího zdvihového objemu (7.0 l), se stále intenzivně pracuje. Změny se již dotkly všeho ostatního a vůz je kompletně připraven na silnější motor. Díky modifikacím se ale zvedl výkon sériové verze o 33 kW (45 k) na stávajících 327 kW (445 k). Pod rukama techniků z ladičské firmy prošlo nasávání, celý výfukový systém, chladič a další potřebné komponenty.

Takto upravená Corvette zrychlí z 0 km/h na 100 km/h za 4 s a nejvyšší rychlost přesahuje hranici 300 km/h. Tuning motoru vás bude stát 8 000 eur. Dále je možné si dokoupit lepší brzdný systém za 4 175 eur, který se skládá z 355 x 32 mm velkého kotouče a čtyřpístkových třmenů pro přední nápravu. Zadní kotouče s rozměry 345 x 32 mm, včetně čtyřpístkových třmenů, stojí další 3 600 eur.

Na sadu kol, kde přední disky mají rozměr 20 x 9,5 palců s pneumatikami 255/30 a zadní náprava má disky 20 x 10 palců a pneumatiky 305/25, si nachystejte 10 700 eur. Kola dostanou speciální sportovní plynové tlumiče a závodní stabilizátor pro obě nápravy. Pro lepší jízdní vlastnosti se spustí podvozek o 30 mm blíže k zemi.

Pro interiér C6 má tuner velkou paletu potahů, obložení a příplatkových doplňků, ze kterých si může zákazník vybrat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků