Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Čínská automobilka ukázala svůj nejnovější počin. Krásou vás ale zřejmě nedostane. Pod názvem Kandi GLEagle K23 se skrývá zvláštně vypadající MPV.
Geely Kandi GLEagle K23 je nový čínský elektromobil. Moc krásy nepobral

Automobilce Geely se na domácím čínském trhu daří. Není se tak čemu divit, že do prodeje uvede další novinku, navíc v souladu se současnými trendy - je to elektromobil. Nese celkem složité označení Geely Kandi GLEagle K23 a může se "pochlubit" vcelku netradičním vzhledem.

Na internetu se zatím objevily pouze dva snímky. Ty nabízí pohled na skutečně zvláštně vypadající MPV. Obdivné pohledy zřejmě obejdou také přední část. Maska působí, jakoby se automobil usmíval.

Ani zadní část vám chuť moc nenapraví. Podivně tvarované víko kufru doplňují světla končící až u střechy. Vlevo pak najdete znak Geely Auto a označení K23 v pravé části. V zadním nárazníku jsou integrované parkovací senzory, nad poznávací značkou se zase ční zadní kamera. Celek působí jako nepovedený tuning.

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Rozměrově je na tom čínský vůz podobně jako Renault Zoe. Na délku měří 3974 mm, je 1636 mm široký, 1625 mm vysoký a rozvor náprav činí 2650 mm. Elektromotor dává výkon 65 koní a vůz je s ním schopen vyvinout rychlost 102 km/h. Na evropské poměry nic moc, vzhledem k hlavně městskému určení však maximálka dostačuje. Více informacví zatím automobilka Geely nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků