Geely IG: nové nejlevnější auto světa má stát méně než Tata Nano

Bitva o nejlevnější (nový) automobil světa pokračuje. Není to tak dávno, co indická automobilka Tata představila svůj minivůz Nano nabízený za bezkonkurenční cenu a zaměřený především na dosavadní uživatele mopedů. Nyní se však ozvala čínská společnost Geely, která slíbila ještě letos do výroby uvést svůj model IG (v Šanghaji zatím předvedla studii IG Fantastic) poháněný litrovým motorem s výkonem 70 koní (51 kW) a prodávaný za cenu od 2 250 dolarů.

Popravdě řečeno, těžko říct, co můžeme čekat od automobilu s cenou travní sekačky, Geely navíc slibuje, že hodlá v porovnání s Nanem výrazně zvýšit kvalitu zpracování. Inu, uvidíme. Na českých silnicích se s Nanem ani Geely IG zřejmě jen tak nesetkáme, nicméně na nenáročných trzích Číny nebo Indie by se primitivní čínská novinka prosadit mohla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geely IG Fantastic Concept: zatím jen fantazie, ale možná již brzy...
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků