Geely jde proti módní vlně SUV a chystá rodinnou novinku. Má záď jako Kodiaq

Erik  |  18. 04. 2017 11:06

Vám tu už dobre je.e s tým Kodiakom

Odpovědět  |   | 
Ferry  |  18. 04. 2017 14:22

Taky mne to napadlo... Když už, tak díky tý ploutvičce -linii u zadního bočního skla - bych v tom viděl Espace... Ale to není škodovka...

Odpovědět  |   | 
king014  |  18. 04. 2017 15:27

za chvíle se bude říkat: Má IQ jak novinár

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 04. 2017 18:47

A kdyby Kodiaq měl 8+1 místo, byl by Ford Transit jeho kopie? Jděte s tím už do ...

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  18. 04. 2017 22:09

???Kodiak????
Mrdá Vám? Přijďte k nám!!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 04. 2017 06:38

Aby to nakonec nebylo tak, že Geely má většinu technologie vyrobenou v Evropě zatímco Kardiaka tady vozí rozloženého v kontejnerech ze sesterských továren v Číně na které páni redaktoři při svých chvalozpěvech tak nějak pořád zapomínají, byť je jich tam většina. To, že článek dosahuje maxima na stupnici trapnosti je naštěstí předvídatelné už z nadpisu. Za to je třeba redakci zase pochválit, ušetřila mi čtení.

Odpovědět  |   | 
JirkaM  |  19. 04. 2017 07:30

No řekl bych že nejenom záď má jak Kodiaq....ale i kola jsou podobně kulatá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A