Geely jde proti módní vlně SUV a chystá rodinnou novinku. Má záď jako Kodiaq

Čínská automobilka Geely přichystala pro domácí autosalon v Šanghaji novinku v podobě MPV. Několik prvků na zádi až nápadně připomíná SUV Škody.
Geely jde proti módní vlně SUV a chystá rodinnou novinku. Má záď jako Kodiaq

Geely vydalo první ochutnávku nového MPV, které se v celé své kráse odhalí již za pár dnů na autosalonu v Šanghaji. Zajímavé je, že hned několika prvky připomíná čínská novinka SUV Škoda Kodiaq. Jedná se zejména o tvar nárazníku a víko zavazadlového prostoru. Délka auta navíc napovídá, že i zde bude k dispozici sedm míst pro cestující.

Autosalon v Šanghaji se blíží. Jaké novinky se v Číně představí?

Autosalon v Šanghaji se blíží. Jaké novinky se v Číně představí?

O novince zatím nejsou k dispozici žádné oficiální informace. Čínský výrobce neuvedl, jaká pohonná jednotka je ukryta v útrobách. Nevíme ani to, jestli se jedná o designovou studii, nebo hotový vůz s potenciálem sériové výroby.

Na autosalonu v Šanghaji se dále představí také domácí značka Lynk & Co s novým modelem 03 sedan. Tento brand také patří do flotily Geely a díky spolupráci s Volvem může vůz dostat mnoho jeho technologií.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků