Geely GS-CC: čínské „kupé-kabrio“ na prvních snímcích

Čínská automobilka Geely, jež se před rokem stala majitelem švédské společnosti Volvo, v civilizovaném světě zatím příliš dobrou reputaci nemá, připomeňme třeba jen půl roku starý debakl sedanu Geely CK1 v nárazových testech jihoamerické pobočky institutu EuroNCAP. Na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji však hodlá představit sebevědomé boubelaté „kupé-kabrio“ GS-CC s „ementálovou“ maskou chladiče, výrazně dlouhým a skloněným čelním sklem a mohutnou zádí. Ačkoli od pohledu o žádnou královnu krásny zřejmě nepůjde, nelze tomuto modelu upřít relativně komfortně působící a sportovně střižený interiér, jehož dotaženost u některých pozorovatelů může poněkud upozadit  reminiscence na některé produkty renomovaných automobilek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na vyloženě sportovní svezení však zapomeňme. Pod přední kapotou se totiž skrývá zážehový čtyřválec s objemem jen 1,3 l, který díky přeplňování turbodmychadlem dosahuje výkonu 129 koní (95 kW). Pokud však bude konstrukce vozu podobně primitivní a lehká, jako jsme u „číňanů“ zvyklí, můžeme se možná těšit na zajímavé jízdní výkony.

 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 58 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků