Geely GE: superluxusní limuzína Made in China

Na dubnovém autosalonu v Shanghaji bude celkem pochopitelně věnováno nejvíce prostoru právě domácím výrobcům. Mezi opravdu velkým množstvím čínských, více či méně povedených „padělků“ se najdou i opravdu zajímavé kousky. Jako třeba nejnovější luxusní limuzína Geely GE, která z dálky připomíná Rolls Royce Phantom. Při bližším pohledu ale dá okusit trochu čínské kreativity.

Mohutných 5,3 metrů dlouhá limuzína je nejenže ochuzena o některé klíčové prvky, jimiž se vyznačuje právě model Phantom, ale dokonce nabízí i zajímavý pohled na využití prostoru. Stvořitelé totiž upřednostnili uspořádání interiéru 2+1, přičemž zadní pasažér si užije opravdového komfortu na svém „trůnu“. Vzhledem k tomu však nelogicky působí výplň zadních dveří, naopak celý interiér se ale nese v luxusním duchu.
Více informací o tomto skvostu bohužel není k dispozici, očekávat ovšem můžeme nějaký ten licenčně vyráběný zastaralý agregát a nižší celkovou propracovanost. Své zákazníky si však jistě najde a není pochyb, že kdyby se dostal do Evropy tak své příznivce by si našel i zde. Vždyť od Rollsu se liší jen v detailech…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Geely GE
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky