Geely IG: nové nejlevnější auto světa má stát méně než Tata Nano

Bitva o nejlevnější (nový) automobil světa pokračuje. Není to tak dávno, co indická automobilka Tata představila svůj minivůz Nano nabízený za bezkonkurenční cenu a zaměřený především na dosavadní uživatele mopedů. Nyní se však ozvala čínská společnost Geely, která slíbila ještě letos do výroby uvést svůj model IG (v Šanghaji zatím předvedla studii IG Fantastic) poháněný litrovým motorem s výkonem 70 koní (51 kW) a prodávaný za cenu od 2 250 dolarů.

Popravdě řečeno, těžko říct, co můžeme čekat od automobilu s cenou travní sekačky, Geely navíc slibuje, že hodlá v porovnání s Nanem výrazně zvýšit kvalitu zpracování. Inu, uvidíme. Na českých silnicích se s Nanem ani Geely IG zřejmě jen tak nesetkáme, nicméně na nenáročných trzích Číny nebo Indie by se primitivní čínská novinka prosadit mohla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geely IG Fantastic Concept: zatím jen fantazie, ale možná již brzy...
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků