Geely GC9 opět na scéně. Tentokrát si můžeme prohlédnout také interiér

Olda  |  10. 11. 2014 12:30

Číňani jsou pěkně rozjetý,v elektronice už zbytek světa zlikvidovali,do pěti let to bude podobné s auty.

Odpovědět  |   | 

Palubku okopírovali od Renaultu, ale ten čínsky je o niečo krajší...
Či to však bola dobrá voľba, je už iná vec. Mali si radšej za vzor zobrať VW alebo škodovku...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:05

No, jasne. Palubky VW jsou zrovna etalonem designu a luxusu. Tim samozrejme nerikam, ze palubky Renaultu ano.

Odpovědět  |   | 

Som rád, že máš rovnaký názor ako ja.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:01

Nemam zajem.

Cokoliv cinskeho jsem zatim koupil, stalo za kulove. Nektere zbozi jsem dokonce vytahl z originalni krabice uz poskozene.

Cinane udajne umeji vyrobit i velmi kvalitni zbozi (kdyz si to zakaznik preje), ovsem jeho cena je pak velice podobna jako v Evrope ci USA. A ktery nadnarodni koncern asi tak jde do Ciny predevsim proto, aby tam produkoval za vysoke ceny spickove zbozi? To jaksi postrada hlubsiho smyslu, ze.
Takze se k nam z Ciny vozi nejlevnejsi smejdy, neb to je to, co se od Cinanu zada. Neumim si predstavit, ze by se to v dohledne dobe zmenilo.

Nehlede na to, ze cinane, podle toho, co jsem slysel, nechapou pojem "kvalita" jako takovy.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 13:27

Kdepak, bude to ještě horší. A ten hlubší smysl je prostý - zisk bez práce a bez starostí (starostí s výrobou, dodavateli a hlavně zaměstnanci). Nakoupit v Číně a tady jen přefakturovat a rozprodat. To bude bohužel stále častější a běžnější. Navíc se tenhle systém sám podporuje - čím víc se to doveze a míň vyrobí tady, tím víc lidí bez obživy se buď na tohle obchodování vrhne taky, nebo je finanční situace donutí to kupovat.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:29

To si tedy myslite, ze se nakonec bude _uplne_ vsechno vyrabet v Cine?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 13:30

Nevím jak to dopadne, ale zatím to k tomu směřuje.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 13:35

Tedy samozřejmě pokud jde o běžné spotřební zboží a věci osobní a denní potřeby. Tady zůstane jen zemědělská a živočišná výroba, výroba energií, provoz infrastruktur a podobně. Kde se ale zase může stát, že se vlastníky takových provozů stanou Číňané.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:51

Pokud jim tedy nebudeme nasi vlastni zem prodavat. Jak se ovsem zda, mnoha miliardarum je dnes tezko vysvetlit, ze kdyz dnes prodaji zidli pod vlastnim zadkem, zitra si nebudou mit kde sednout.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:56

Konkretne se kterym cinskym spotrebnim zbozim jste spokojen? Ja osobne bych ty nejlepsi cinske produkty zaradil do kategorie 'stoji to z prd, ale nestoji mi za to, se kvuli tomu rozcilovat'.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 14:10

Jo, tak nějak se to dá nazvat, jenže se to na nás valí ze všech stran a v mnoha případech už člověk nemá na výběr. Buď lepší možnost není, nebo na ni nemá. Prostě to koupit musí.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:33

V tom pripade je lepsi nekupovat nic.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 14:47

Ano, ale například v případech, kdy dítě potřebuje na zimu nové boty, je to často problém.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:53

Ano, to asi ano. Asi skocime tak, ze si ty boticky budeme sit doma sami.

Odpovědět  |   | 
josef  |  10. 11. 2014 17:41

Zrovna u bot je taky oblíbená hláška že je všechno z číny, nicméně dětské boty se také u nás (ČR) vyrábějí vcelku pěkné..

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 18:43

Určitě se vyrábí i u nás a věřím, že pěkné a kvalitní. Já to myslel hlavně tak, že pro hodně lidí, i když by moc rádi podpořili domácí ekonomiku, je při nákupu rozhodující jen a jen cena.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:47

Vyhledejte si na inetu, jak dramaticky za posledni leta roste cena dopravy z Ciny do EU. A najdete si jak rostou mzdove naklady cinskych firem. A co rostouci tlak na zlepsovani ekologicnosti vyroby atd.? A uplne nejlepsi bude, kdyz si popovidate s nekym, kdo tam v posledni dobe byl. Myslim, ze budete velice prekvapen.

Ano, je tezke rici, jak dlouho bude jeste Cina tak vyhodna pro vyrobce. Rozhodne to ale nebude navzdy. Situace se tam meni (tak jako kdekoliv jinde) a spolecnosti na to zacnou casem reagovat.

Posledni dobou problikavaji zpavy o Vietnamu a Africe. A specielne v Cechach snad nikdo nepochybuje o horecnate podnikave cinorodosti Vietnamcu. Kdo by tedy pochyboval o jejich nezrizene chuti ukousnout si cinskeho trzniho kolace?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 14:02

Ano, náklady na výrobu v Číně rostou, jenže současně s tím rostou i náklady na práci tady, roste nám i legislativa, vše je tu stále komplikovanější a složitější. Dnes už tady skoro nejde žít tak, aby člověk neporušoval nějaké předpisy (kdybychom měli striktně dodržovat všechny naše zákony, do večera jsme buď v base, nebo v blázinci). Bojím se, že přes růst cen tak bude výroba v Číně (a souhlasím, že se budou hledat možnosti i v jiných zemích) pořád lákavější právě pro tu snadnost a jednoduchost - objednám, rozprodám, snadno vydělám. Peníze jsou bohužel přednější, než naše vlastní budoucnost. To jste napsal už sám.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:51

Nehadam se s Vami. O te 'nezitelnosti' mate zcela pravdu. Zacina to byt skutecne na palici. Clovek uz si nemuze byt jist, zda pouhym uprdnutim neporusuje neci pravo na cisty vzduch.
Na druhou stranu, podle 'nasich' medii to vypada, ze v Cine je jeste podstatne vetsi nesvoboda nez zde.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 11. 2014 15:25

A když se k tomu všemu čínskému marasmu přidá automatizace výroby, tak je na prů*er zaděláno. Respektive on už to prů*er je, akorát to zatím nikdo až tak moc neřeší.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 13:40

Mrkni na Sibylina proroctví.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 13:52

Co je v nich?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 14:06

Je v nich zhruba popsaný současný vývoj - od morálního a společenského úpadku Evropy, až po situaci, kdy Evropu převálcuje východ.
Stačí zadat do google

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:35

Inu, nebudeme prvni civilizace, jez vyhynula. Ze by Asiati vice trenovali se hrou 'civilizace'?

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:38

Souhlasim s Vami. Zajimave ovsem je, ze nevim odkud se to vse bere. Z mych pratel a pribuznych nevim o nikom, kdo by byl nemoralni. Ale to je diskuse na jiny web ...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 11. 2014 14:49

Ani já nemám mezi svými známými žádného obchodníka s čínským zbožím.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 14:51

To jste mne pobavil.

Odpovědět  |   | 
...  |  10. 11. 2014 14:57

To je dobře. Ale bylo to míněno spíš nějak tak, že některé věci existují, i když je sami nemáme zrovna na očích.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  10. 11. 2014 15:07

Ne, ne, ja to nemyslel ironicky!
Pobavilo mne, ze to vyznelo, jako by obchod s cinskym zbozim byl nemoralni. Coz samozrejme neni a prave proto je to zabavne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 14 N/A