Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Čínská automobilka ukázala svůj nejnovější počin. Krásou vás ale zřejmě nedostane. Pod názvem Kandi GLEagle K23 se skrývá zvláštně vypadající MPV.
Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Automobilce Geely se na domácím čínském trhu daří. Není se tak čemu divit, že do prodeje uvede další novinku, navíc v souladu se současnými trendy - je to elektromobil. Nese celkem složité označení Geely Kandi GLEagle K23 a může se "pochlubit" vcelku netradičním vzhledem.

Na internetu se zatím objevily pouze dva snímky. Ty nabízí pohled na skutečně zvláštně vypadající MPV. Obdivné pohledy zřejmě obejdou také přední část. Maska působí, jakoby se automobil usmíval.

Ani zadní část vám chuť moc nenapraví. Podivně tvarované víko kufru doplňují světla končící až u střechy. Vlevo pak najdete znak Geely Auto a označení K23 v pravé části. V zadním nárazníku jsou integrované parkovací senzory, nad poznávací značkou se zase ční zadní kamera. Celek působí jako nepovedený tuning.

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Rozměrově je na tom čínský vůz podobně jako Renault Zoe. Na délku měří 3974 mm, je 1636 mm široký, 1625 mm vysoký a rozvor náprav činí 2650 mm. Elektromotor dává výkon 65 koní a vůz je s ním schopen vyvinout rychlost 102 km/h. Na evropské poměry nic moc, vzhledem k hlavně městskému určení však maximálka dostačuje. Více informacví zatím automobilka Geely nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků