Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Čínská automobilka ukázala svůj nejnovější počin. Krásou vás ale zřejmě nedostane. Pod názvem Kandi GLEagle K23 se skrývá zvláštně vypadající MPV.
Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Automobilce Geely se na domácím čínském trhu daří. Není se tak čemu divit, že do prodeje uvede další novinku, navíc v souladu se současnými trendy - je to elektromobil. Nese celkem složité označení Geely Kandi GLEagle K23 a může se "pochlubit" vcelku netradičním vzhledem.

Na internetu se zatím objevily pouze dva snímky. Ty nabízí pohled na skutečně zvláštně vypadající MPV. Obdivné pohledy zřejmě obejdou také přední část. Maska působí, jakoby se automobil usmíval.

Ani zadní část vám chuť moc nenapraví. Podivně tvarované víko kufru doplňují světla končící až u střechy. Vlevo pak najdete znak Geely Auto a označení K23 v pravé části. V zadním nárazníku jsou integrované parkovací senzory, nad poznávací značkou se zase ční zadní kamera. Celek působí jako nepovedený tuning.

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Rozměrově je na tom čínský vůz podobně jako Renault Zoe. Na délku měří 3974 mm, je 1636 mm široký, 1625 mm vysoký a rozvor náprav činí 2650 mm. Elektromotor dává výkon 65 koní a vůz je s ním schopen vyvinout rychlost 102 km/h. Na evropské poměry nic moc, vzhledem k hlavně městskému určení však maximálka dostačuje. Více informacví zatím automobilka Geely nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků