Geely GS-CC: čínské „kupé-kabrio“ na prvních snímcích

Čínská automobilka Geely, jež se před rokem stala majitelem švédské společnosti Volvo, v civilizovaném světě zatím příliš dobrou reputaci nemá, připomeňme třeba jen půl roku starý debakl sedanu Geely CK1 v nárazových testech jihoamerické pobočky institutu EuroNCAP. Na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji však hodlá představit sebevědomé boubelaté „kupé-kabrio“ GS-CC s „ementálovou“ maskou chladiče, výrazně dlouhým a skloněným čelním sklem a mohutnou zádí. Ačkoli od pohledu o žádnou královnu krásny zřejmě nepůjde, nelze tomuto modelu upřít relativně komfortně působící a sportovně střižený interiér, jehož dotaženost u některých pozorovatelů může poněkud upozadit  reminiscence na některé produkty renomovaných automobilek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na vyloženě sportovní svezení však zapomeňme. Pod přední kapotou se totiž skrývá zážehový čtyřválec s objemem jen 1,3 l, který díky přeplňování turbodmychadlem dosahuje výkonu 129 koní (95 kW). Pokud však bude konstrukce vozu podobně primitivní a lehká, jako jsme u „číňanů“ zvyklí, můžeme se možná těšit na zajímavé jízdní výkony.

 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky