Geely GS-CC: čínské „kupé-kabrio“ na prvních snímcích

Čínská automobilka Geely, jež se před rokem stala majitelem švédské společnosti Volvo, v civilizovaném světě zatím příliš dobrou reputaci nemá, připomeňme třeba jen půl roku starý debakl sedanu Geely CK1 v nárazových testech jihoamerické pobočky institutu EuroNCAP. Na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji však hodlá představit sebevědomé boubelaté „kupé-kabrio“ GS-CC s „ementálovou“ maskou chladiče, výrazně dlouhým a skloněným čelním sklem a mohutnou zádí. Ačkoli od pohledu o žádnou královnu krásny zřejmě nepůjde, nelze tomuto modelu upřít relativně komfortně působící a sportovně střižený interiér, jehož dotaženost u některých pozorovatelů může poněkud upozadit  reminiscence na některé produkty renomovaných automobilek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na vyloženě sportovní svezení však zapomeňme. Pod přední kapotou se totiž skrývá zážehový čtyřválec s objemem jen 1,3 l, který díky přeplňování turbodmychadlem dosahuje výkonu 129 koní (95 kW). Pokud však bude konstrukce vozu podobně primitivní a lehká, jako jsme u „číňanů“ zvyklí, můžeme se možná těšit na zajímavé jízdní výkony.

 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků